!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

بزرگترین آرزوی او

داشتم با ثنا صحبت میکردم
گفت لیمو میدونی من خارج از هر دین و اعتقادی مطمئنم که هرکدوم از ما برای یه هدف خاص آفریده شدیم و قراره نهایتا یه نقطه از این جهان پهناور باشیم و ادامه بدیم 
از وقتی که اینو فهمیدم بزرگترین آرزوی زندگیم اینه که توی مسیری که متعلق به منه قرار بگیرم,مسیری که بهترین منه و برای اون آفریده شدم...

آرزوش خیلی قشنگ و آرامش بخش بود به نظرم.آرزویی داره که میتونه با فکر کردن به هر اتفاقی که توی زندگیش بیفته باز هم اون حس رضایت درونیشو حفظ کنه... 
چقدر خوب بود اگه بهمون "یاد میدادن" که هممون اینطوری فکر کنیم.در اون صورت یه دنیا داشتیم پر از آدمهای شکوفا شده:) 

+ نرگس واسم پیغام گذاشته بود که لیمو چقدر تو خوبی!! 
فقط همین! تعجب کردم.گفتم چی شد که یهو به خوبی من پی بردی؟:) گفت داشتم به این فکر میکردم که بزرگترین شانس دوران دبیرستانم آشنایی و دوستی با تو بود و الان دیگه تموم شده 
:) 
*^▁^*

عالی
سپاس:)عالی خوندید
چه‍ عجب میمـ بآنو نظرات رو بآز کرد 😊😋
چه‍ ارزوی قشنگی 🤗🙏
رآست میگه‍ ؛ چه‍ خوبی لیمو تو 😍
پوزش میطلبم:) 
خیلی^_^ 
لطف دارید همگی:*
سلام...ایشالا از تلاشت راضی بوده باشی و جمعه بهترین آزمونتو بدی...دعا میکنم برا همتون:-)))
سلام دکترسیب:) حالتون چطوره؟
امیدوارم تلاشم کافی بوده باشه:) 
خیلی ممنون.به هممون لطف دارید 
شنبه ۱۰ تیر ۹۶ , ۲۲:۵۴ ربولی حسن کور
سلام 
وا
همه این روزهای آخر دارن بکوب درس میخوننا! 
سلام:)

یه ذره انرژیم کم شده این روزای اخر:(
يكشنبه ۱۱ تیر ۹۶ , ۰۰:۱۹ شیخ الشیوخ شبلی
درود بانو! 
نظرتان در خصوص گیاه "گارسینیا کامبوجیا پلاس چیست ؟"
سپاسگزارم. 
سلام:)
حتی نمیدونم چیه:)) 
قرص لاغری گارسینیا! 
!
آره شکوفا شدن خیلی مهمه و رضایت درون هر فرد :)
اوهوم:)
من باثناهانم 100درصدموافقم
:) خیلی خوب گفته
با نرگس و ثنا موافقم :))
آی لآو یو لیموو 
قلب قلب:)
منم دوست دارم.
عزیزی:*:)
سلام لیموجان خوبی؟استاد برگشت ولی تو حواستو بده به کنکور. 


سلام دوست عزیز:)
چه خوووب.من کلا دیر اومدم
برو بترکون دختر :*
کلی آزادی و رهایی و خوش گذرونی منتظرته :)
:) ارررهههه:)
مرسی نی لوجانم
سلام لیمو ^_^

سلام نگار عزیزم:) بالاخره اومدی 
دلم تنگ شده بود 
سلام؛
خدا حفظ کنه اینجور آدم هارو واسه هم دیگه !
شاید بشه گفت جزو فواید خواندن دروس معارف در طول دوران دبیرستان برای بچه ها ، نزدیک شدن به فطرت ثانی باشه در مواقعی (خصوصا در ایام نزدیک به کنکور که دین و ایمان همه به مثابه تمثیل " کل شیء یرجع الی اصله" بر میگرده)!
سلام 
الهی امین:)
بله واقعا:)))
خوش اومدید
وبلاگ جالب و مطالب خوبی  داری  مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی. 
خیلی ممنون لطف دارید 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan