!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

اپلای

میگه دوست ندارم بری پزشکی و پیرا اپلای سخت میشه واست 
حالا من موندم چیکار کنم:/
بعدش هم میگه فعلا بخون تا اون موقع ک وقتش شد تصمیم بگیری 
منم فعلا دارم میخونم!!!

کامنتهای پست قبل رو فرصتی شد تایید میکنم دوستان عزیز:)
هرچی که عشقتتت میکشه برو!
اپلای درست میشه خود به خود :دی
عشقم میکشه این راه جدیدمو تا ته خط ادامه بدم!!:))
مرررسی نیلو انگیزه میدی:)
به به سلطان اپلای وارد میشود :)) سوالی داشتی در این مورد شاید منم بتونم کمکت کنم. خلاصه عرض کنم که این حرف به صورت کلی درسته ولی خب جزئیات زیادی دخیله مثلا میخوای تهش چه کاره شی پزشک شی، محقق شی یا چیزای دیگه و با توجه به اون فرق میکنه
ولی خب سرراست ترین مسیر اپلای اینه که اینجا لیسانس ژنتیک، بیوتکنولوژی، سلولی ملوکولی و .. بخونی و بعدش برای ارشد و دکتراش اپلای کنی.

خوش اومدین سلطان:))
مرسیییی حتما کمک میگیرم 

سینا من داشتم با دوستم صحبت میکردم الان یه سوال دارم که چرا واقعا از کامپیوتر گذشتی؟؟

و هرچی سرچ میکنم پیدا نمیکنم که میتونم از تجربی برم کامپیوتر یا نه؟

خب با اجازتون، تو علوم تجربی هرچی بخوای بری کلا اپلای برات خیلی سخت میشه. (واقع گرایانه)
می خوای برگرد سه سال قبل، دوباره انتخاب رشته کن نرو تجربی کلا!
این حرفا چیه دم کنکور؟ الآن که دقیقا نیاز داری به اون انگیزه ای که باید، یکی بیاد همچین حرفی بهت بزنه، انگیزه رو بگیره ازت...
کیلگ من از اولش هم هدفم اپلای بود ولی نمیدونستم رشته های تاپ تجربی اینقدر کارمو سخت میکنن, درواقع هیچ تحقیقی نکردم 
الان هیچ حسرت و پشیمونی نیست فقط اگه میتونستم برمیگشتم چندماه قبل و کنکور ریاضی ثبت نام میکردم 
با این وجود من تلاشمو کردم و تا ته خط هم ادامه میدم و متوقف نمیشم 
سلااااااااااااام
خوبی؟
این مدت میومدم وبت ولی هرکاری میکردم رمز رو نمیتونستم درست وارد کنم و بخونمت خداروشکر یه دوتا پست بدون رمز واسه منم گذاشتی
چه خبر؟
دلم برات تنگ شده بود
میگما 
زشت نیست بدونم اپلای ینی چی؟
من عصن نمیفهم چی به چیه؟!!
سحرررررررر سلااااااام عزیزززم خودتیییی؟
مرسی خوبم تو خوبییی؟چ خبررر؟درسا چطور پیش میره؟
اخی شرمنده من هی بعد از یه مدت رمزدار میشدم الان بازه فعلا 
سلامتی مشغولم همچنان... منم دلم برات تنگ شده بود زیاد 
نه زشت نیست:) 
فقط نمیدونم دقیق چی بگم:))) درخواست واسه دانشگاه های خارج از کشور و بورسیه و...:))
سلام من دفعه اوله کامنت میزارم کلاخیلی کم میخوندمتون فکرکنم ازرشته تجربی رتبه خوب باشه بشه رفت شیمی دانشگاه شریف خوند(اگه علاقه داریدالبته) که بعدشم دیگه اپلای راحت میشه موفق باشید
سلام 
خوش امدین 
بله میشه رفت اتفاقا به اینم فکر میکردم 
مرسی 
بنظرم الان فقططططط بخون :| 
بعدش هم برو دنباله علاقه‌ت ;) 
الان فقققط دارم میخونم عزیزم:)
آره خودممم
خخخ
آهان ...ان شاءالله که هرچی خیر و صلاحه برات اتفاق بیفته عزیزم
واقعا میگم یکی دوبار دل دل کردم بهت پیام بدم گفتم مزاحمت نشم وقت هست حالا
خداروشکر که خوبی...بخون پرانرژییییی و با تمام توان که من یقین دارم موفق میشی
بوس
مرسی سحرم لطف داریییی 
این چ حرفیه مراااحمیی 
حتما...تو هم بخوووون:**
خوشحالم اومدی 
بوووس 
اپلای؟؟؟؟
وای لیمو من فک نمیکردم حتی یک درصد تو هم به اپلای فک کنی!!!
اپلای برای اکثر رشته های تاپ تجربی اینقدر سخته که‍ تقریبا غیر ممکن شده!!
ولی خوب مثلا اگر با رتبه عالی بری شیمی دارویی که رشته خوبی هم هست تو یه دانشگاه معتبر فک کنم ساده تر شه!!!
موفق باشی لیمو :)
من هم؟ مگه هدفت اینه سما؟؟
الان ذهنمو اروم کردم درسهارو بخونم وگرنه هدفهای متفاوتی دارم که باااید بهشون برسم.امسال باید انتخاب کنم کدومش در اولویت باشه! 
اره همینه 
مرسی عزیزم توخوبی؟چه میکنی با نهایی؟
راستی جواب کامنت خصوصیتو بگم که فدااای سرت...بعدها کلللی وقت داریم:)
:*
بوی گلها عالمی را مست و حیران می کند — دیدن مهدی هزاران درد درمان میکند —- مدعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار—- من گلی دارم که دنیا را گلستان می کند.
میلاد نور مبارک
ممنوووونم
التماس دعا:)
از ۷ سالگی اپلای تو سرم بوده اما این اولین جایی که بیانش میکنم...
البته من فقط فکر میکنم بهش ... عمل نمیتونم بکنم :)
ممنون تو خوبی؟!!؟!
وای هر چی بهش فک میکنم بیشتر استرس میگیرم 😥😥😥😥😥😥😥😥
چرا نمیتونی عمل کنی عزیزم؟دلیلت چیه؟
من خووب! خداروشکر 
استرس ندااشتههه باش:) چیز خاصی نیست.خواهی دید 
چون شرایطم اجازه رفتن به کشورآی دیگه‍ رو نمیده :)
اگه شخصی نیست بیشتر بگو:) 
خوب اصولا آدم مستقلی نیستم و وابسته به خانواده ام :)
از یه سمتم تا حالا نگفتم بهشون ولی شاید بگم اونا مخالفت کنن.
اهان...
ایشالله که موفق باشی:)
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۹۶ , ۱۲:۵۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
فعلا بخون؛)
حتما 
چو فردا شود فکر فردا کنیم
دقیقا 
سلام
اول اینکه سراغ هیچ قرصی نرید!من حدوددوماه ب کنکورپارسال قرصی ب اسم جینکوبیلوبای ایتالیایی گرفتم انصافن ب قدری منو شارزکردکه اصلن هاردرس خوندن شدم:)) امااب محض تموم شدنش دیگه پیدانشد ومن موندم وخماری و ناامیدی و...
ایرانیش بودکه به دردنمیخورد اصرقرص استامینوفن ازون بیشتره:/
حالااین یک قرص نسبتا ساده تربود،وای ب حال ریتالین!!!
دوم اینکه نمیدونم شماوخوانندگان چقدراطلاع دارید اما رشته تجربی هم برای اپلای واقعا کم مواردی نداره.
سلام 
خیلی ممنون از توضیحات:) سراغش نرفتم دیگه کلا 
مثلا چی؟
به نظرم میکروبیولوژی و ژنتیک برای اونطرف از همشون بهترن 
آدم اینجور موقع میگه که به رشته فک نمیکنم و اینا ولی :)))
جدا این حرف اپلای رو بذار کنار
پزشکی دندون دارو پیرا ژنتیک شیمی زیست سلولی و مولکولی رو بذار بعد کنکور .
الان ارامش داشته باش،همین فقط‌.
الان واقعا به اینا فکر نمیکنم 
فقط درسها...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan