!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

رابطه هامون

اینو با خودم تکرار میکنم که...
طوری توی روابطت رفتار کن که اگه یه روزی بنا به هر دلیلی دیگه نبودی , طرف مقابل با یاداوری خاطراتت نه تنها  پشیمون نشه از اینکه تو توی زندگیش بودی , بلکه کلی خاطره قشنگ هم داشته باشه ازت ... و حتی ارزو کنه کاش بیشتر بود :)
حالا این رابطه میتونه هر نوعی که فکر کنی باشه , از مادر و فرزندی گرفته تا دوستی و همسر و همسایه حتی!

+کامنتهای پست قبل رو هم در اولین فرصت جواب میدم :)

آره خیلی خوبه 
ان شاالله همینجوری باشیم
میشه باشیم , فقط باید بخوایم :-)
يكشنبه ۲۸ آبان ۹۶ , ۲۲:۲۳ محمد عـــــــرفان
وبلاگ زیبایی دارید.
به وبلاگ ما هم سر بزنید و سوالات کامپیوتری خود را از ما بپرسید:
computer24.blog.ir
ممنون

+دوستان سر بزنید :-)
چقدر بااین حرفت موافقم لیموجان. :)))
:-) چقدر خوب
آره آفرین
:-)ممنون
وای.
تو... خیلی مثبتی...
ایول.
اینایی که نوشتی خیلی وقت ها فقط به این شرط به دست می آد که خودتو اذیت کنی...
:-) چی بگم 
لطف داری  به من کیلگ
 به نظر من از همونجایی که دقیقا قراره یکی اذیت شه بهتره رابطه ادامه پیدا نکنه , که این خیلیییی ارمانیه! و شدنی نیست.بعد یه مدت دیگه کسی نمیمونه
بنابراین حق با توعه , به هرحال هرچیزی یه هزینه ای داره.اگه رابطه واست مهمه که هزینه هم میدی براش.اگه نه هم که کات :-D
اجازس این متن سیو کنم واسه خودم؟
:-) بفرمایید 
کاملا موافقم:)
عالییییییییییییییییییی:)
مررررسییی :-)
احسنت 
ممنون:-)
با سلام
جمله عجله نکن ! زندگی همین روزاست !
به اندازه e به توان بینهایت لایک داره.
ولی کاش بتونیم عملیش کنیم.
با آرزوی بهترینها... یاعلی
سلام 
خیلی ممنونم شما لطف دارید :-)
درست می گید. :)
ممنون:-)
اکثرا بیشتر وقتا وقتی مهربونی تموم میشه و تکراری میشه آدما از هم دور میشن حتی شاید این جدایی با هزار جور کینه و ناراحتی باشه که یکم مسئله رو سخت میکنه!
گاهی اوقات هم بخاطر گرفتاری و کمبود وقت هست:-) 
تعداد ادمهایی که به این دلیل ازشون دور شدم انگشت شمارن,سه تا چهار تا یا شاید هم کمتر!نمیدونم...به فکر فرو رفتم 
خب دراین صورت هم میشه باز طرف مثبت رابطه شما باشی که اون یکی احساس ندامت کنه از نبودتون
پس شما با آدمی مواجه نشدی که مجبورت کنه تو ترک کنی و همه چی گردن تو!
مواجه شدم...ولی گذشتم و حذفشون کردم و بازم شدم همونی ک بودم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan