!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

غریبه

اینجا ازادی بیان ۱۰۰% ندارم 
الان دوست داشتم یکی که فارسی متوجه نمیشه بود , باهاش حرف میزدم :-| یا مثلا یه غریبه از یه شهر دور 
واقعا؟؟

موفق باشید
کدومش واقعا ؟!
خیلی ممنون.شمام موفق باشید
خب یه انگلیسی گیر بیار خودتو خالی کن سرش :/
:-D
واقعا دلم میخواد اینو!حیف حیف 
من غریبه ام بیا پیش خودم:)
نلی عزیزم *_* 
یهویی یادهِ هزنامه‌هایی که برام میاد،افتادم! اکثراً خارجین! :| 
هر چه دلِ تنگت میخواهد بگو.اینجا مالِ توعه.شما صاحب اختیارین :) 
برم با همونا حرف بزنم؟:-D منم دارم از اونا
چشم , مرسی غزاله جان:-):-*
میفهمم. حرفی بود به خودم بگو. ؛)
حوای مهربون .. چشم :-) خیییلییی ممنون
دوشنبه ۸ آبان ۹۶ , ۰۹:۰۴ مریــــ ـــــم
مامانم بعضی وقتا بهم میگه
مریم تو زبون دمیزاد سرت نمیشه
:|
من در خدمتتم
هرچه میخواهد دل تنگت بگو
:-D :-)))) الهییی 
چشم , مررررسیییی یک عالمه
I dont understand persian :)


وای ارام منفجر شدم :-D مرررررسسییییی 
Of course u r the best friend baby *_*
I don't know Persian ,,,, you can speak with me 😎


دوتا ارام مهربووون دارم هردو هم یه حرفو زدن :-D 
Tnx honey ill do it *'_*'
Wooooow baby:))))))

Dear Aram, u repeated my words


Yes yes be in migan telepati :)))))))

Hey Limou plz hal kon for having injoor refighayi

:-D:-D:-D
چش چش :-))) عالی هستید شما . لاو یو اصن , باور کن *_*

خب اون ارومه من خالشم😍😍😍😍

چقدر ذهن هامون شبیه همه 💜💜


Merci🎈🎈🎈
خاله جوون :-)
اره خیلی واقعا
:-*
سه شنبه ۹ آبان ۹۶ , ۱۴:۲۳ مهدی کاشانی زاده
سلام وبلاگم به روز شده منتظر نظراتتون هستم😉
:-)سلام
My dear Arammmmmmm💙💛💚❤💜😍💙💛💚💜😀

No ,,, you repeat my words,,,, not me 😁😁😁
:-D
 اگر با خدا درد کنید به هر زبانی باشد 
 او می فهمد 
قطعا... کفایت میکنه
ممنونم
ammmmmm...i dont understand persian
can you teach me please?
Yes bab ill teach :-D :-D 
:-))) عجبا 
مرسی خیلی خیلی خوب بود
عه واااااااا هی گفتم چرا کامنت انگلیسی گذاشتنااااا :D:D:D:D:D

بنویس حرفاتو تو دفترت
متوجه نشدی اول؟
:-)) 
نوشتم ;-)
من کلا هیچی حالیم نمیشه بفرمایید:)
نفرمایید از اون لحاظ :-) بزرگوارید
نه. من خیلی ساده ام :(
:D
پیش میاد :-*
با من بیا غیر فارسی حرف بزن!!😉
با شما که فارسی هم میشه حرف زد خانم دکترعزیز
من غریبه فقط فوش ندی هاا ... چون فرار میکنم :)
من اصلا به عنوان پست دقت نکردم!! واسه همین متوجه نشدم 

نه با اون چیزی حل نمیشه , اهل گپ و گفتیم:-D 

اهل گپ و گفتو گو که عالیه :))
راه حلش همینه , تخلیه میشی واسه همیشه! فحش و ناسزا فقط لحظه ای اروم میکنن
:-)مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan