!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

عنوان نمیخواد

آدم خودخواهی به نظر میرسم ولی هیچ وقت خودم در اولویت نبودم 
اینم یکی دیگه از ایرادات منه , هنوز اینو یاد نگرفتم چطوری خودمو در اولویت قرار بدم 
بارها تلاش کردم ولی تهش بهم ثابت شده اشتباه میکردم

تا حالا بهش فکر نکردم ولی فکر میکنم من خودمرو تو اولویت قرار بدم :/
چجوری فهمیدی که بلد نیستی ؟؟
کار سختیه...احساس میکنم با خودخواهی رابطه مستقیم داره

با یکم مرور میشه فهمید , یا چندتا سوال 
مثلا :کاملا به روش خودت زندگی میکنی؟ دیگران خودشونو با تو هماهنگ میکنن یا تو خودتو با دیگران هماهنگ میکنی؟ و و و...
منم مث تو ام :(((
:-( بیا بتونیم :-D
حالا همیشه مناسب نیست خودمون رو در اولویت قرار بدیم  و بالعکس!!!

دلت شاد شاد!!
اره موافقم , همیشه لازم نیست 

ممنون همچنین:-)
من گاهی تفریحی خودم و تو اولویت قرار میدم:)
امتحانش کن:)
اتفاقا من از همین شاکی ام که چرا خودم باید تفریحی باشم!!! قانونش اینه که این مقوله برعکس باشه 
گاهی دیگرانو تفریحی در اولویت قرار بدی ;-)
خب یه سری وقتا واقعاًضروریِ خودتُ الویت قراربدی،یعنی اکثرِمواقع بایدخودتُ الویت قراربدی.
ولی یه جاهایی شرایط جوری ایجاب میکنه که بقیّه رو الویت قراربدی.
بله کاملا درسته
آخه همیشه در اولویت قرار گرفتن خود آدم به سودش نیست..البته این در مورد همه صدق نمیکنه...مثلا من اگه خودم و خواسته های خودم و همیشه در اولویت قرار بدم بد بخت میشم:/
البته اغلب اولویت اول خانوادم هستن،که به احتمال خیلی قوی اولویت اول اونا هم من هستم..
زیاد درگیر این بحثا نشو:))زندگیتو بکن به بهترین شکل ممکن:))
راستی خودخواهم به نظر نمیرسی:/
همیشه که نه , ولی بیشتر اوقات ;-)
خانواده که جای خود دارن , مگه داریم مهمتر از اونها؟!
حتما  , مرسی دوست مهربونم :-*
يكشنبه ۲۸ آبان ۹۶ , ۰۰:۲۶ محمدباقر قنبری نصرآبادی
شاید خودت را در دیگران می‌بینی و
با اولویت قراردادن دیگران، در اصل خودت را در اولویت قرار داده‌ای!
به این فکر نکرده بودم واقعا , شاید 
حال رفیق جان من چطوره ؟ خوبی لیمو ؟ :)

اتفاقا به نظرم اصلا خودخواه به نظر نمیرسی :)
اما موافقم به نظرم تو خیلی چیزا آدم اول باید خودشو اولیت قرار بده :)
به به سلام خانوم دکتر عزیز 
قبل از دیدن کامنت پستت رو خوندم و خوشحالم که کنار اومدی با اوضاع,همینطوری پررنگ بدرخش :-)
منم خوبم , خداروشکر 
دقیقا منم همینو میگم..
پس هم دردیم:(
هعی :-\
منم منظورم از همیشه بیشتر اوقات بود:))یه مدل دیگه بیانش کردم (نمیگفتم تو دلم میموند)😅
گفتم همیشه نیست:))
راحت باش عزیزم :-) بازم چیزی هست من در خدمتم
یکم بشکافش برام :|
اوووم....چطوری بگم
مثلا فکر کن در حال انجام یه فعالیت شخصی هستی گوشی زنگ میخوره , اگه جواب بدی اونو در اولویت گذاشتی 
یا اینکه برنامه هاتو با دیگران هماهنگ میکنی 
اووم.... یا مثلا فکر کن توی یه گروه دوستانه , وقتی قرار میذارین برید بیرون توی اعلام ساعت هیچوقت نظر ندی , و خودتو با بقیه وفق بدی 
همچین چیزایی
تاحالا بهش فکر نکرده بودم ولی انگار منم اینجوریم...
پس چرا من تاحالا تلاش نکردم!!!
چون هنوز ادمها بهت تلنگرشو نزدن,اتفاقا خوشحال باش از این حیث ضربه نخوردی:-) از این ب بعد حواست باشه
کم کم زندگی و ادماش اینو بهت یاد میدن:) متاسفانه
واقعا واقعا...
گاهی هم دردیم
چقدر گاهی بده پس , الهی که دردی نباشه و اگه هست نمونه!
ولی من اکثر اوقات خیلی خودخواه میشم :| اصلا خوب نیست :)
نه مث تو ، نه مث من :)
هر کدوممون از یک طرف بوم افتادیم پس! یکم تعادل لدفن دوستان :-)) 

قلب خاک خوبی دارد...! 
هر دانه که در آن بکاری از هر جنس..
از همان جنس صدها دانه برمیداری...!
چه قشنگ
ممنون
حضور یه آدمایی تو زندگیم بهم یاد دادن اگر خودم الویت نباشم زندگیم تباه میشه! اما این اصلا به این معنی نیست که همیشه خودم در اولیت باشم.همه چیز این دنیا انعطاف پذیره:))
اره گاهی اوقات اصلا نمیشه 
:-) باید کنار اومد به هرحال
دقیقا منم ازون ادمام که باید یکی بهم دستور بده ! یکی بهم بگه چه ساعتی بیام . حتی اگه سر گروهم من باشم یهو دوستم میاد رهبری گروهو به عهده میگیره :)) 

خب باید گفت هرکی به هرچی که میخواد میرسه اگه در اولویت نیستی پس حتما دلت نمیخواسته اینجور باشه در واقع مگرنه میرفتی یاد میگرفتی 
:-))))

چه خوب یادم اوردید! الان فقط خودمم که در اولویتم , موفق شدم :-)
راستی خوش اومدین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan