!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

و باز هم حماسه افرینی شبهای امتحان!

چندین فصل نخونده اونم این وقت شب درحالی که فردام امتحان هست حاکی از اینه که تا صبح بیدارم!
اگه پارسال توی همچین موقعیتی قرار میگرفتم(که گرفتم!) با استرس و تشویش درسهارو میخوندم و صبح هم با کلی جوش و موهای ریخته مواجه میشدم:))
ولی الان دیگه وضعیت متفاوته! تا صبح درکمال ارامش درس میخونم و مطمئنم که پاس میشم:))) 

من یادمه برای امتحانات سوم دبیرستان کلِ بامداد رو بیدار میموندم و درس میخوندم.جوش نزدم و موهامم نریخت ولی معده‌م از اون سال بهم ریخت و داغون شد :(  [ در راهه علمه دیگه :)) ]
عکس العملها متفاوته ولی استرسش یکیه:/ اخ اگه برمیگشتم ب پارسال فقط تلاش میکردم.درست مثل امسال...و هیچ استرسی هم ب خودم نمیدادم 
اصلا استرس اسمش هم زشته:| استرس:/ 
در راه علم:)
تو فقط برای پاسی میخونی؟؟؟
منم نخوندم استرس دارم😭😭😭😭😭
خدا خودش رحم کنه
نه کامل میخونم!!  گفتم برای پاس شدن میخونم؟!:)
استرسی نیست...ریلکس باش 
خدا بزرگه*-*

جمعه ۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۴۰ شرمندهٔ یابن الحسن
ان شاءالله موفق میشی 

برا منم دعا کن عزیز
محتاجیم:) چشم 
ارزوی موووفقیت 
عزیزمـ ...
این حجم پشتکآرتُ تحسین میکنم 😘😍🙏
و اینکه‍ پاس که‍ هیچ من مطمئنم نمره فوق العآده ای هم میاری 😍
:) قربان شما 

اره دیگه نمره ام اونقدرا پایین نمیاد:)) منظورم اینه که خیالم راحته و حساس نیستم مثل قبلا.وگرنه خوندنم همون خوندن سابقه 
چقد بدم میاد از این امتحانای مدرسه 
خداروشکر ک پارسال همش پاس شدیم رفت
:))
یاد و خاطره اشون فقط باقی مونده:)
دعا میکنم با‌نمره ی خوبی پاس شیم
وای لیمووووووووووووووو

وای خدایا:/
چه کردی؟:)) تموم نشدی؟
همین درسته😉
وقتی خانم دکتر تایید میکنن دیگه خیالی نیست:)
دقیقا مثل من :)))))))
:))
قهوه ای شد لیموووووووو :(((
مرده شورشو ببرن:|
:|||

چند میشی مگه؟
به این فکر کن که آخرین امتحانای مدرسه اس :)))
دیگه خداحافظ ادبیات و دینی و زیست...
اوووف اررره:))
دازه تموم میشههههه*_*
شنبه ۶ خرداد ۹۶ , ۱۶:۰۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
آفـــــریـــــن:)
موفـق باشــــی.
مرسی همچنین:)
پاس میشی یا نه حالا؟ :))
از پاس هم باالاترر:)))
موفق و موید باشی :)
ممنون و همچنین 
موفق باشی لیموی نازنین :)
مرسی عزیزم خوبی?دلم برات تنگ شده 
دلت پر از شور و توان دخترجانِ گل :)
مرسی ارورای عزیزم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan