!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

مییییم!

خیلی خوشحالم که یه دوستی مثل میم جیم توی زندگیم دارم,واقعا حضورش بهم امید و انگیزه میده و همیشه کمکم کرده:) 
وقتی امشب منو تا قهقهه برد دلم نیومد نگم چقدر از حضورش خوشحالم و دوست دارم این رابطه تا اخرعمر باقی بمونه هر اتفاقی هم که بیفته ! 
اگه یه ادم این مدلی توی زندگیتون دارید باید بگم دیگه هیچی کم ندارید:) دقیقا در همین حد! 

خدایا مرسی:) 
*_* 

امیدوارم همیشه دوستان خوبی در کنارتون باشند!ًً!!شاد باشید!!
خیلی ممنونم:) همچنین 
خدا این آدمارو حفظ کنه :)

^.^
الهی امین:)

مرسی عزیزم 
اونوقت اگه که نداریم چی؟ :دی

انشاالله شاد باشید همیشه.
اگه ندارید بگردید پیداش کنید,اگه پیدا نشد یه روز خودش میاد و اگه نیومد مهم نیست چون نیومده , جاشو با چیزهای دیگه پر کنید:) 
همیشه یه راهی هست 

خیلی ممنونم شمام همینطور:)

خدا این دوستا رو حفظ و زیادشون کنه😊😊
الهی امین*__* مرسی عزیزم:)
من از این دوستا ندارم :(

همیشه شاد باشید ان‌شاءالله ^_^
ایضا جواب دوکامنت قبل:)

مرسی حواجان همچنین:)
خدا حفطش کنه...
هرچند من از ادمهایی ک همچی حس هایی ب ادم میدن میترسم... امدنشون رنگ میپاشه به زندگی ... اما رفتنشون....
انشالله,ممنون:) 
دقیقا همینه اباناجان, رفتن چنین ادمهایی بزرگترین ضربه ست و هیچی جبرانش نمیکنه 
چندساله که مونده... بقیه اش هم امیدوارم...

سلام من ازین دوستاندارم اماارزومیکنم زندگیتون پربشه ازاین دوستا
سلام 
خیلی ممنونم از شما و ارزوی خوبتون 
منم امیدوارم همچین دوستی یهویی وارد زندگیتون شه:) 
امیدوارم دوستای خوبی  واسه هم باشین و خدا حفظش کنه و همیشه شاد باشی،  من فک میکردم ی همچین دوستی رو دارم چن  بار نامردی کرد اما ب روم نیاوردم تا اینکه آخرش نابودم  کرد ی نامردی خیلی بد و اخرشم رف ب جایی رسیدم ک میگم ای کاش هیچ‌وقت نبود،(دوستم نیز  دختره ی وقت فکر بد نکنیا) 
خیلی خیلی ممنونم ساراجان:) 
هممون داریم تو زندگی همچین ادمهای بی معرفتی, فقط سعی کن فراموشش کنی و بازم اعتماد کنی! همه سیاه نیستن:) 
امیدوارم دوستای خوبی  واسه هم باشین و خدا حفظش کنه و همیشه شاد باشی،  من فک میکردم ی همچین دوستی رو دارم چن  بار نامردی کرد اما ب روم نیاوردم تا اینکه آخرش نابودم  کرد ی نامردی خیلی بد و اخرشم رف ب جایی رسیدم ک میگم ای کاش هیچ‌وقت نبود،(دوستم نیز  دختره ی وقت فکر بد نکنیا) 
نه چه فکری:)
خوش به حالتون
سلام
یک کانال شعری دارم
دوست داشتید ببینید
atreseib@
:) سلام 
مرسی 
دوست خوب نعمتیه که بنده از اون بی بهره م😢
انشالله زندگیت پر شه از این نعمتها:) دیر نیست 
مرسی هسی 😂😂😂
اره در یک کلام خلاصه اش همین بود:))) بهش میگم:)))
موافقم:)
خدا حفظتون کنه واسه هم...
:)
مرررسییی:)
تا باشه ازین میم ها باشه :)
خدا زیادشون کنه:)

دوست گلم:*
دوستیتون پایدار :) 
مرسی عزیزم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan