!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

دوستان!

سلام بر دوستان گل مجازی:) 
حالتون چطوره؟
یه معضلی اینجا وجود داره!
چند تا از دنبال کننده های قدیمیم هستن که الان دیدم بدون ادرس منو دنبال کردن و واقعا دوست دارم پیداشون کنم:) همیشه هم خاموش بودن اکثرا 
لطفا اگر شما آدرسشونو دارید بهم بدید,اگر هم خودشون اینجا رو خوندن و اعلام حضور کردن که فبها:)
بلاگرها: خانوم آقای میم , یاسمین زهرا غریب,  دختر نقره ای,  استامینوفن(around me) , بهمن دهاتی,  مهرسان,  ماهی ماه 


+امروز هم از ساعت یازده تا سه مطب دندونپزشکی بودم و تمام اون چهار ساعتو یا روی دندون خودم کار میشد یا کنار دکتر با روپوش خونی نشسته بودم بقیه رو میدیدم:)) 
یک عااالمه با دکتر از هر دری صحبت کردیم که هم دوست دارم اینجا ثبت کنم خاطره شه هم خسته ام.خسته ها! خودشون چطوری کار میکنن واقعا:| 
فقط اونجاش که پرسید متولد چه سالی هستی و وقتی گفتم با تعجب گفت اووووه لیمو خانوم هنوز صفر کیلومتری ما پیر شدیم:)) و هنوز فکر میکنه خاله من خارجه!! 
یا اونجاش که دوبار زد تو گوشم:)))) مرسی دکتر:))) 
+اها اها اینم بگم که امروز دیگه به محض رسیدن رفتم خودمو به دکتر نشون دادم و اوشون هم ظاهرا به منشی سفارش کردن سریع منو بفرستن داخل با احترام:) کسی هست بگه خجالتی ام؟:)) 

امیدوارم مشکل یافتن دوستان و دندون های شما زودتر حل شه.
به امید خدا؛)
ما که دنبال کننده جدیدیم!
عه؟
سلام خوش اومدین:) 
سلام 
اسماشونو سرچ کن بزن خانم میم بلاگ ، میاره 
سلام 
من خودم اینو حذف کردم,با سرچ وبم بالا نمیاد 
ولی چک میکنم اونا رو اگه کسی نمیدونست 
مرسی:)
جمعه ۱۳ مرداد ۹۶ , ۰۴:۵۵ یک عدد منِ سرکش ...
این ادرس یاسمینه
http://talash951372.blog.ir/

اون مهرسان هم که نوشتی همون سحر خودمونه البته اون وبلاگ مدت هاست که بسته شده ،ادرس جدیدش رو هم که داری؟
یاسمین زهرا غریبو میگما فاطمه 
اینی که دادی رو میشناسم 
عه سحره؟! 
جدیدش نه
شاید هیشکی باور نکنه ولی از جمله آرامش بخش ترین کار ها برام دندون پزشکی رفتنه!
ارامش بخش اخه؟!:))) چطوری واقعا؟!
جمعه ۱۳ مرداد ۹۶ , ۱۰:۲۸ یاسمین زهرا غریب
منم هستم
عههه وااقعاا؟! من که شمارو دنبال میکنم ! اخه اسم اینجا و وب متفاوته 
مرسییییی:*
خسته نباشید...
و امیدوارم دوستانتونو زود تر پیدا کنید.
سلامت باشید 
امیدوارم
من اهل دکتر نبودم ولی عمر بسیار در دندانپزشکی سپری کرده ام!
من نیز:)))
شنبه ۱۴ مرداد ۹۶ , ۰۳:۴۴ یک عدد منِ سرکش ...
یاسمین زهرا غریب همون یاسمینه لیمو
ادرس سحر رو تو تل برات می فرستم خودش که تو گروه فرستاده بود برا همه ، فکر کنم تو ندیدی
اها 
باشه بفرست برام مرسی:-) 
سلام عزیزم. 
ممنونم از لطفت. 
من مدتهاست وبلاگمو پاک کردم اما مرتب وبلاگ تورو میخونم :)
سلام:)
عه واقعا؟ پس خاموش نباش دلم شاد شه:))
مرسی عزیزم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan