!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

یک هفته نوشت:)

شنبه برای همیشه مدرسه ام تموم شد و از مرحله دانش آموز بودن گذشتم...به امید روزهای دانشجویی:)
دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه رو هیچی نخوندم چون خونه خاله ام بودم! هم استراحت کردم هم تجدید قوا 
و الان وارد مرحله جمع بندی شدم به معنای واقعی:) 
به روز کنکور فکر نمیکنم واسه همین خبری از استرس نیست!! و حالم خوبه...همین که درحال تلاشم کافیه فعلا 
این روزها منو هم دعا کنید دوستان عزیز 
^_^

الهیییی ک بهترین نتیجه رو بگیری و روزهای دانشجوییت رو توی بهترین رشته و دانشگاه بکذرونی :)
مررررسی ارام عزیز:*** 
ایشالله واسه هردومون:)
موفق باشی عزیییزم
مرررسییییی مریم جان *_*
باریکلا که به روز کنکور فک نمیکنی و حالت خوبه:)
حال خوبت مستدام؛)

خیلی ممنون^_^
موفق تر باشی لیمو جیم جونم. ^_^
همچنین حوای مهربون:*
 حتما موفق خواهید شد 
به امید خدا 
خیلی ممنون از شما شباهنگ عزیز
مبارکهههههه.....دعات میکنیم.... :)
مرسیییی:)
محبت دارید 
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ایشالله بهترین ها **** ***:)
مرسی دوسیو... واسه هردومون 
موفق باشید
ممنونم:)
موفق باشی:)
روزای دانشجویی هم میرسه خیلی زود:)

مرسی....اره خیلی زود!
سلام. فارغ التحصیلیتان مبارک ^_^
به امید قبولی در دانشگاه و فارغ التحصیلی در آن مکان:))))
آدرس جدیدم هم اینه😅
سلام
مرسی:)
*_* 
خوش اومدین به بیان:) ممنونم بخاطر ادرس 
موفق باشی لیمو جونم
بهترین ها رو برات آرزو می کنم :)
ممنونم عزیزم لطف داری:**
به امید موفقیت های روزافزون لیمو جان
خبر قبولیت تو رشته و دانشگاه موردعلاقتو بشنویم ایشالا:))
اوه مرررسی توتوی عزیزم 
توخوبی؟چیکار میکنی این روزا؟
منم راهنمایی کن:/ 
منم خوبم درس میخونم حسابی:))
در چه زمینه ای راهنمایی میخوای عزیزم؟؟
ایول انشالله امسال حتما نتیجه مطلوب میگیری 
توتو در واقع نمیدونم همچین زمانی دقیقا باید چیکار کنم 
ازمونهای سه روز یکبارو اجرا کنم,خونده های قبلی رو بشینم باز مرور کنم..یا...؟
الان هم مرور میکنم هم ازمون میدم تک درس 
اخه احساس میکنم نمیتونم ازمون جامعو بدم خودم:/ 
ببین حتما حتما کنکورهای92تا95داخل و خارج رو توی این مدت بده.تک درس فایده نداره اگه الان نتونی کنکور جامعو بدی پس حتما قراره معجزه بشه سر کنکورت که بتونی بدی:||کنکور کامل دادن یه خستگیه خاصی داره حین زدنش و توی تعویض درسا که اگه از الان نتونی خودتو عادت بدی و کنترل کنی سر جلسه کنکور هم نمیتونی.از الان تا یه هفته قبل کنکورفرصت داری هم کنکورا رو جامع بدی و تحلیلشون کنی زمان های اضافه رو هم میذاری مباحث رو یه جوری که خیالت راحت بشه جمع میکنی.در ضمن تسلط روی درسا خیلی مهمه پارسال من همه مباحثو خوندم ولی تسلطم کم بود و این خیلی به من ضربه زد.الان دیگه زمان چیز جدید خوندن نیست قبلی ها رو جوری بخون که سوالاشو بتونی تقریبا همشو جواب بدی.زیستو هم یه دور روخوانی عمیق کن تا اون موقع تونستی از موج آزمون یا آزمون خیلی سبز جامع بزن خیلی به جمع بندی ذهنت کمک میکنه.اگه بتونی این مدت کنکور های عمومی حداقل94و95 رو بزنی خیلی عالیه من پارسال با زدن کنکور های عمومی هم سرعتم خیلی رفت بالا هم درصدام جهش زیادی داشت.هفته آخرم که دیگه تورق سریعه.
لیمو جانم تا جایی که ذهنم رسید گفتم حالا اگه چیز خاصی هست که نگفتم بگو بیام بگم من در خدمت لیموی گلم هستم همیشه:-* 
منم توی همه درسا همه رو خوندم جز فیزیک که مبحثی خوندم 
و الان دلیل ترسم از اینکه ازمون جامع ندادم همین کم تسلطیه ک گفتم این هفته هم کار کنم الان با توجه به توضیحاتت از هفته اینده کنکورهارو شروع میکنم 
وای توتو از کم تسلطی میترسم زیاااد باید بیشتر کار کنم که همه رو ب تسلط 100% برسونم 
توی عمومیها هیچوقت مشکلی نداشتم از همون عید هم گاااهی اوقات کنکورهای عمومی رو زدم و الان هم ادامه میدم حتما 
وای مرسی توتوی نازنیم لطف کردی, محبت داری به من 
فدات شم:** 
^_^


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan