!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

نتایج کنکور ۹۶

من داوطلب چپ دست کنکور ۹۶ بودم! 
نتیجه ام هم دیدم,فقط هنوز هنگم که تا الان پستی نذاشتم 
میدونم هم منتظرید بگم چی شده, حق دارید یکسال از درس و کنکور خوندید حالا وقت نتیجه است 
صادقانه و بدون هیچ حرفی بگم که : 
من موفق نشدم رتبه خوبی کسب کنم
اگه اسمش شکسته,شکست خوردم
اسمش هرچی هست همونه 
هنوز باهاش کنار نیومدم  ,  هنوز گوشیم زنگ میخوره و منتظرن بگم فلان رتبه خوب رو اوردم! 
ولی نشد , نیست

چپ دستی و کنکور!
امروز که هیاهوی کنکور به پا شد، یادم به خاطره ای افتاد. زمانی که کنکور سراسری دادم، با اینکه چپ دست بودم و در برگه امتحانی هم ذکر شده بود، ولی صندلیم راست دست بود و من حدود چهار ساعت به حالت افلیج ها روی صندلی نشستم! خب قطعا بازدهی آدم پایین میاد و مراقبین هم که فقط نداریم و نمیشه و در حوزه وظایف من نیست، توی دهنشون شکستن انگار! چند سال گذشت و کنکور کارشناسی ارشد رسید. باز هم من بودم و صندلی راست دست! باز هم مراقبینی که میگفتن صندلی چپ دست نداریم! باز هم منِ افلیج بودم و دو ساعت و اندی امتحان! دو سال گذشت و سر کنکور دکترا، از درب حوزه امتحانی که وارد شدم، تا چشم کار میکرد صندلی راست دست بود! نه رئیس سازمان سنجش آدم شده بود که اون فیلد لعنتی چپ دست ها رو از فرم ثبت نام برداره و نه سنت مراقبین جلسه تغییری کرده بود.
حس در اقلیت بودن خیلی سخته! حس درک نشدن، حس اینکه هرچی به دور و بر نگاه میکنی غریبه میبینی. غربت خیلی سخته. میخواد یه آدم چپ دست باشه، میخواد یه تاجر به کشورهای دوردست سفرکرده باشه. من از کنکور و امتحان دادن فقط غربتش یادم مونده...

#امیرمسعود_ضرابی 

@Alzhimer



اونی که گفتم از فردا یادت نره ؛) 
بوس 
باشه:)
:-*
اصلا مهم نیست لیمو جان:)
انتخاب رشته کن اگر چیزی که خواستی اوردی که میری وگرنه میمونی یه سال دیگه میشینی میخونی.اصلا ناراحت نباش و خودت رو ناراحت نکن
:)مرسی
عزیزم اشکالی نداره،کنکور که آخر دنیا نیست.
چی بگم
سلام 
منم چپ دست هستم !!!!!! غریب نباش 
این متن رو کسی دیگه نوشته ؟ امیر مسعود ضرابی پایین پست نوشته 
سلام 
اره خودشون نوشتن 
بخاطر چپ دست بودن احساس غربت نمیکنم!
سلام 
منم چپ دست هستم !!!!!! غریب نباش 
این متن رو کسی دیگه نوشته ؟ امیر مسعود ضرابی پایین پست نوشته 
نگران نباش 
انتخاب رشته هم خودش خیلییییییی مهمه  از دستش نده!
گام بعدیت انتخاب هست حواست باش
ایشالا که موفق باشی:)
خیلی ممنون
لیمو عزیزم مطمئن باش تو از خیلی ها جلویی 

انشاءالله این پل تو رو به برترین ها برسونه 

از ته دل برات از خدا موفقیت رو خواستارم 
لطف میکنی عزیزم
لیموجان غصه نخور. دنیا دو روزه باباجان
کنکور نشد یه جای دیگه
کجا دیگه معلوم؟!:(
سلام لیموی عزیزم
تو که سنی نداری دختر خوب
هنوز اول راهی
هر چیزی به صلاحت باشه اتفاق می افته
مطمئنم موفق می شی نازنینم
سلام فرنازجان...
انشالله...
مرسی 
سلام ، خیلی خودتو اذیت نکن ، ولی  رویایی باهات حرف نمی زنم ، رتبه خودتو ببن ، تلاش خودتو هم ببین ، و هم چنین انگیزه خودتو ، ببین توان و تحملشو داری ، اگه داری و و وسط راه دلسرد نمی شی ، نرو رشته ای که دو ست نداری و مخصوصا هیچ آینده شغلی نداره ، 4 سال مثل برق می گذره ولی اونجا دیگه تغییر مسیر سخته ،نمی گم غیر ممکنه ولی سخته !! این ها رو گفتم که اگه همه این شرایط رو داری بشین یه سال دیگه بخون !! تا رشته خوبی قبول شی!!رشته ای که بازار کار و آینده خیلی خوبی داره ،باز هم من دیدگاه خودم رو گفتم هیچ دخالتی نمی کنم !!! خودت و خانواده ات تصمیم گیرنده هستید !!!10 سال دیگه هم کار خودتو و هم حرفای منو  لحاظ و مقایسه می کنی !نگران سختی های یه سال نباش ،یه سال پشت و کنکور هم مثل برق و باد می گذره ، بهر حال این دیدگاه منه ، خودتون بهترین تصمیم رو واسه خودتئون بگیرید. موفق و پیروز و سر بلند باشید!!!!
سلام 
خیلی ممنون از راهنماییتون.حتما استفاده میکنم 
از حرفای آقای Va hid  استفاده کنیم:)

نگران نباش لیمو جونم ... باید فراموش کنیم و نشون بدیم که میتونیم...بگو ناراحت و نگران و.. نیستی؟! بگو :))
بله...
الان بهترم,یکم کنار اومدم ولی نگرانم...
مرسی ساراجان,ایشالله موفق باشی توام
ان شاءالله موفق میشی ناراحت نباش عزیز 
مرسی...
یه کلمه فدا سرت 
فقط خوب فکراتو بکن از رو هیجان نمونی یه سال 
چی بگم نگار...:-( 
حتما...
میفهمم حرفتو چون پارسال منم به همین نتیجه رسیدم.ولی الان که فکر می کنم می بینم پارسال هم شکست نخوردم.تو تلاشتو کردی و بقیش دیگه با خداس.الان فقط باید عاقلان تصمیمتو بگیری.یه بار دیگه پستای قبلان بخونو همون لیمو ی عاقل بمون
مرسی تیارا... موفقیت قشنگ خودتو بهت تبریک میگم عزیزم.بدرخشی همیشه 
منم بالاخره یه اتفاقی میفته دیگه...چی بگم 
اوفففف لیمووو میدونی چقدر فک کردم تا ادرس وبت یادم بیاد؟بالاخره پیدا شدی😅
در رابطه با رتبت و کنکور و این حرفا اگه واقعا همههههههه تلاشتو کردی و یا تلاشتو نکردی و مطمئنی اگه یه سال بمونی بیشترم نمیخونی بدون هیچ تردیدی انتخاب رشته کن که پشت کنکوری شدنت اتلاف وقته.
اما اگه میدونی بیشتر میخونی و ارادت خیلی خیلی بالاست و اشتباهاتتو شناختی بمون.متاسفانه پستام پاک شده وگرنه تو وبم نوشته بودم.کنکور ۹۴ از جلسه بیرون اومدم به مادرم گفتم کاش من دوباره کنکور بدم چون میدونستم همه ی تلاشمو نکردم.اما واسه ۹۵ اومدم خونه درصدامو حساب کردم خیالم که راحت شد حتی کتابامم جمع کردم.
اینم بدون که کنکور ۹۵ با وجود اراده ی خیلی بالام بعد از ۴ ۵ ماه بریدم.پشت کنکوری شدن خیلییییی سنگینه اما در صورت نتیجه خوب می ارزه.موفق باشی
واقعا؟!.
الان یکم اوضاع مرتب شده باید به همین چیزا فکر کنم و تصمیم بگیرم.این سردرگمیه بدتر عذاب اوره 
از همین کم اوردنا و نشدنا میترسم پرتقال...
مرسی از کمکت
سلام لیموجان.
نمیگم ناراحت نباش چون ممکن نیست!
نمیگم مهم نیست چون مهمه!
و چیزی که خیلی مهم تره اینکه به هیچ وجه راضی نشو به این نتیجه!
در مورد آینده با عجله تصمیم نگیر!
یکی از مهمترین اتفاقاتی که خودت میتونی توزندگی برای خودت رقم بزنی کنکوره!
انتخاب دست خودته!
رفتن برای چیزی که نمیخوای بهترینه یا موندن برای چیزی که میخوای؟
بهترین رو انتخاب کن!
مگر اینکه شرایطت بهت اجازه انتخاب نده!
موفق باشی.



سلام عزیزم...
مرسی از کمکت ب حرفهات فکر میکنم 
باید بهترینو پیدا کنم 
سلام دخترم
خسته نباشی
شاید فکر کنی چقدر حرف کلیشه ایه که بگم دنیا به آخر نرسیده، اما به آخر نرسیده، و زندگی جریان داره. هر چند کاملا درکت میکنم. نترس زندگی روزهای خوب و بد رو با هم داره.

منم داوطلب چپ دست کنکورم. مسخره ها نمی فهمن که واقعا چه ظلمی به آدم میکنن با این صندلی های راست دست. واقعا امیدوارم یه روز مجبورشون کنن سر امتحان بشینن رو صندلی چپ دست تا بفهمن افلیج شدن سر جلسه چه حسی داره
سلام لیموی هم اسم:) 
سلامت باشی...
به اخر نرسید ولی اتفاق خوشایندی هم نیفتاد...
امسال کنکوری بودی؟موفق باشی
با شناختی ک از متن هاتون از شما پیدا کردم خداراشکر انقد محکم و بااراده این که هر تصمیمی بگیرین از پسش بر میاین

موفق باشی و خدا کمکتون کنه
شما لطف دارید...ممنون

انشالله..
مرسی
لیموی نازنینم
از خدای مهربون می خوام مثل همیشه بهترین تصمیمو بگیری
موفق باشی
لطف میکنی فرنازجان....ازت ممنونم خیلی کمکم کردی 
:-*
لیمو جان یه بار بهت گفتم برات دعا میکنم اون چیزی که به نفعت هست و برات بهترینه اتفاق بیفته حتی اگر باعث خوشحالیت نشه. ما نمیدونیم اونچه رو که خدا برامون رقم میزنه در آینده موجب چه اتفاقاتی میشه.
شاید حتی یک سال پشت کنکور موندن در زندگیت اثرات خیلی بهتری داشته باشه. پس ناراحت نباش و به خدا توکل کن. من مطمئنم اتفاقات خوبی برات خواهد افتاد.
لطف میکنی عزیزم...
واقعا..الان دقیقا شرایطی دارم که سپردم به خدا و منتظرم ببینم چی میشه 
ایشالله که خیره..
حال و روزه پارساله منه ...
فقط صبور باش .. و درست تصمیم بگیر لیمو جـانم 
قصد داری انتخاب رشته کنی؟
:-( ....
پس هیچی نمیگم خودت میفهمی:-\ 
به احتمال زیاد..نظرت چیه؟
یه سری رشته ها هستن که بازارکار بشدت بهشون نیاز داره، تقریبا با هر رتبه ای هم میشه حتی سراسری قبول شد تو اون رشته ها اما چون دهن پُر کن نیستن مثل دندون و داروسازی و فلان کسی بهشون اهمیت نمیده، الان فرصت مناسبیه که تو این چندروز بهشون فکرکنی و مناسب انتخاب کنی، موفق باشی
با هر رتبه ای مگه میشه!؟ چه رشته ای هست؟
خیلی ممنون..
نتایج اومد؟؟؟ راستش من چون نه اهل تی وی هستم نهکنکوری دوروبرم هست اصلا این خبرا ب گوشم نمیرسه.
هرچه صلاحه دخترم. میدونم ناراحتی داره ولی زندگی خیلی فراختر ازین حرفهاست.
بله اومد ...
چی بگم:-( با انتظارم یک دنیا فاصله داشت ابانا 
درمورد همه ی رشته ها تحقیق کن. شاید چیزی که دوست داری بین همین رشته هایی باشه که بهشون توجه نمیکنی.
ایده این کانال از چندتا بلاگر بود که بعد گسترش یافت و هرکی میخواست درمورد رشته اش توضیح میداد. یه سر به این کانال بزنی شاید کمکت کنه. @reshtehname
تو کامنت ها خونده بودم ژنتیک دوست داری. سراسری خود رشته ژنتیک رو نداره ولی آزاد داره. زیست سلولی ملکولی هم در همون سبک و سیاقه که سراسری داره و میتونی درموردش تحقیق کنی ببینی دوست داری یا نه.
میدونم الان چه احساسی داری. I've been there. ولی لطفا انتخاب رشته رو سرسری نگیر. تصور کن یک رتبه خوب آوردی و میتونی با دست باز انتخاب کنی. الویت بندی کن رشته هارو. ببین اگه واقعا واقعا واقعا مثلا دارو دوست داری و آینده ات رو فقط تو اون میبینی و حال ت از بقیه رشته ها به هم میخوره! خب یک سال دیگه خوندن برای اون رشته اونقدرا کار سختی نیست.
اگه خواستی بمونی نگو یک سال دیگه میمونم برای یکی از 3 تا رشته اصلی. بگو میخوام یک سال دیگه بخونم برای فلان رشته فلان دانشگاه و فلان رتبه. تصمیمت رو قاطع بگیر.
میدونی چی میگم؟ اینکه بی هدف یک سال بخوای بخونی اذیتت میکنه.

خیلی خیلی ممنونم از راهنماییاتون..استفاده کردم مرسی 
تصمیمم روگرفتم...
اونو که عاشقشم 
مرسی که درک میکنید...
سلام
ان شالله که بهترین و تصمیم رو بگیری و موفق شی لیموی عزیز:)
سلام مرسی عزیزم:) 
منطقی فکر کن و همه ی جوانب رو بسنج😊باارزوی موفقیت⚘
حتما...
مرسی شماهم موفق باشی 
خوش اومدی:) 
سلام....انشالله هر چی ب صلاحته پیش بیاد:))
توکل کن ب خدا:))
سلام 
خیلی ممنون:)
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۹۶ , ۲۲:۲۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
امیدوارم بهترین تصمیم ها رو بگیری و بهترین اتفاق ها برات بیفته. توکلت به خدا:)
انشالله.مرسی:) 
چه شد نتیجه
موندم سال بعد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan