!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

یکی همه رو پوشش میده

اگه شما هم مثل من فک و فامیل بی آزار و مهربونی دارید که تو زندگیتون دخالت نمیکنن خوشحال باشید :-) ولی هیچ چیز خوب مطلق نیست! مثلا یه عروس وارد دایره خانوادگی شده باشه که شما رو تو عروسی دیشب ببینه و بگه لییییمووو خییلیی تبریک میگم!! 
+بله؟؟
_اینکه قراره سال دیگه به ارزوت برسی رو میگم!
(امسال هم میشد برسما ! بیخیال نوشتمش یادم بمونه کیه! )

خوشبختانه عروسی ها تموم شد وارد حریم شخصی خودم شدم اما آلرژی دردناکم اومده سراغم :-(  حتی مسکن هم پاسخگو نیست :'(
خوب شو شروع کنیم درس بخونیم برسیم به آرزومون سال بعد :-))
یکی همه رو پوشش میده !!!چه عنوان خوبی!!


بله واقعا!!یکی هم دخالت کنه زیاده!!!

بهرحال کاریش نمیشه کرد!!!فعلا تعدادشون کم که نیست!!خیلی زیاده!!!
امیدوارم که موفق باشید!!!!!!!!!!!!!!
:-) اره دیگه جور همه رو کشید 
خیلی ممنون 
بسیار عالی! وبلاگ جالب و مفرحی دارید.

خوشحال میشیم که از وبلاگ ما هم بازدید کنید و نظرتون رو ارسال بفرمایید.
:-|
خیلی ممنون.حتما 
امیدوارم به ارزو هاتون برسید :|
:-) مرسی
من خیلی شنیدم ازین حرفا :)) بار اول و دوم و سوم و چهارم جواب ندادم و سکوت کردم! ولی بار پنجم ... آره:)))))
من اولین بارم بود و فقط گفتم اهان مرسی:-)) 
چی گفتی بگو منم یاد بگیرم؟;-)
حتماً موفق میشی :)
مطمئنم ^_^
به امید خدا 
مرسی حواجان:-)
خداروشکر که فامیلت خوبن انقدر پارسال زجر دادن فک و فامیل منو با تیکه هاشون😐😐
ایشالا خوب میشی و یه شروع طوفانی خواهی داشت😘😘
به جاش امسال موفق شدی این مهمه :-)
حتما 
الان نفهمیدم از حرفش ناراحت شدید یعنی ؟
ماهم بعضی از فک و فامیلامونم بی آزارن و مهربون :)

نه اصلا! مهم نیست 
خدا حفظشون کنه و البته بیشتر:-)
به من میگن توعروسی ناااااااارنج چه خوب شدقبول نشدی وگرنه فکرمیکردیم بچه های ماخنگ بودن قبول نشدن:))
وااا این چه حرفیه :-\ هیچی نگفتی؟
عب نداره بابا! تلاش کن حسابی.  موندن پشت کنکور یه روحیه قوی میخواد تا بتونی رتبه ات رو تغییر بدی.
میرسی به آرزوهات تلاش کن
دارم اون روحیه رو خداروشکر 
مرسی 
خوش اومدی:-)
لااله الا الله
جوابشو نمیدادی 
استغفرالله دهن آدمو باز میکنن به تو چه آخه شفتالو :/
امیدوارم ازش خوشت نیاد :))
چیز خاصی نگفتم 
:-))
حسی ندارم بهش در واقع,مهم نیست 
همون آدمه 5 باااار گفتااا نه بقیه:))))
:)))))
حدس زدم :-)
موفق باشی لیموجان
مرسی عزیزم همچنین
جمعه ۳۱ شهریور ۹۶ , ۱۴:۰۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
اصلا چرا باید بگه:|
چون حسوده!
منم تبریک میگم!!😊
ای بابا :-)) 
مرررسییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan