!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

حالم از تک تکشون بهم میخوره

خدای من ببین کار من به کجا رسیده که این بچه برگشته به من میگه شاید الان از منطقت عبور نکنم ولی بی شک عبور خواهم کرد!!!! اگه تو مسیرم بودی سوارت میکنم اگه نبودی تنها میرم!!!!


نههه توروخدا پیاده شو!!!! چی فکر کردی اخه انگار یادت رفته یه روزی آاارزوت بود من جواب سلامتو بدم!!! و من چقدر حماقت کردم که تو حالا زبون دار شدی , تقصیر خودمه باهمه مهربون برخورد میکنم فکر میکنن خبریه 

:)))دلم میخواست بگم حالا کجا قراره بری؟:))) ما که بخیل نیستیم جهانو فتح کن! و مطمئن باش من یه جای دیگه واسه خودم پیدا میکنم که تو نباشی و نخوام تحملت کنم 

خدایا این ادما رو سر راه من قرار نده لطفا 

و اگه اینجا رو هم میخونی باید بگم خوشحال باش!! چون اولین کسی هستی که ازش متنفرم 

تو و اون دوست حسودم

من بخاطر چهارتا ادم بی ارزش قلبمو سیاه نکردم هیچوقت,ولی این دوتا رو نمیشد ازشون گذشت 




این درام بازیهای ارزش فکر کردن بهشون رو هم ندارن ...
وقت آدم خیلی باارزش تر از این حرفهاست :)
موافقم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan