!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

دست شوهرشو گرفته واسش رفته خواستگاری!!!

دخترش دوسالش بود که شوهرشو برق گرفت و فوت کرد.شهرستانیه,البته باید بگم روستایی 
خانواده شوهرش رسم داشتن حالا که شوهرت مرده باید با برادرشوهرت ازدواج کنی,ولی برادره قبول نمیکرد.درعوض اون کوچیکه خودش پیشنهاد داده که من اینکارو میکنم 
17 سال گذشت,دخترش ازدواج کرد.و خودش نتونست بچه دار شه,حالا که خیالش راحت شده دخترش سروسامون گرفته به شوهرش پیشنهاد داده واسش زن بگیره,چرا؟!چون شوهرش خیلی کوچیکتره و باید بچه داشته باشه!
باورتون میشه الان مرده با دوتا زنش تو یک خونه زندگی میکنن؟!!! 

فافاجانم دیشب اومده و تا جمعه اینجاست.شده شبیه اسکلت و اونققققققدر سیاه شده که نشناختمش!! 

امروز هم 4 قسمت عاشقانه دیدم! و نتونستم فصل دوم بانشی رو شروع کنم؛چون معلوم نیست چه مشکلیه که زیرنویس فارسیش باز نمیشه,یه جاهاییش اونقدر تند حرف میزنن که خودشون هم نمیفهمن چی میگن بعد من چطوری زبون اصلی نگاه کنم؟!

دستش هم درد نکنه
چی بگم:)
زن بودن پیچیده ترین داستان دنیاست :)

قالب جدید مبارک لیموجان

دقیقا! :)
ممنونم عزیزم^-^
سلام 
وااااااااااااای 
سلام 
:)
یه برنامه هست به اسم 
shpersian که زیرنویسارو درست میکنه شاید به دردت بخوره 
امتحان میکنم 
مرسی نگارعزیزم:)
چه رسمِ عجیبی! 😐

خیلی 
دلم برای خانومه میسوزه چون  معلومه مهربونه هست ...
اره خانوم مهربونیه 
سلام
امان از دست این رسوم!!
چقدر بد که به ازدواج به عنوان راه حل یه مشکل نگاه می کنن. این طوری نه تنها مشکل حل نمی شه یه مشکل جدید هم بهش اضافه میشه!
سلام. 
کاملا درسته,چی بگم 
:)
اگه فارسی باز نمیکنه با زیرنویس انگلیسی نگاه کن. (توفیق اجباری) خیلی برا زبان خوبه :)
خیلی خوبه بهش فکر نکرده بودم 
مرسی
این رسوم بی اساس و بنیاد معلوم نیست ازکجاپیداشون شده.چه توی فرهنگ اسلامی چه توی فرهنگ پارسی چنین چیزایی نبوده ونیست!
من یه پیرمرده رومیشناسم که بعدمردن سه تابرادرش بازن همشون ازدواج کرد!!

شبیه اونن اتفاق برای یکی ازدوستامم افتاده.باباشون بچه دارنمیشده زنش اومدبرای باباشون زن گرفت هم خودشوعروس کرد هم زن جدیده رو.جالبه بعداین اتفاق هردوتازن هم بچه دارشدن والان سالهاست که باخوشی وخرم زندگی میکنن!
واای چه جااالبببب:))) 
این رسوم توی روستاها زیاد هست.حالا این خانومه که من گفتم از ده سال پیش اومدن شهر مثلا! ولی خب مجبوره از رسوم خانوادگی تبعیت کنه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan