!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

کلا انرژی منفیه

اعصابم خورده از دست خودم  ، با حجم زیاد! 
سوال خیلی مزخرفیه! ولی واقعا کسی راهکار بی سروصدایی واسه حذف ادمها از زندگی داره؟!
دلم نمیخواد ادمهای دورو و متظاهر, دروغگو , بی رحم حتی! و بچه رو دیگه تحمل کنم , بسه هرقدر باهاشون کنار اومدم.مجبور که نیستم 
از فضای تلگرامم متنفرم الان :-\ از اعتماد ۱۰۰% خودم به بقیه بیشتر :-\ اه 
هیچ راهی وجود نداره!!
این واقعیت زندگیه!!
تازه هرچی بیشتر وارد اجتماع بشید بیشتر با این افراد سر و کار دارید!!

در نتیجه باید مواجهه شوید و مدیریت کنید وگرنه خودتون اذیت می شوید!
دلت شاد!!!
از اولین ضربه دارم مدیریت میکنم اما اخه یه سری مربوط به گذشته هستن که هنوز وجود دارن :-( 
ولی کاملا موافقم,باید مواجه شم.ضعیف عمل کردم 

مرسی از نظرات همیشه خوبتون:-)
عــــــــای عـــــــــم همدرد
وری بد :/
حذف کردن؟
آسون ترین کار دنیاست. :)))
شیفت. دیلیت. تمام.
یه سه چار سال بعد می رسی به اینجای کار من که به مثابه قاشق در عسل موندم توش:
" واقعا کسی راهکار زیر پوستی ای واسه اضافه کردن آدم ها به زندگی نداره؟ دارم از تنهایی خفه می شم. یه زمانی بیش از حدّی که لازم بود شیفت دیلیت گرفتم..."

و حالا همچین نوشته تو پستش بچّه، اینگار که خودش با نوح تو یه کشتی بوده.
رها کن بابا. خوش به حال بچّه ها...
کیلگ وقتی خودشون سعی میکنن همه چیزو خوب نشون بدن کار اسونی نمیشه,من از پشت پرده خبردار شدم که قاطی کردم :-D 
تعداد انگشت شماری ادم درست حسابی اطرافت داشته باشی بهتر از هزاران ادمه که نمیشناسیشون.درست مثل من :-\ اطرافم انقدر شلوغه اسم خودمو یادم میره,البته شلوغ بود! دیگه همین چندتا کافی هستن 
اره میدونی راهکارش چیه؟!به هرکی خواست باهات ارتباط برقرار کنه رو بده  :-\یک عالمه دوست پیدا میکنی ولی قول نمیدم پشیمون نشی

:-)) از نظر شادی شخصی ک من خودم بچه ام و قول دادم هیچوقت هم بزرگ نشم :-) ولی بچگی از نظر عقلی که در رفتار اجتماعی ظاهر شه اصلا قشنگ نیست
سلام
خودت،اجازه دادی برات این هاکه گفتی اینجوری مصوربشند
یکباردیگرباهاشون باجدیت برخوردکن،حتماموفق میشی...
سلام 
اره دقیقا,تقصیر خود خودمه
برخورد میکنم :/
مرسی:-)
گرچه زندگی اجتماعیم در وضعیت چندان مطلوبی نیست ولی کنار گذاشتن ادما کار سختی نیس
در مورد بعضی ها رک بودن و بیان تفاوت ها 
در مورد بعضی ها هم کمرنگ شدن های تدریجی 

همون کمرنگ شدنه عالی صخره ... مرسی :-)
سلام
منم مثله شما هستم و اطرافم از این آدم ها زیادن و دلیلش هم اینکه که خودم با رفتارم و سکوت کردن هام بهشون اجازه دادم که من رو ابزاری برای خالی کردن عقده ها و عقایدشون فرض کنن
منم با کامنت خانوم صخره و آقای علی موافقم :)
سلام 
چقدر بده :-(  اره دقیقا همش خودمون مقصریم , قرار نیست اونا عوض شن 
:-) ایشالله شمام بتونی از پسش برای
اگه فقط تو تلگرامه که یا پاکش کن،یا رو دکستاپ نصب کن که دیر به دیر چکش کنی،یا بلاک کن همه ی مخاطبات،البته به خودشونم بگو که همه ی مخاطبینم و بلاک کردم و مثلا به چندتا از کانالا احتیاج دارم..راه کار آخر اینه که یه سیم کارت دیگه بگیری که هیچکس شمارشو نداره بعد با اون بری تلگرام:)) ولی اگه مشکلت آدمای واقعی مضر اطرافتن که به نظر من راحت تر میشه پاکشون کرد...کافیه کم محلی کنی،بی توجه باشی،سرد رفتار کنی،،من خیلیا رو اینطوری گذاشتم کنار..خودشون حساب کار دستشون میاد،دیگه نمیان طرفت:)))
دقیقا تلگرامو روی گوشیم پاک کردم گذاشتم رو سیستم بمونه فقط,نمیتونم بخاطر اونا خودمو از کاروزندگیم بندازم بهش نیاز دارم :-\ 
سیم کارتم بین المللیه دوست جان:-)) دردسر داره
نه مشکل اطرافیانم نیست همون تلگرام کوفتیه ک اونارو تودنیای واقعی سال به سال نمیبینم خداروشکر :-D 
مرسی از پیشنهادات خوبت :-)
فکر نکردن  به موضوع چون اعصابت بیشتر خورد میشه و رابطه کمتر !!! 

عالیه :-)

عجب! متاسفانه گاهی پیش میاد...گاهی شدید،گاهی سطحی!
نفس عمیق بکش و بیخیالش باش و اگه واقعا برات مهم نیستن،بهشون محل نزار...
این زندگیِ توعه نه اونا :) 
اره متاسفانه , الان شدید شد :-(
نه اصلا مهم نیستن دیگه 
:-)
کاری که نداره حذف کردن. امسال فقط به فکر خودت باش.
اوهوم:-(
تو روابطت با دیگران یکم خودخواه باش، اگه کسی وجودش تو زندگیت فقط انرژی منفی یا سوءاستفاده و شبیه این چیزاست بدون کوچکترین حس ترحمی به طرف مقابل یا رودروایسی حذفش کن، گاهی اوقات کم محلی کردن و قطع کردن رابطه به صورت تدریجی بهترین و بی سروصدا ترین نوع حذف کردنه
منم فقط همین از دستم برمیاد که بی صدا برم..اهل جنجال و کشمکش نیستم 
و اون خودخواهیه,چیزیه که الان دارم سعی میکنم داشته باشمش یکم
:-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan