!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

فقط این دونفر!

من هیچوقت قلبمو بخاطر دیگران سیاه نکردم 

و بین این همه ادم تو زندگیم فقط از دونفر متنفرم 
میشه فهمید اوضاع چقدر وخیمه با این دوتا!!! و حاضر نیستم برای یک ثانیه ببینمشون


عاقاااا ملت کامنت میزارن خب چرا یهو میزنین پاک میکنین :))
کامنتتون رسید :)
پیش نویس شد,شاید بعدا منتشر شه!!
 یکیشون منم :)))))))
ححخخخخخخخخ
میشه متنفر نباشی ازم خخخخخخخخ


برای سارا: سلام سارای دیوونه خوبی؟ کجای سارا؟ من اومدممممممم
دیوونه:))) نه اصلا نمیشه خواهش میکنم خواهش نکن مریم:))))))
رفتی ازمون؟چطور بود؟

نفرت...تلخه...خیلی تلخ و فقط خودِ ادما رو اذیت میکنه...منم از یکی دو نفری تو زندگیم متنفرم متاسفانه :(
تا وقتی نباشن اذیت نمیشی:)
سلام مریم دیووونه ترررر :))))

خوبم تو چطوری؟ :)
:)
میدونی یه چند نفرم تو زندگیم هستن که روزی 10بار با گیوتین سرشونو میزنم تو خیالاتم.ببین چی ان دیگه اینا:))
راستی لیمو جانم خوبی؟؟خوب میخونی؟؟کلا خوب باش تهشه دیگه:))
منم خوبم.همین دیگه تقریبا خوبم یعنی:))
سلااام باانووو چه عجب اوومدی مردیم ما از دوریت 
:)))))اوه اوه 
خووبم توتوی مهربون رسی,درحال خوندنم.امتحانام شروع شده همش درگیر اونام فعلا:/ ارررره:))))

خدااااروشکررر...تموم کردی درحال جمعبندی ای؟
کی به کیه به تنفرت ادامه بده عزیزم و با خیال راحت درس بوخون
هیچ خودتو درگیر نکن عزیزم:D:D:D:D
:)))
فدای شما 
تنفر حس سنگینیه
سبکبال باشید
خیلی 


ممنون 
این دو نفر رو پرت کن بیرون از زندگیت :||

# کجایی ؟ :(
پرت پرتن:))

کتابخونه شبانه روزی:))
به اون دوتاهم فکر نکن،دنیا ارزش نداره :) 

مگه اینکه ببینمشون فقط 
ببخش ولی فراموش نکن. حواست باشه دوباره بهت صدمه نزنن :/
من مشکلم اینه دقیقا برعکسم! نمیبخشم ولی فراموش میکنم!!

دارم سعیمو میکنم اصلا نبینمشون 
ممنون سارا منم خوبهم:)))
تو خوبهی؟؟؟؟؟
چه میکنی ؟؟؟؟؟؟
امروز بالیمو صوبت کردیم اسم توروهم آوردیم البته من گفت چه خبر از سارا:)))))))))))))
راستی لیمو اون پست ما سه تا کجاست؟ پیداش نمیکنم:((( پاک شده؟؟؟؟؟
خودت گفتی پاکش کن 
;) چطوری خانوم؟  
متنفر نباش لطفاً :)
سلام عزیزم خوبی چ خبر؟

چشم:)
مریم :)))))

فدا ...:)))) 

کم میخونم این روزا ... خسته شدم :(((( 

عزیزمممم :))))))) بیا اینجا خب :) مثل قدیما :دی

لیمو پستو پاک نکردی که...همون صفحه گپ فک میکنم باشه :) 
جدا؟الان میبینم 
سلام لیمو عزیز
میدونی عزیزم درسته توی زندگی ازین افراد ممکنه وجود داشته باشن ولی وقتی کم کم اصلا اهمیت ندی بهشون و خودت خوب باشی و اصلا نذاری تاثیری روت بزارن اون وقت هم روحیه ات قوی تر میشه هم هیچ کسی نمیتونه ناراحتت کنه ، و تو میتونی همه مسائل رو راحت و با آرامش حل کنی عزیزم ، برات دعا میکنم موفق باشی ان شاء الله موفق باشی عزیزم💐💋🌹❤🌸🏵🌼

برای توتو : سلام توتو عزیز ، دلم تنگ شده برات عزیزم ولی میدونم درگیر درسها و کنکور هستید و ان شاء الله بعدش برمیگردی ، توتو جان برات دعا میکنم موفق باشی ان شاء الله موفق باشی عزیزم💐💋🌹❤🌸🏵🌼
سلام عزیزم
ممنونم از لطفت...همینکارو میکنم 
مرسی:)
شما هم موفق باشی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan