!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

کار

من دلم میخواد مشغول باشم:/ 

مردم از بیکاری 

احساس بی مصرف بودن میکنم 

دلم میخواد برم سرکار 

یا مشغول یه  چیز مفید شم:|

بیکاری سخته 
:(
چهارشنبه ۲۸ تیر ۹۶ , ۱۷:۳۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
درک میکنم این حس رو! خودت باید واسه خودت یه کاری بکنی!
بگرد و پیدا کن!
گشتم نبود:/
وقتی پسر باشی این حس هر روز بیست بار تو رو میکشه و زنده ات میکنه!
درک میکنم:/
به نظر من کارای هنری رو شروع کنین 
کارهنری(آیکون تفکر) 
امیدوارم کار مناسب واستون فراهم بشه !
انشالله:)
لیمو یه پیشنهلد بدم؟ میتونی کتابای مربوط به درست رو بخونی. یا یه سایت هس، کلاسای انلاین دانشگاهای خفن رو میذاره. میتونی اونارو دنبال کنی. مثلا ژنتیک که دوس داری
این سایتشه، رایگانم هس. فقط بعضیاش اگر مدرک بخای که گذروندی کورس رو، پول مدرک رو باید بدی.
https://www.coursera.org/courses?utm_medium=email&utm_source=marketing&utm_campaign=1AeTwGy7EeeSzhUaXHCcVw

یا مثلا گوگل کن online biochemistry course harvard یا یه دانشگاه دیگه. خدا پدر اینترنت رو بیامرزه که همه چیو راحت کرده
وای نل مرررررسی عااالیییی بود این پیشنهاد 
از شنبه پیگیری میکنم,کمک خواستم مزاحمت میشم 

اگر هم کلاس خاصی مد نظرت بود خواستی و پیدا نکردی. بگو برات ایمیل میکنم.
حتما,ممنونم:)
به پشتیبان کانون شدن فکر کردی؟
چندوقته ذهنم رو مشغول کرده ولی نمی‌دونم کار مناسبی باشه یا نه. :-؟
کنکوری بودی شما؟
چند ثانیه فکر کردم ولی فکر نکنم بخوام فعلا به این زودی حال و هوای کنکورو داشته باشم: ) 
آره کنکوری بودم. :)
موفق باشی:)
لیمو:(
آواز دهل از دورخوش است تا سرکار تری متوجه نمیشی:(
منم تو این چندروز متوجه شدم که سخته:(
یعنی استرسی که بخاطر کارم دارم تو این سه سال واسه کنکور نداشتم:|
یه تابستونی معلم زبان بودم,کم سختی نکشیزم ولی بازم بهتر از بیکاری بود:/
الهی...مجبور نیستی عزیزم خودتو عذاب بدی با توجه به امکاناتت استعفا بده بیخیال:) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan