!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

مثل سقوط آزاد!

خوب پیش میره
خوووب پیش میره! 
میرسه به اوج!
و بعد طبق معمول نامعمولش یهو بووووم!  سقوط!
برمیگرده از اول , دوباره صفر صفر!
حالا شروع کن!  از اول !
فراز و نشیب نداره , صعود و سقوط داره! سخته نه؟! عشق عمیق میخواد 
عادت کردم! 

رو جنس بدنه و سوختت کار کنی خوب پیش میره
خوووووب پیش میره
خووووووب پیش میره
برا اینکه فضا پیمابره و سقوط نکنه
جنسش و سوختش خیلی مهمن
اول روحتو بفرس خودش بقیرو میکشه بالا
این کامنت منو به فکر واداشته شدیدا! مرسی
واقعن هم صعود و سقوط داره
:|
چه کنم :-\
نباید واسه اوج سقف قائل شد..وقتی به اوج رسیدی باید برسی به اوج تر:))
هرروز باید شروع کرد هرروز^_^
اوج اونجاست که دیگه پر از ارامش و حس خوبه , بالاتر از این نداریم که :-)
چشم
هر بلندی پستی داره 
صعود هم سقوط داره؟!:-)
فکر کردم راجع به انگیزه است پست تون.. اونم همینجوره اخه یهو میرسه به بالا بالاها یهو صفر میشه..

نه اصلا راجع به این نبود :-) 
چه امیدی ته پستاس:) ادم دلش گرم میشه
:-) اره صخی جونم , خوشحالم منتقل شد :-)
اصن روایت حال من بود
هعی 
الهی که موفق باشی لیموجان 
مرسی :-) 
موفق باشی لیموجان :)
باز هم ممنونم شمام موفق باشید .:-)
من ک همیشه زندگیم همینه درست وقتی همه چیز عالیه خراب میشه!!!

منم همینطور! نیومده بهمون ظاهرا
:| مثل اینکه این قضیه همه جاییه:/

پوف :-!
زندگیت پر از صعود بی وقفه:)
اوه مرسیییی :-)
صعود خوبه
سقوط هم گاهی بد نیست


گاهی...اره
این سقوط‌ها هستن که صعود رو برامون جذابتر میکنن :) 
لذت داره وقتی بعد از چندین سقوط،صعود کنی
{اما در عشق مخالفم.عشق باید یک صعود بی‌پایان باشه :) }
خودت جواب خودتو دادی عزیزم ;-)  فقط اضاف کنم که سقوط بیش از اندازه اش دیگه توانی برای صعود نمیذاره 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan