!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

عنوان جای خالی ست..!

میبینی تقصیر من نیست؟! 
تو میدونی که من نمیدونستم..هیچ تجربه ای نداشتم
هیچکس بهم نگفت چی خوبه چی بده,در واقع هیچکس نبود که بگه... من بودم و من ,گیر کردم توی برزخ انتخاب ها 
با این همه فکر کنم تصمیمم رو گرفتم,اگه ازش پشیمون و منصرف نشم ؛ زمان بگذره و بگذره و بگذره 
یه روزی در آینده دور یا نزدیک که شاید چشمام ضعیف شده باشن,یه روز که شاید دست کشیده باشم از دست و پا زدن,یه روز که شاید به قول معروف خیالم راحت شده باشه که رسالت ذهنیمو به پایان رسوندم
غروب همون روز,یا شاید هم صبح زود,توی مزرعه,با صدای کلاغ ها و گنجشک ها و همراهش وزش نسیم روی صندلی راکم نشستم عینکمو تنظیم میکنم و زل میزنم به خط به خط دفتر آبیم یا شاید هم کتابم و میرسم به صفحه آخر,خط آخر...
دوست دارم نوشته شده باشه "......" !! 
:) 


+خوانندگان محترم وبم,توی گزارشات میبینم چه چیزهایی کپی میشه,واقعا دوست ندارم چیزی از وبم بدون اطلاع خودم و بدون ذکر منبع کپی شه:| دلنوشته و روزمره های من که فکر نکنم به درد کسی بخوره:) 
قلم خوبی داری
ممنونم:)
نوشته‌ت رو دوست داشتم لیمو جونم 😇
+واقعا هنوز هستن همچین آدمایی؟؟!! :||
خدا از سرِ تقصیراتشون بگذره ولی ما که راضی نیستیم 😂
*_* مرسی عزیزم 

هستن 
سلام لیمو جونم
چند تا پست گذاشتی!!
از حالا به فکر خط آخری آجی به قول معروف تو هنوز اول این راه درازی :))))
نه این که قبلا چی شد نه این که بعدا چی میشه الان مهمه دوست خوبم :)
به امید روزای خوب که پشت سر هم میاد
ان شاء الله
سلام عزیزم*__*
وقتی ذهن اروم نیست پست ها یکی یکی نوشته میشن دیگه:) 
الان سن دغدغه ست واسم,ولی این فکرها لحظه ایه! 
:)
ایشالله 
مرسی فرنازجان:)
چه بیکران ندارمت....
اینو نوشته باشه؟
سلام٬٬چی؟ 
لیمو پست بالا چقدر عصبانی هسدی:/ 
لیموی عزیزم فعلا بخون ولشون کن این جماعتو اینچنینی رو حتی ارزش تایپ کردن هم ندارن

+ چه جالب خاطرات روزانه کپی میشن:/
سلام 
اره ارزش ندارن 
سلام
از دکتر خاکستری خبری ندارید؟

سلام 
حذف کردن 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
و ای کاش اون ****  ******* ** ***** ****** ;))
سارا دلم نیومد اینو بزارم:/ :))
این دل هرچقدرم کارد بخوره باز نمیتونه بد شه!!! بیخیال خودتو عشقه
سلام
ببخشید شما باهوش در ارتباطید یا به خاطر پیغام 404 میگید حذف کردن؟
سلام 
خواهش میکنم.نه کلا وبلاگشونو از دسترس خارج کردن مگه ندیدین؟
خیلی یهویی همه رو غافلگیر کردن:(
ولی کاش میذاشتی :))

دل بعضی وقتا باید بشه از جنس ِ سنگ .. :)
:))
چی بگم...نمیشه سارا 
 لیمو جان  اگه حذف کرده باشه که هیچی ولی اگه از دسترس خارج کرده باشه برمیگرده. حتما یکی که نباید پستاشو می خونده خونده یا می خواد بخونه . اگه استاد باشه برمیگرده . ممنونم موفق باشی.
واو نه بنده خدا کل زندگیشونو اونجا نوشته بودن,حالا ایشالله که برمیگردن 
من راه ارتباطی ازشون دارم اگه شد حتما ازشون خبر میگیرم 
ایشالله که برگردن,نمیدونم چرا وبلاگهای مورد علاقم دارن میبندن میرن:/ یهو منم تنها میشم جمع میکنم میرم از دیار غربت!!:)) 
ممنونم همچنین:)
نمیدونم چرا بعضی ها کپی می کننن؟؟؟؟ 
ایش!!!
:)))
لیمو جان پس من بهت سر می زنم اگه خبری ازشون گرفتی منم خبر دار شم من اسم تو رو تو قسمت نظراتش دیده بودم اسم منم این نیست که اینجا نوشتم .  نه نرو چون دوستات دوست دارن ببین من چقد از رفتنش ناراحت شدم بدون خداحافظی رفت ببخشید که وقتت رو گرفتم .
خواهش میکنم 
باشه اگه خبرگرفتم به شماهم میگم البته اگه باشین:)
اسمتون چی بوده اونجا؟

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ** ** ** ***********
****************

*** **** **** ** *** ** **** * *** 
*********************** :(((((((((
چرا تو؟ 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
تو ** *** ********** ** ***********

********** ***********

********* *******
:|
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام ** ***** **** * **** ***** ***.

سلام 
مرسی:)
راستی ازشون پرسیدم حالا باید صبر کنیم منتظر جوابشون 
ممنون لیمو جان.
خواهش میکنم:) 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اخه جواب کامنت های منو کم میدی ://
حِس میکنم
بعد قرار شد قبل اینک* *** **** ***** ** *** **** *** ** ***** ** ******* ***** ** ***** ****** **** ******)))

راستی **** یه سری پی دی اف درسی دارم برای ریاضی تو و سارا میخواید بفرستم واستون؟
سارا اگه میخونی جواب بده:))

راستی **** بعد چند روز بی لسترس بودن دیروز کارم کشید بیمارستان:)))
اعصابم خورد بود یادم رفت,میزارم واستون با همون رمز قبلی 
به سارا میگم بیاد جواب بده 
واقعا؟:/
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اره واقعا :(((( 
دارم میمیرم
اگه دوست داری بزار
چره باید حال **** بد باشه؟ **** ** من میشناسم همیشه پرقدرت بود و پر انرژی

++ اومدم ی چیز دیگه به تو و سارا بگم یادم رفت :// اه

خدانکنه 
نه خوبم.اون موقع اعصابم خورد بود 
چی؟
لیمو به نظرم پست نذاری بهتره :)
هرطور خودتون مایلید دوستان 
آقا با پست دروغت زیاد موافق نیستم!
ب نظرم گاهی ادما رو انقدر لای منگنه میذاریم ک مجبور میشن دروغ بگن به نظرم!
+از سینا خبر نداری؟ چرا رمزی کرده؟
نفس نمیتونم درک کنم مجبور شدن اونم واسه دروغ یعنی چی 
ببین منظورم یه چیزی مثل قتل نیست! همین مسائل پیش پا افتاده روزمره 

+خبردار نشدی؟؟ سینا بست و رفت واسه همیشه:( گفت دیگه نمیخواد حاشیه داشته باشه و میخواد تمرکزش روی زندگیش باشه 
دو روز نبودما!
سینا رفت
دکتر خاکستری رفت
شت...
:(( شت شت 
عه پست اخرتم نظراتش بسته س!
خب همینجا ارزوی کنکور خوبی دارم واست:))
مرسی نفس عزیزم:)
ایشالله موفقیت هممون^_^ 

سلام لیمو جان. 
مرسی به خاطر اطلاع رسانی .
داشته لو میرفته حتما .
به نظرت برمیگرده؟
سلام 
خواهش میکنم دوست من:)
احتمالا برمیگردن بله.ولی فکر نمیکنم به این زودی 
لیمو جان امیدوارم کنکور موفقی داشته باشی و
 پیشاپیش آزادیت مبارک. 
مرسی جوینده مهربون؛)
لطفا برام دعا کن:)
اوه آزادییییی:)) یکساله ندارم:)

سلام لیمو عزیز
ان شاء الله کنکورت رو عالی بدی و موفق باشی عزیزم🌹❤💐💗🏵
سلام آروشاجانم خوبی؟نیستی یه مدته 
کجایی 
برام دعا کن...مرسی^_^
لیمو ازصمیم قلب آرزو می کنم با آرامش و اقتدار تمام کنکور رو پشت سر بگذاری و بهترین نتیجه رو بگیری :)
توکل به خدا
وای مرررسی فرناز عزیزم چقدر به دلم نشست:)
انشالله
سلام لیمو جانم
قربانت عزیزم  خوبم خوبی؟ ، درگیر امتحانات ترم بودم و چند روزه تموم شده ان شاء الله دوباره مینویسم عزیزم💋🌹💖
چشم حتما عزیزم محتاجیم به دعا ، ان شاء الله موفق باشی💝💐💗
سلام عزیزم 
مرسی منم خوبم خداروشکر 
چطور بودن؟ 
ممنونم همچنین:)
سلام
کنکوربخیر:)

سلام 
ممنون:)) همچنین 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan