!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

موردی نوشت یهویی!

+ امشب ,  فردا ,  یکشنبه , دوشنبه عروسی ام!  

+مادرجان دیشب از سفر برگشتن و بالاخره وقتم ازاد شد!

+پنج شنبه رو کامل با دوستم ف.ش گذروندم و خیلی خوش گذشت:) 

+گویا شنبه صبح نتایج کنکور میاد و واقعا فکر میکنم دیگه وقتشه!!! 
والدین ف.ش و حتی استاد که باهاش در ارتباطه فکر میکردن من تربیت معلم هم انتخاب کردم و وقتی فهمیدن نه اینطوری نیست و من فقط دوتا رشته رو زدم  ابراز ناراحتی کردن! کلا 99% افراد اطراف من فکر میکنن اشتباه کردم! هرکدوم هم به نوعی! 
ولی من هیچ اینطوری فکر نمیکنم و از انتخاب رشته ای که کردم با تمام ریسکش راضی ام و هرچی هم بشه خودم مسئولیتشو بر عهده میگیرم چون زندگی و علایق منه قرار نیست دلخواه دیگران باشه!
برنامه حساب شده دارم و از نظر ذهنی خیالم راحته 
واسه ی تک تک دوست های بیانی هم که کنکوری بودن ارزوی موفقیت دارم و امیدوارم بهترین اتفاق ممکن براتون پیش بیاد:)
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan