!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

تلخ!

فقط یک بار خواستم قهوه امو تلخ نخورم , یکم شیرین باشه
یک بار خواستم روی تخت تست بزنم
خواهرم اومد سوییشرتمو بهم بده قهوه رو ندید و مستقیم گذاشتش روش! ماگ به اون بزرگی!!!
الان با تشک قطور تختم چیکار کنم دقیقا؟! با یه قیافه به شدت مظلوم نشستم پایین تخت تست میزنم :-\  شب کجا بخوابم؟ :-\کی اینو جمع کنه ؟ :-\ 
کتاب عربی خراب شده رو چی؟ پام که سوخته حتی؟ الان نباید یکی برام قهوه بیاره؟:-\ حتما باید تنها باشم؟ :-\
بعضی حسهارو نمیشه بروز داد! یعنی نمیتونی! مثلا این حجم از عصبانیت , ناراحتی یا چی؟! برای یه ادم خسته اخرهفته :-\ 
فضا برای نفس کشیدن کمه :-X

چقدر غر :-D
قهوه میخوری؟ :/
داغوووووون شدم. ما تو نیازهای اولیه زندگیمون موندیم شما قهوه میخوری؟ :))
مرسی واقعا :-D من الان با دیدن نظر , منتظر راه های ریلکسیشن بودم!  احساس میکنم اگه خودمو تخلیه نکنم سکته میکنم :-\
بیا قهوه مهمون من باش , چطوره؟ 
با داغووون شدنت هم حس کردم همشهری ایم .:-))
درضمن ما فقط قهوه میخوریم :-) نیازهای دیگمون برطرف نمیشه حتی :-D
همشهری بودیم واقعا؟ :))
بابا ما غذا نداریم بخوریم. تو تو فکر ریلکسشنی د:
شاید هم باشیم ;-)
خودفقیرپندار نبودی که معلوم :-D
چقدر مظلومی تو 
:-\ هعی
اینقدر به نظر میرسه؟!
آره 
چی بگم والا
کامنت معلوم الحال رو که دیدم یاد خوابگاه افتادم که چایی روزرکی گیر میومد :دی
درساتو خوب بخون 
اونم احتمالا الان خوابگاست این غرها رو میزنه :-)
چشم اقای چپول...

لیموی عزیز من کاملا حس این پست و درک کردم بس مشابهش برام اتفاق افتاده کار خوبی کردی اینجا گفتی . ادم حالش جا میاد :)
خبیث شدی یه لحظه ها به جای همدردی :-D 
تو چیکار کردی باهاش فاطمه؟
 می دونی فلسفیش می شه اینکه نتیجه می گیریم، یه سری چیزا تلخی تو ذاتشونه،
سعی کنی شیرینش کنی، اونم سعی می کنه تلخی شو بیشتر بیاره جلو چشات. :)))

و یه سری ترفند هست تو اینترنت برای پاک کردن لکّه ی قهوه و چای... یه سرچ بده ببین به کارت می آد یا نه. فقط نوشته خیلی باید سریع باشی تو پاک کردنش!
که خب الآن چهار ساعتی گذشته، دیگه نمی دونم چی بشه تهش ولی تلاشت رو بکن همچنان. :دی
اره واقعا , لعنتی های تلخ :-\ :-)) 

کیلگ به نشانه اعتراض برداشتم با تمام مخلفات گذاشتمش پشت در :-D هنوز نرفتم بیرون ببینم کسی دیده,برداشته یا چی؟! امشبم رو زمین سرد و خشک :-D  بالاخره یه تشک هم واسه ما یا پیدا میشه یا همونجا رو زمین زیست میکنم :-D تمام زورم همینه
خبیث چرا؟!  منظورم این بود با گفتن این چیزا آدم سبک میشه حالش جا میاد. چون من خودم چندبار مشابه این اتفاق برام افتاد ولی با دوز خیلی خیلی بیشتر، با نوشتنش اروم شدم یکم. 
اینکه من چیکار میکنم و نمیشه گفت با روحیه لطیف شما سازگار نیست :دی ولی الحساب من اگر خواهرم چنین کاری کنه بعد از کتک هایی که نوش جان میکنه مجبورش میکنم خودش همه جارو تمیز کنه: دی 
:-)) من منظورتو اشتباه متوجه شدم پس , مرسی شفاف سازی کردی عزیزم 

:-D یا خدا . خشن طور بودا , نه اون که همون موقع رفت! من موندم و حوضم
خب حالا چیزی نشده که....خونسردیتو حفظ کن....بده همونی که قهوه رو ریخته برات تمیزش کنه!:دی

ولی جدی میگم آرامشتو حفظ کن...آرامکش مهمترین چیز تو کنکوره...الان شما اون تستا رو یا اون  حجم از عصبانیت چطوری زدی منم نمیدونم!
اگه خونسرد نبودم به کارم ادامه نمیدادم :-) ولی اونم کار خوبیه 

:-D بگم ۹۰% زدم؟:-)) 
چشم دکتر , حفظ میکنم...
بعضی وقتا ادم اینقدر خسته‌س که سرد شدن چای هم میتونه اعصابشو مچاله کنه، چه برسه به اینا...
میفهمم
یاس تنها کسی هستی که قشنگ فهمید چخبره...مرسی :-*
چسبناکم شده!
حالاکه شىرىن نبود فقط قهوه اى مىشد:(
شانس ندارم که :-(
خوش اومدی:-)
نتیجه اخلاقی
چایی بخورید:)
عااالی بود :-D چشم
سلام.خوبین
میفهمم چققققدر عصبانی هستی چون تجربه کردم:D
 قصد دارین دوباره واسه کنکور بخونین؟
سلام , مرسی شما خوبی؟
اره دارم میخونم , یک ماهه:-)
اخ خعلی بد بوود :-\.پیش نیاد دیگه برامون الهییی
حرفی جز آرامش ندارم برات :)

حسن خوب باشه همیشه اینجور مظلوم و عصبی نباشی :-)🌷

مررررسی دوست عزیزم.:-)
:)))))))))
چقدر مظلوم
.یعنی ته ظلمه
عجبا :-D :-)))) اخرش گریه میکنم :-))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan