!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

تنهایی من!

حدود بیست نفر , سی نفر فک و فامیل  الان جمعن خونمون!
سه تا دختر همسن و سال منم هست! یه عده تو پارکینگ سرگرم پختن نذری هستن , یه عده دور هم نشستن گل میگن و گل میشنون , یه عده خوابن حتی!
ولی من هر چی به دور و برم نگاه میکنم چیزی جز تنهایی نمیبینم
یکی هم فازم پیدا نمیشه اینجا 
یا شاید هم من مریضم که از بودن باهاشون لذت نمیبرم
فقط میدونم از صبح تو کلبه ام نبودم و دیگه الان کسی به من نیاز نداره بنابراین اومدم اتاقم و سکوت و آرامش :) 

پاشو بیا برو تو جمع ببینم :)
این مسخره بازیا چیه؟ بدو ببینم. نیاز به تغییر فاز داری
:-D والا اصن , چه وضعیه؟! :-)) 
از صبح دارم به کوزتینگ میپردازم خستم :-!
خب برو گل بگو گل بشنوف :)
گلهای من واسه اونا خاره اخه!  
جدا منم همینطورم 😄😄
خب شمام برید درگیر نذری بشید هم ثوابی گیرتون میاد هم تنها نمیشید
نذریتون هم قبول
#درد_مشترک
اونو که از صبح کمک کردم , الان دیگه مراحل سختشه کار من نیست :-)
خیلی ممنون
عه اگه اینجوریه پس همون اتاق بمون :|
:-D بله حتما

شوخی کردم باباا
:) بخندین
:-)) نه واقعا همینه , من از حرفهای بی محتوا خوشم نمیاد . دوست دارم موضوعاتو به چالش بکشم ولی اینا اهلش نیستن , راجع به لباس و گشت ارشاد و تخمه و هزارتا این مدلی حرف میزنن ولی دریغ از یه موضوع مورد علاقه من! 
:-)
پنجشنبه ۲۵ آبان ۹۶ , ۲۲:۲۹ محمدباقر قنبری نصرآبادی
باز هم خوبه که سرها در گریبان نیست... همه جمع شدن دورِ هم مثل داستا‌ن‌ها!
خوب‌تر اینه که سرها در موبایل نیست... دارند گل می‌گن مثل تو فیلم‌ها!
خوب‌تر از خوب‌تر اینه که سلامت را پاسخ خواهند گفت... کافیه پاشی بری اون وسط!
خوب‌تر از خوب‌تر از خوب‌تر اینه که... نمی‌دونم...
:-)
از این دید نگاه نکرده بودم , اره واقعا همینقدر قشنگه این صحنه ها :-)
من میدونم! خوب تر از همه دیدگاه شما بود :-) مرسی
نمی دونم چی بگم!!!!
:-) حقیقت
درکت میکنم چون منم این حسُ تجربه کردم...
مرسی همدلی:-)
ولی حرف های بی محتوا مزه اش بیشتره هااا
موضوعاتشون که عالیه :))
مثلا علاقه ی شما چیست؟؟
:-))) عجبا 
سیاست , تاریخ , بحثهای چالشی متافیزیک , علوم , هرچیزی که تهش یه نکته جدید یاد بگیرم 
کلا از سیاست و تاریخ خوشم نمیادها! ولی چون چالش برانگیزه میرم سمتشون
فکر کنم باید برم تو جمع مردها بشینم:-!

از ویژگی های اغلب بلاگران:)
دقیقا همینا باعث میشه بلاگر شیم !
قبلا منم بحث های چالشی رو دوست داشتم اما حالا علاقه ی وافری به همین بحث های بی محتوا دارم ... لااقل فکر آدم اروم تره
اینو میفهمم. مثلا چندساعت هم شده کنده شی از تمام دغدغه ها و فکرها
دور از هیاهو! ولی همونم باز ادمشو میخواد,مطمینم موافقید! :-)
:)))
;-) میم.الف حس اشنایی بهت دارم!
سلام. از این پست وبلاگم حتماً دیدن کنید:

http://wasted.blog.ir/post/96
آره خب 
:-)
کاری با موضوع اصلی ندارم 
نذری کجا میدن ؟؟؟ :دی
تو خونه پخته میشن بعد پخش میشه بین مردم , بیرون از خونه
:-)
نذری چیه ؟!
منم میخوام :(
ایشالا که قبول باشه 
جاتون خالی قورمه سبزی و شله زرد :-) 
خیلی ممنونم
خوش امدید ;-)
چون آشنا هستیم خانم. D: 
:)))
همون اول حدس زده بودم :-)) بگو کدوم اشنایی ؟! ;-)
آفرین. D: مثل خودم حسِ ششمت قویِ. D:
:-)))
هممون تنهاییم
اره..
من دلم قرمه سبزی نذری خواست خو:(
ادرس بده بفرستم نلی ;-)
من متنفرم از شلوغی :|
فقط سکوت و آرامش :))
گاهی وقتا لازمه..اما موافقم که هیچی ارامش سکوت نمیشهB-)
نذرتون قبول:)
آغا تنهایی عشق است:)
ممنون 
:-D
بسوزد 😐😢👍
چیزی شبیه خود ندیدن 
هعی :-\
نذار وارد این فازا بشی لیمو،
تجربه ثابت کرده ب کنکوری ضربه میزنه این فرو رفتن تو تنهایی!
تو تنهایی فقط تویی و شیطون و یه عالمه حس ناامیدی!
برو تو جمع!
به فکر فرو رفتم که میم :-( 
.
.
.
اره اره....باید برم! 
مرررسیییی :-*
جمعه ۲۶ آبان ۹۶ , ۲۳:۳۸ میلاد دیلمی زاده
سلام

وب زیبایی داری

هرکسی این پیامو میخونه به وبلاگ ما هم بیاد باهمدیگر تبادل کنیم

http://mdz-music.blog.ir/

ممنون میشم از همکاری
مواظب خودت باش لیموی شیرین بمونی.))
تو هم همینطور نارنج عزیز :-)
اگه اینطوری فک کنی تلخ میشی،لیموشیرین عزیز:)
طعم لذتهاروباافکارمنفی تلخ نکن....
پست با موضوع ملس بود :-) این چیزهای پیش پا افتاده نباید بتونن شیرینیمونو بگیرن خانم کریمی 
خوش اومدین :-)
دقیقا همه بلاگرا همینن جالبه صخره هم اشاره کرد . 

منتها بخش بدش اینه که همین بلاگر هایی که این اشتراک اساسی رو دارن ، در خیلی چیز ها با هم فرق دارن ، یعنی بهرحال تفاوت ها هست ! اتفایا گاهی ادمای پیچیده ای که توی نذری و خاب و اینا شرکت نمیکنن گاها ترسناک تر از ادم های معمولی اند . شما رو نگفتم ها حالا ، دارم تجربمو میگم :/ 
بله کاملا متوجه ام :-)) 
اون اشتراکه باعث شروع وب نویسی میشه ولی دیگه قرار نیست بقیه ویژگیها شبیه باشن , درسته
بفرمایید راحت باشید..:-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan