!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

سه نقطه های نگفته!

برای منی که سکوت یکی از ویژگی های خیلی خیلی بارزمه و همیشه یک عالمه حرف نگفته واسه گفتن دارم عجیب نبود؟! اینکه ۴۵ دقیقه بی وقفه ویس فرستادم و مخاطب همیشگی برخلاف همیشه! در سکوت به تمام غرغرهام گوش داد! 
اینا میتونست توی همون کافه ی چوبین قهوه ای خلوت و جذاب روی اون نیمکتهایی که تو تنها نشستی گفته شه ولی نشد...
میترسم! که این حسرت نبودنه تا ابد بمونه برامون ... (نترس لطفا! تجربه خوبی از ترسیدنها نداری)
الان هم پتانسیل همون روزمو دارم ولی نیستی! قرار هم نیست باشی تا مدت کمی که برام زیاده (چی دارم میگم؟!) شاید بخونی اینجا رو پس سفرت به سلامت دوست خوبم! :)
یکی دقیقا همزمان با من پست رو لایک کرد
برا اولین بار تجربه اش کردم:-D 
:-D من تا حالا تجربه نکردم! ینی اون یکی کی بوده؟!
اون یکی جون بیا ببینم تو کی بودی انقدر با من همخوانی داره 
خاموش بود هرکی بود :-)
دالی کن عمو صخی ببینه؟:)
:-)) صخی میخواستم بگم خودم بودم!چون بعضی پستامو خودمم لایک میکنم :-D 
بعد همون موقع که چک کردم سه تا لایک خورده بود! 

خلاصه که دالی کن!
لیمو 
امیدوارم حالتون خوب باشه
خیلی ممنونم  :-) منم امیدوارم شما در بهترین حالت ممکن باشید.
لیموی عزیزم ^_^
خوب باش دخترم :)
خوبم حواجانم :-*
مرسی:-)
امیدوارم این دوست خوب زود برگرده کنارت:)
مرسی ارام.:-) 
سلامت باشی
گاهی وقتام ادنای ساکت پر حرف میشن و گاهی هم ادمای پرحرف ساکت...
هر دوش میتونه ترسناک باشه! چی باعث شه سکوت بشکنه یا برقرار شه خیلی خیلی مهمه...
لیموی مهربونم،کلی از حرفات رو نگه‌دار و دعا کن زودی برگرده :) 
چشم :-)
مرسی غزاله عزیز
 انشاالله که سفر زود تمام شود ..
 و به سلامتی باز گردد
خیلی ممنون استاد:-)
خدا قوّتــــــ
سلامت باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan