!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

چیزی نشده!

میگفت بعضی ادمها هستن که هر بلایی سرشون بیاد , با هر کسی برخورد کنن و هرچند سال هم بگذره باز هم ماهیت درونشون همون میمونه , اتفاقات زمانه تغییرشون نمیده
تو هم همینطوری بمون 

اتفاق خاصی نیفتاده فقط دارم خودمو مرور میکنم میبینم هنوز همون ادم سابقم , فقط تجربه هام بیشتر شده , خام بودنم کم شده 
دارم میپزم :-D
آفرین آفرین :)
:-) مرسی
خب ادم سنش بالاتر میره با تجربه تر میشه!!

دلتون شاد
خیلی ممنون :-)
من که کلا نسبت به یکی دو سال پیش کلا کن فیکون شدم:)) اصلا هم دل خوشی از ادم قبلی ندارم، اینقدر متفاوتیم که غریبه م باش
کنار گذاشتن یه سری رفتارهای منفی که توی همه به شکلهای متفاوت وجود داره اصلا بد نیست.منظور من خصوصیات مثبت بود 
مثلا یکی , چون بازخورد خوبی از مهربون بودنش نمیبینه مهربونی رو بذاره کنار. اینطوری اصلا خوب نیست 
منظورم این بود :-) 


به امید خوب پخته شدن:)
عالی:-)
گرمه؟! :)
اتیشه :-D
پخته ی کی بودی تو لینو!؟؛)
میم ساده :-))
دلم تنگ شده بودا
ادما تعییر میکنن ذره ذره... شاید تغییر ناگهانی نکنیم ولی همه مون در گذر زمان تغییر میکنیم...
تغییر مثبت خوبه :-) 
ادما تعییر میکنن ذره ذره... شاید تغییر ناگهانی نکنیم ولی همه مون در گذر زمان تغییر میکنیم...
:-)
خیچوقت حتی فکرشم نکرده بودم
اینکه تغییر کردی یا نه ؟ 
سلام. از این پست وبلاگم حتماً دیدن کنید:

http://wasted.blog.ir/post/96
سلام 
خیلی ممنون
می دونی لیموی عزیزم، منم گاهی اوقات فکر می کنم از خام بودنم کم شده و دارم می پزم ولی یه مدت که می گذره می فهمم اون موقع که همچین فکری کردم هم باز تو اوج خامی بودم انگار که تو آرام پز گذاشتنم و این فرایند پخته شدن حالا حالا ها قراره طول بکشه 
همه اینطوری نیستنا , اونایی که دنبال یادگیری هستن همیشه چنین حسی خواهند داشت ... و ما هرچقدر هم بریم جلو باز هم نفهمیده هامون زیااادن 
اصن همچین ادمایی عاشق ژنتیکن دیگه ;-))) 
یه ذره هم ما خودمونو تحویل بگیریم *...*
:-))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan