!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

گزارش نامه:)

من وقتی فیلم میبینم به بازیگرها و کارگردان و کلا عوامل سازنده توجه نمیکنم , نه که توجه نکنم ولی خب مهم نیست برام یادم میره! 
همینطور وقتی کتاب میخونم,  اسم نویسنده رو که وسطهای کتاب یادم میره!! خود اسم کتاب هم ممکنه بعدها یادم بره:)) 
و واقعا هم مهم نیست! 
در واقع من تاثیری که میخوام از کتابها و فیلمها بگیرم رو میگیرم! و اوناست که هیچوقت یادم نمیره 
دیدم یه سریا رو که فقط کتاب رو "میخونن" فیلم رو "میبینن" ولی هدف اون اثر مثبت هست! از دل بدترین فیلمها و کتابهام میشه یه درسی گرفت 

خب این مدتی که گذشت یک عاااالمه فیلم دیدم! و بگم اسماشون یادم نیست؟:))) 
به نسبت فیلمها, کتابهای کمتری خوندم ولی فکر کنم بد نباشه اسمهاشونو اینجا ثبت کنم 
+به کودکی که هرگز زاده نشد 
+جاناتان, مرغ دریایی 
+زندگی نامه پیر امیدیار 
+چندتا کتاب علمی پزشکی در رابطه با معضل این روزهام! 
و الان همزمان درحال خوندن این کتابهام:
+سه شنبه ها با موری 
+چه کسی از دیوانه ها نمیترسد 
+شیطان و دوشیزه پریم 
+100راه تا آرامش زندگی 
شاید کتابهای بیشتری باشن!
توی کتاب خوندن کندم فقط به این دلیل که توی هرموقعیتی بخوام کتاب رو بخونم یا بشنوم باید کاغذ کوچولوهای یادداشتم با مدادم همراهم باشن و من جمله ها و نکات قشنگشو یادداشت کنم! و این دفترچه یکی از ارزشمندترین دارایی های زندگیمه:)

+ دیروز توی سالن انتظار پزشک که منتظر بودم نوبتم شه تعداد زیادی از مراجعه کننده ها با غر و عصبانیت منشی بیچاره رو کلااافه کردن! و چپ چپ هم به دختری نگاه میکردن که هندزفری تو گوششه و روی پاهاش کاغذهای یادداشت و مداد و خودکار گذاشته:))

من قبلا سرعتم توی خوندن کتاب خیلی بالا بود ولی الان خیلی کمش کردم چون سسعی میکنم با دل و جون بشینم پاش😊😊منم یه دفتر دارم که جملات زیبای کتابو توش مینویسم با اینکه زمان زیادی از وقتی شروعش کردم نمیگذره ولی خیلی خوبه
اره یه وقتایی خوندن همونا خیلی بهتر از کتاب جدید خوندنه 

کند بهتره...من الان واسه یه کتاب خوندن باید برم جایی که همه اون امکاناتو داشته باشم,مثلا نمیتونم حین انجام کارهام کتاب صوتی گوش بدم:))
بعد جمله های خوب رو ک میخونم بعضی وقتا کلا متوقف میشم و فکر میکنم به همونا 
سلام لیمو جان
تقریبا تازه اینجا رو پیدا کردم. پستاتو که میخوندم متوجه شدم کنکوری بودی. من 23 سالمه و میخوام قید رشته خودمو بزنم و برای کنکور 97 بخونم. 
میخواستم بدونم امکانش هست لطفا رمز پستای کنکوریتو داشته باشم؟
خوشحالم که سال کنکور تلاشتو کردی و از خودت رضایت داری. حسی که من الان دارم یه حس افتضاحه که همش میگه تو میتونستی و با بی ارادگیت مسیر اشتباهو رفتی تو زندگیت. میخوام جبرانش کنم:)
برات آرزوی موفقیت میکنم ♥ 
سلام:) 
خوش اومدی پس:) 
بله حتما,سعی میکنم تا یک ساعت دیگه رمز پستهای کنکوریمو واست بردارم که بتونی بخونی:) اخه نه ادرس واسم گذاشتی نه ایمیل 
انشالله که برسی به چیزی که میخوای و این حس رو نداشته باشی
ممنونم شمام موفق باشی^_^
سه شنبه ها با موری عااالیه^__^
تازه اولشم و جذبش شدم واقعا:)
توی کتاب خوندن کندم فقط به این دلیل که توی هرموقعیتی بخوام کتاب رو بخونم یا بشنوم باید کاغذ کوچولوهای یادداشتم با مدادم همراهم باشن و من جمله ها و نکات قشنگشو یادداشت کنم! و این دفترچه یکی از ارزشمندترین دارایی های زندگیمه:)


خیلی خوبه اینقدر اهل مطالعه هستید !خیلی خوبه!!

کاش ذره ای مثل شما بودم!!!!

درود بر شما!!!!!!!
شما لطف دارید به من مرسی:) 
قطعا میتونید چرا که نه 
:)
اون دفترچه چقدر جذابه و در عین حال مفید!
میدونی یه وقتایی دنبال یه متن میگردم که میدونم تو فلان کتاب خونده بودمش! ولی تو فکر کن چه کار سختیه پیدا کردن چند جمله بین یه کتاب چند صد صفحه ای! کاش منم از همون اول این کارو میکردم
هرچند جدیدا دارم توی وبلاگ مینویسمشون ولی کی میدونه اینا موندگار هستن یا نه:))؟
اره خیلی*_* 
واقعا سخته! 
ماهی رو هروقت از اب بگیری تازه ست یاس عزیز
کسی نمیدونه:) یه دفتر خوشرنگ و جذاب داره بهت چشمک میزنه *_^
خیییلیی مرسییی:*
ایمیلمو گذاشتم.
راستی فیلم سشنبه ها با موری هم قشنگه.
کتابای "براتیگان" و "سلینجر" و هم امتحان کن، البته سلیقه این، خصوصا براتیگان؛ اما می ارزه که بخونی:)
خواهش میکنم عزیزم:)
من ادم موفقی توی کنکور نبودم اما هم تلاش کردم هم از خودم راضی ام چون توانم واسه سال اول همین بود 
به هرحال وب من تا الان همش حول درس و کنکور نوشته شده و تمام رمزهارو برداشتم واست:) شاید توی شرایط مشابه پستهای من قرار بگیری,نمیدونم هرچیزی 
فقط خواستم کمکت کرده باشم 

فیلمش هم هست؟نمیدونستممممم:))) میبینمش 
حتما توی لیستم قرار میگیرن مرسی بصی جان:*
اصن عااااشقتم که 
:))
!!
ممنونم از لطفت:*
فارغ از نتیجه، همین که تلاشتو کردی و از خودت رضایت داری و آگاهانه تصمیم گیری کردی موفقیت محسوب میشه...بعدا حسرتی برات نمی مونه که آزارت بده.
اشتباه من این بود که درک درستی از چیزی که میخوام نداشتم. حالا رشته ای که میخونم بد نیست اصلا اما در مجموع از شرایطی که توش قرار دارم راضی نیستم و به فکر تغییر افتادم، این دفعه با فکر و تحقیق فراوون:) امیدوارم که نتیجه بده:)

+آرههه فیلمشم هست. من اول فیلمشو دیدم بعد کتابشو خوندم. هر دو خوبن:)
خواهش میکنم و بازم خیلی ممنونم ازت:*

کاملا درسته:) 
انشالله که نتیجه میده و میای با خبرش مارو هم خوشحال میکنی ^_^
با توجه به سنت اگه مقطع لیسانس گذرونده باشی بعدا دوتا موفقیت داری:) اگه هم دکترای پیوسته بوده که کلی اطلاعات از رشته فعلیت خواهی داشت,در هردو صورت موفقی:)

کاری نکردم عزیزم:) حالا اگه خودم چیزی به ذهنم رسید یا پستی از بچه های دیگه دیدم که به دردت بخوره بهت اطلاع میدم, اگه کامنتی داشتم ازت همینجا,نداشتم هم ایمیل میدم 
من عاشق کتاب خوندنم:)
چقد حال خوبی بود خوندن این پست:)
مرسییییییییی
منم چقدر خوشحالم که حال خوبی منتقل کرد:) 
قابلی نداشت^_^
هووم خیلی خوبه تصمیمات که گرفتین 
بنده هم عین شمام 😢 
ولی نکته برداری نمی‌کنم 😢
دیگه 
:) ناراحتی نداره:)
این بخش نکته برداریه مهمه لطفا رسیدگی کنید:))
قربونت لیموی عزیز♥
دامپزشکی میخونم:) دقیقا و اگه قبول شم واسه علوم پایه هم بهم سخت نمیگذره:))

ممنوووون لطف میکنی♥♡♥
پس قبول شدنت سخت نیست به امید خدا:)
عالیه^_^ 
:*
اینجارو ببین حتما کمکت میکنه شاهتوت جان زحمت کشیده 
http://missshahtot.blog.ir/page/برای-کنکوریا
چه قدر کار جالبی میکنی لیمو جان ( درمورد اون قسمت یادداشت های
کوچولو ) خیلی خوشم اومد :) من فقط خط میکشیدم اما به نظرم
این کار بهتره
در مورد فیلم دیدم ...در واقع اکثر وبلاگ ها که میرم همه مشغول 
فیلم دیدن هستن :) ولی واقعیتش نمیدونم چرا فیلم دیدن رو دوست
ندارم ...و وقتی میبینم انقدر نکات مثبت میشه از فیلم گرفت واقعا
ترغیب میشم حتما یه فیلم رو تجربه کنم ؟
برای اولین بار که به دلم بشینه چه فیلمی پیشنهاد میدی لیمویی ؟ :)))
مرسی شاهتوت جان لطف داری:) 
توی کتابها چه سبکی رو دوست داری؟که فیلم بهت معرفی کنم 
من خودم قبلا عشق فیلم ترسناک بودم:)) الان یه مدته جناهی علاقه مند شدم! درام و عاشقانه هم گه گاهی بینشون میبینم 
ترسناک evil dead 
جناهی banshee 
ماشینی! هم که سریع و خشن فوق معروفه,من هشتشو بیشتر از همه دوست داشتم 
عاشقانه هممممم.....the vow و تایتانیک! دوتا فیلمی هستن که همیشه تو ذهنم هستن واسه معرفی, اگه اهل فیلم دیدن بودی این دوتا رو 99% احتمال دیدنشونو داشتی و معرفی نمیکردم!
نسبت به فیلم ها عقیده جالبی دارید
جناتان رو تا وسطاش شنیدم. تهش چی میشه؟
:) 
اخرش قشنگ تموم میشه,جاناتان تاثیر مثبتی که میخواست ببینه رو اعمال میکنه
درود ؛
قدیما مادرم هر چند وقت یکبار مجله ای میخرید به اسم روزهای زندگی،
همیشه از این قسم مجلات بدم میومد ، چون انگاری یه سری اخبار و مطالب زرد نوشته شده بود واسه خانم های خانه دار!
ولی یه صفحه ای داشت که توش جملات زیبا نوشته میشد ، جملاتی که هممون خیلی سریع با خوندنش یه لبخند کوچیکی میزنیم و سریع ازش عبور میکنیم.
یه مدت به دفترچه خریده بودم که جملات اون مجله رو مینوشتم توش ،
بعدها کتاب "یک عاشقانه ی آرام" ابراهیمی رو خوندم که هم توی کتابش شعر مینوشتم و زیر جملات زیباش خط میکشیدم و هم جملاتش رو توی اون دفترچه مینوشتم...
کلا یه سری کتابا حال زندگی کردن دارن ، 
میدونی ؛ کلا خوبن ...
درست گفتی لیمو ، منم توی یه سری کتابای نه چندان مشهور که کم تیراژترین کتب چاپ شده هستن تونستم خیلی چیزا بفهمم ، خیلی...

دیدنیه حال اون دختر هندزفری به گوش خودکار به دست !:))
سلام:)
این روزها همش اسم این کتاب "یک عاشقانه ارام" رو میشنوم و به شدت کنجکاو شدم بخونمش! 
پس شمام از این دارایی های ارزشمند داری:) 
اونا همیشه دست کم گرفته شدن متاسفانه...

:)) سرگرمه بدجور!
جالبه، من این بیماری "زیر دیالوگ های قشنگ کتاب خط بکش" ( یه چیزی می شه تو همون مایه های دفترچه یادداشت خودت) رو جدیدا خودم انداختم به جون خودم. حالا هم تو ترکم.
حوصله ش رو ندارم. یعنی خیلی  خوبه ها! جاهایی که خوشت می آد رو بعدا با یه نگاه پیدا می کنی... ولی لذّت کتاب خوندن رو ازم می گیره بی خیالش شدم. :)))

:)) اخی منم مریضم:)) 
نه واقعا اونا الان شاید به هیچ دردی نخورن ولی سالهای بعد حتما! پس از دستش نده کیلگ 

منم از این دفترچه ها دارم :)))))))
و خیلی هم دوسش دارم 😘😘😘
به به عالیه:)
بمونید برا هم:)))
میگم کامنتم اومد ؟
آخه یه لحظه صفحه پرید گفتم شاید نیومده باشه :))))
فقط همین اومده عزیزم:) چیز دیگه ای نیست 
عههههه !
من گفتم معمولا کتابایی که میخونم اجتماعیه و فیلم هم همونجوری
نگاه میکنم مثل فروشنده اصغرفرهادی ...
اگر فیلم خوب این جوری میشناسی چه ایرانی چه خارجی بیزحمت
بگو عزیزم :))
من فروشنده رو ندیدم شاهتوت جان ولی تحقیق میکنم و سعی میکنم ببینمش, چیزی به ذهنم رسید حتما میام وبت  میگم:)
منم عادت دارم جملات قشنگ و تاثیرگذار کتابارو یادداشت می کنم 
عادت قشنگیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan