!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

عجیبه

ولی فکر کنم تنها کسی که با دیدن کلمه "مردود" خوشحال شد همین لیموی بیان بود  :))
شنبه ۲۵ شهریور ۹۶ , ۰۰:۵۷ آقای سر به هوا(o_0)
:/
:)
چطو شده ؟ :|
همون دوتا رشته رو قبول نشدم معلوم:)) !
لیمو جانم ایشالا یه تلاش عالی می کنی و سال دیگه با خبر خوب میای اینجا.من بهت ایمان دارم😘😘
مرسی عزیزم:)
پیشاپیش خسته نباشید، امیدوارم سال بعد موفق باشی :)
خیلی ممنون:)
لیمو جون ایشالا که هر چی خیره پیش میاد:)
قطعا تو دختر توانایی هستی و موفق میشییی*_*
کیپ گواینگ دوده:) ♥
مرسی بصی جانم,  حالا دیگه دوتامون کنکوری 97 ایم:)
همین که امید دارید بسیار ارزشمند است!!!

امیدوارم سال آینده بهترین نتیجه ممکن رو کسب کنید!!!
:) 
خیلی ممنون اقا وحید شما همیشه به من لطف دارید 
فدااا سرت
97رو.میترکونی شک ندارم خوشگل خانوم.:))
مرسی ارام جاانم,  با هم میترکونیم:) 
خودت که خوشگلتری*_^
منم دوسال پیش این کلمه ی مردود رو دیدم :)) خیلیا میبینن :) مهم نیست اصلا ... ان شالله سال آینده موفق میشی  *_* :))
دیدنش حس جالب و عجیبی داشت! 
مرسی پرواز عزیز:*
فدااای سرت :)

سال دیگه این موقع خبر قبولیتو میبینیم قطعا....

منم پارسال این کلمه رو دیدم :)

مرسی فروردین دخت عزیز:) امیدوارم تو نتیجه دلخواهتو گرفته باشی.شیرینی چی میدی بهمون؟*.*
فدای یه تارِ موی لیمو :))
مهم اینه که سالِ بهد عالی میشه ^_^
:) حتما 
مرسی حواجان 
کامنتهات بسته بود از همینجا بهت یک عااالمه تبریک میگم *_*
راستش منم خوشحال شدم :) 
از فرصت دوباره ات نهایت استفاده رو بکن 
خیلیها خوشحال شدن ظاهرا مریم,مرسی از همتون 
حتما,چشم 
مهم نیست چقد شکست میخوری
مهم اینه چقد می ایستی  :)
عالی:) 
مرسی خانوم حدیث*_*
حتی یک درصد هم ناراحت نشو
اینو کسی داره بهت میگه که 4تا پیراهن بیشتر از تو ،تو این راه پاره کرده
مسیر همه ی ما مشخص شدست به قول دختر خالم
نه اصلا ناراحت نیستم:) 
خیلی ممنون از شما مریم جان 
شاید هم همینطوره واقعا...
فدای سرت :)
:) 
خوش اومدی شباهنگ عزیز *.*
سلام
باید اون همه خس وخاشاک رو جابدن ونتیجش این میشه که یکسال خوندن برای کنکور ،دیگه برای 90درصد ادما جواب نمیده(ازجمله خودمن)
بعنوان یک رتبه دورقمی دراین ازمون نحس،بهتون نوید میدم اگه باارامش بخونید،امسال قبولید ومیتونیدحتی به تک رقمی فکرکنید .چراکه تقصیرشمانبوده این تقصیرمملکته که ....
من منتظر موفقیت شماوبقیه پشت کنکوریاهستم .
سلام 
موفقیتتونو بهتون تبریک میگم:) 
عالی بود نویدتون 
بله اون موضوعات هم هست..چه میشه کرد واقعا 
حتما.خیلی ممنون از شما اقا امیر 
الهی! ینی موفق نشدی؟
یه شانس دوباره:) 
همینکه تا امید نشدین خیلی چیزیه 
دمت کلا گرم 
ممنون از شما:)
شنبه ۲۵ شهریور ۹۶ , ۱۰:۲۸ یاسمین زهرا غریب
موفق باشی عزیزم یکسال دیگه با تمام توان شروع میکنیم.مگه نه؟
حتما یاسمین جان حتما:) 
خوش اومدم؟

بودم بابا
خاموش بودم :دی
عه واقعا؟:)) 
پس مرسی که روشن شدی 
یه چیزی بگم؟ 
هم خوشحال شدم که باز میمونی و این بار با تلاش بیشتر میترکونی و انتقام امسالو می گیری
هم ناراحت شدم که آخر این همه تلاش و زحمت چرا مردود آخه... 
ولی بازم همین که حال دلت خوبه برام کافیه، می دونم و مطمئنم که امسال می ترکونی عزیزم :) 
اکثرا خوشحال شدن گلاویژ باورت میشه؟ 
مرسی عزیزم,هر دو با هم میترکونیم *.* 
حتما تلاش بیشتری میخواسته! هرچند معتقد نبودم کم تلاش کردم ولی امسال خیلی بیشتر تلاش خواهم کرد 
تلاش برای اون چیزی که میخوای ارزشمند هست ! اینو فراموش نکن
چشم 
مرسی:)
منم ۹۷ ی شدم. :)
موفق میشیم.؛)
:) به سلامتی 
حتما به امیدخدا *.*
ان شالله برای کنکور 97، نهایت تلاشتو بکن،،،
از این فرصت نهایت استفاده رو بکن،،،
با انگیزه شروع کن،،،
آدمای منفی رو از زندگی حذف کن،،،

++تو می تونی،،،
توکل بر خدا،،،انگیزه و اراده،،، تلاش،،،، این سه تا کلید موفقیت توست،،،

++به امید موفقیتت عزیزم
حتما...
واقعا این ادمای منفی باید حذف شن 
یادم نمیره این سه تارو ^_^ 
ممنون دوست گلم 
خدا یه فرصت دوباره بهت داده. نهایت استفاده رو ببر. مطمئنا لیاقتت بیشتر از اونایی بوده که زدی..
منم سال اول مردود شدم. واسه کسی که رشته ی خوب میخواد طبیعیه :-)
امسالو پرقدرت تر بخون لیمو..
دقیقا منم به همین فرصت دوباره فکر میکنم 
:) مرسی عزیزم لطف داری 
حتما 
خواستم بگم موفق باشید منصرف شدم😓😄
چرا؟!:) 
نمیدونم والا :|
شاید از عمق پست باشه
:-))) من نفهمیدم چی شد!
عمق پست چی میگه بنظرتون؟
فدای سرت لیمو جونم
ان شاء الله سال بعد رشته ی مورد علاقت قبول می شی
به امیدخدا حتما 
مرسی عزیزم 
عزیز دلمی.. لیموی مهربونی 💕
از ته دلم واست آرزومندم ۹۷ بهترین واست رقم بخوره

جدی میگم یک درصدهم فکر نمیکردم با مردود روبرو شی.. ولی هیچ ایرادی نداره این خیلی قشنگه یک فرصت دیگه داری💖

+ دیشب شب خیلی عجیبی بود حتی برا منی که انتخاب رشته نکرده بدم؛ خوشحالم که نتیجه هیچ تاثیری نزاشته رو روحیت😘
انشالله ۹۷ میترکونیم رفیق😘
من 💕تو 💕سارا💕

موفقیت مال ماست💪👊✌
مرسی مریم جان مهربون 
منم واسه تو همینو میخوام 
خودم احتمالشو میدادم خیلی کم,واسه همین عادی ام:-) 
حتما به امید موفقیت هممون*.*

منتظرت هستیم لیموی عزیز ؛
سال بعد با قوایی مضاعف :)
حتما دوست من:-) مرسی 
لیمو خانوم ما تکه ؛)

انشاءالله سال بعد خانمی :)
لطف داری عزیزم مرررسی:-)
عمق پستتون رو نمیدونید یعنی!
خوشحالی از مردودی !
خودم که میدونم قطعا! گفتم شاید شما چیز دیگه ای برداشت کردید 
اره دیگه:-)
سلام خوبی
هیچ اشکال نداره
منم پارسال این کلمه لعنتی رو دیدم
ولی امسال دوباره کنکور و دادم و قبول شدم
هرچند اون ایده الی که میخواستم نشد ولی بازم خداروشکر
پر قدرت ادامه بده
برو،برس و بدرخش 💪💪
سلام 
ممنون خوبم امیدوارم شمام عالی باشید 
تبریک میگم بهتون موفق بمونید همچنان:-) خداروشکر 
حتما.مرسی:-)
سلام لیمو خانوم
ان شاءالله خیره 
پشت کنکور موندن سخته امیدوارم نتیجه خیلی خیلی بهتری بگیری سال آینده
سلام اقای چپ دست 
اره سخته ولی باید بتونم! انشالله 
مرسی لطف دارید
از خوشحالیت خوشحالم.
خوشحالیه رو بفرست ته ته ته ته وجودت.
دیگه وقتشه همه چی رو باید بریزی دور الآن دیگه. ذهن خالی. ما اون قدر تو دانشگامون هستن که سال دو قبول شدن. از سال اوّلی ها بیشتر باشن شاید حتّی.
مرسی کیلگ:)
همونجاست دقیقا ! همونقدر همیق  
چه جالب:-) این انگیزستا 
اینکه آدم برای هدفش بجنگه خیلی با ارزشه ^_^
با اینکه خیلی سخته. خدا بهت قدت‌و اراده ی زیادی بده ایشالله . تو می تونی لیمو جان
مرسی انگور عزیزم*.*
الان چی شده؟
رشته دلخواه رو قبول نشده و مردود گشتیم!!
سلام
همین روحیه ی قوی و اراده ی فوق العادت یعنی موفقیت :)
ان شالله سال بعد خوشحالیت به خاطر قبولی تو رشته و دانشگاه مورد علاقت هست
بهترین ها رو برات آرزومندم دوست خوبم :)
سلام 
یه طورایی :-) 
مرسی عزیزم خانم دکتر ایندمون *_* 
لطف داری
لابد از رشته هایی که انتخاب کرده بودی راضی نبودی🤔
دوتا رشته بیشتر انتخاب نکرده بودم,اولی رو مطمین بودم قبول نمیشم ولی دومی احتمالش بود با اینکه نشد ,هردو مطلوب 
خوشحالم که میتونم دوباره  تلاش کنم
پست قبلی رو که خوندم دیدم اشتباه کردم... پس چرا؟
اخه من  هدفم فراتر از یه رشته ست,و با دوتا رشته ای ک انتخاب کردم بهش میرسیدم منتها با تفاوت سختی راه! راه سخته احتمال قبولی بیشتری بود,و نشد! 
واسه همین خوشحالم یه بار دیگه فرصت تلاشو دارم واسه اسایش بیشتر,وگرنه ارامش در هر دو صورت بود 
میتونم بپرسم چه رشته هایی؟ اگه فوضولی نیست 
:-) میگم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan