!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

ریتالین

من نگران امتحانهای ترم دوم هستم که نکنه باز مثل ترم اول نظم ذهنیمو واسه کنکور بهم بریزه:( 
فاجعه ست:/ 
بعدش هم وقتی واسه سروسامون دادن نیییست://


ریتالین خیلی عوارض داره؟! شما تا حالا مصرف کردین؟ احساس میکنم نیاز دارم 
خودت بهتر از صد تا ریتالین از پسش بر میای . مطمعن باش ^_^
اره:)
:**
من یه چیز دیگه شنیدم :)) اسمشو یادم رفته :| پیدا کردم میگم بهت :))) 

دو ماه مونده ب کنکور بریم معتاد شیم :)))
نه دیگه از این فکرا نمیکنیم:))
برای این امتحانا هم مگه میخونین؟!
نتیجش هم هیچ جا مهم نیست، زیاد وقت نزارین 11 بشین کافیه براتون !
:)) عادت کردیم!!

زیاد به امتحانا توجه نکن:|
من خودم همیشه معدلم بالای ۱۹.۵ بود ولی یادمه واسه پیش معدلم ۱۷ اینا شد:))
مهمم نبود برام
مخصوصن منکه ریاضی هم بودم یه سری درسا رو فقط واسه ده میخوندم:/
:)) منم برام مهم نیست.فقط اگه ارزش خوندن داشته باشه کامل میخونم اگه نه که درحد پاس شدن 
یه وقت نخوریااااااا. من هر رووووز دارم تو ادمای اطرافم عوارضشو میبینم. البته بازم بیخیال نمیشن و میخورن:|
نه دیگه کلا پشیمون شدم:)
مرسی
ریتالین چیه اصن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نگران نباش عزیزم...موفق میشی ؛)
مضره نشناسیش بهتره:)
همچین:*
من مصرف کردم یکبار ولی تا 48ساعت بیداربودم وبعدش دلشوره خیلی خیلی بدی گرفتم وتا 48ساعت بعدحالم بدبود اصلا ارزش استفاده کردن نداره.
پس بیخیالش:)
ببین امتحاناتو فقط برو پاس کن و بیا.من واسه هر امتحانی شبی دو سه ساعت وقت میگذاشتم.خیلی نمیخواد واسش تمرکز کنی.معدل پیشتم خوب نشه به درک اصلا مهم نیست.چون هیچکس تو دانشگاه نمیاد بپرسه عه ۲۰ شدی افرین یا مثلا ۱۲ شدی خاک تو سرت.حتی زمین من اصلا نخونده بودم شب امتحان به زور سه چهار تا فصلشو خوندم و فقط به هدف پاسی رفتم.البته اگه تاثیر مثبت داشته باشه ها.تاثیر قطعی داشت بیشتر وقت بذار.
مصرف رتالین اصلا درست نیست.یعنی واقعا ارزش نداره سلامتی جسمیتو به خاطر یکم تمرکز بیشتر به خطر بندازی.سعی کن خودت تمرکزتو بالا ببری.یکم سخته چون الان احتمالا خسته ام شدی اما نه اینکه دتالین مصرف کنی.حواست باشه اعتیاداورم هست.بعدم اومدیمو بهت نساخت و بدتر یه مدتیم خدایی نکرده مشکل واست پیش بیاد بدتره که.نکن اینکارا دم کنکور...
تاثیر مثبته 
تلاشمو میکنم که تعادلو حفظ کنم 
اوهوم به ریسکش نمیارزه این روزهای اخر 
مرسی پرتقال:)
منم همین طورم.به خصوص فردا ک با ی معلم عقده ای امتحان داریم.ترم یک ۱۵ تا از ۲۳ نفرمون رو انداخت.ریاضیم خوبه ولی ترم یک از هر سوال ۲۵ صدم کم کرد تا بشم ۱۷.۵ خیلی نامردیه.با این حال دومین نمره با اختلاف ۵.شدم ی بیشعور ب تمام معناست.اوووووه
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۹۶ , ۲۱:۳۸ شرمندهٔ یابن الحسن
سلام حالت چطوره ؟

ان شاءالله خوب میشی گلم ناراحت نباش رو منم فشار درسی زیاده خخخخخ
سلام دوست گلم 
مرسی خداروشکر...دعا میکنم که به ارزوهای قشنگت برسی نهایتا:)
منم همین طورم.به خصوص فردا ک با ی معلم عقده ای امتحان داریم.ترم یک ۱۵ تا از ۲۳ نفرمون رو انداخت.ریاضیم خوبه ولی ترم یک از هر سوال ۲۵ صدم کم کرد تا بشم ۱۷.۵ خیلی نامردیه.با این حال دومین نمره با اختلاف ۵.شدم ی بیشعور ب تمام معناست.اوووووه
اخی:) ببین تمام تلاشتو بکن ولی نهایتا نمره وایت مهم نباشه 
هدف یادگیری و کنکوره 
نکن :) 
تو بعدا ۱۰۰ برابر سنگین تر از این رو تجربه میکنی ؛ و راحت از پسش بر میای ؛) 
چشم بانوجان:)
ریتالین چیه دختر خوب؟ تو با این همه انرژی ریتالین بخوری بقیه باید برن بمیرن :))
:)))) زنده باشن بقیه:))
وای ارورا جدیدا یه انرژیییی دارم که نگووو! جدیدا منظورم همین دیروز تا حالاستا:) دیگه خودم ریتالینم:)))
زنده ان بقیه چون انقد انرژی داری که نیازی نیست ریتالین بخوری :))) پس اونا هم نمیمیرن :))


خیییییییییییلی خوشحالم برات عزیزدل
مرسی فدات شم:)
:***** 
از بس مهربونی 
من پارسال ریلضی 9/5 شدم ولی با مستمرم پاس شدم اصلا مهم نیود چون خودمم به زور یازم میاد چند شدم ولی بقیه بالا 17به جز زیست که اونم رفتیم باغ و سنجشمداشتم نشد بخونم 
من ریاضیو میخوام واسه کنکور با امتحان ترمم جمع کنم تقریبا و باید کامل بخونمش:/ هنوز مونده 
الان دانشجویید؟
مگه اینا که رتبه کنکور میشن ریتالین میخورن؟
ول کن بابا
واسه خوابم میخواستم 
کامنت ها رو خوندم و فهمیدم بی خیالش شدی دیگه، ولی محض تاکید بیشتر این یک خط از جزوه ای که چند لحظه پیش داشتم حفظش می کردم و موقع خوندنش یاد این پست افتادم رو برات می نویسم:
"... دقیقا مثل ریتالین که در آدم طبیعی عملکرد سلول های مغزی را وادار می کند که از حد پایه ای  خیلی بالاتر برود و سلولی که بیش از حد کار کند خیلی زود می میرد.(اگر همان موقع نمیرد!)..."
خودت قضاوت کن. :-"
اوه اوه:|| 
مرسیییییی کیلگ 
اره دیگه کلا یادم رفت چه ایده ای داشتم! و الان با خوندن این بقیه رو هم منع میکنم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan