!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

17سال و 365 روز گذشت

18 ساله شدم!! 
امیدوارم همون سن خاصی باشه که تصور میکردم  *_* 
هرسال خودم هم به خودم هدیه میدادم! و امسال یکم متفاوت بود.نمیدونستم با چی میتونم خودمو خوشحال کنم! برای گرفتن هدیه تولدم از خودم باید صبر کنم:) 



من از چارچوب تنگ و منجمد کلاس به خیابان نگاه می کنم که خمیازه کشان در امتداد گرم و همیشگی روز نشسته و پایان کار روزانه را انتظار میکشد...!
و شما منتظرید تا من برگردم و برایتان آسمان هنر را در تنگ بی قواره ی چهارگزینه ی یک تست قاب بگیرم 
راستی که چه فاصله ی دور و بیهوده ای است از آن سوی میز تا این سوی آن
ای کاش میزها را جمع میکردند
و ما می نشستیم
و سفره ی دلمان را باز میکردیم
و می خندیدیم
و شعر میخوردیم...!
هامون سبطی 


: : : حوالی من بوی رفتن می آید...! 

تولدتون مبارک :)
ممنونم اقای دال 
تولدت مبارک عزیزم. ایشالا که امسال سال رسیدن به ارزوهات باشه..
+هامون سبطی ادم فوق العاده ایه. خیلی کارش درسته..
مرسی عزیزم:*
تعریفشونو شنیدم....:)
تولدت مبارک عزیزم..هیجده ارومی داشته باشی
مرسی دوست من:)
امیدوارم*_*
توووولدت مباااااااارک 
مرسییییی:)
تولدتون مبارک :)
حالا میتونی رای بدی و گواهینامه بگیری، بقیه چیزا مثل سابقه اتفاق خاصی نمیوفته :|
ممنونم از شما 
اره:) ماییم که اتفاقات رو خاص میکنیم 
"لیمو جان! 18 بهار، 18 تابستان، 18 پاییز و 18 زمستان را دیدی !
از این پس همه چیز جهان تکراریست جز مهربانی...."

تولدت مبارک باشه :)

مهربان بمانیم:)
خیلی ممنون 
دیگه میتونی +18 صحبت کنی  :)))
مبارک باشه
ایشالله سال جدید و 18 سالگی و کلی اتفاقای خوب 

اوه:))
خیلی ممنونم 

پس با این اوصاف باس گفت:«تولدت مبارک^_^»
سپاس فراوان:) 
سه شنبه ۱۵ فروردين ۹۶ , ۰۸:۰۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
تولدت مبااااارک:)))
هیجده سالگی خوبی داشته باشی!
مرسی دوست گلم:)
امیییدوارم
تولدت مبارک لیمو جونم...
امیدوارم که سالِ خوبی رو برایِ خودت بسازی دخــــترِ بهــــــــــار...
برات بهترین ها رو از خدا میخوام.امیدوارم که عاقبت به خیر شی لیمو جونم.
خیلیی خیلی ممنونم ازت حوای عزیز 
الهی امین:)
مرسی بخاطر ارزوی قشنگت 
یوهووو. تولدت مبارک نیمه ی فروردینی. تو ادامه ی زندگیت برات سه نقطه هایی رو می خوام که با قشنگ ترین واژه های ذهنت هم نتونی پرشون کنی. سه نقطه هایی بی نهایت و فنا ناپذیر.

 و یه چیزی! واو. یه مثبت هیجده جدید. :)))
حالا اولین جوک رو من بگم؟ :))))

در کل چه حسّی داری الآن؟ چقدر پری از احساسات مثبت؟ من اون روزی که هیژده سالم شد، اون قدری جوگیر بودم که حس می کردم قراره جهت چرخش زمین به دور خورشید جدّی جدّی عوض شه. :))))

و چقدر چقدر چقدر متن هامون سبطی خوب بود.
"و راستی چه فاصله ی دور و بیهوده ای ست از آن سوی میز تا این سوی آن. ای کاش میز ها را جمع می کردند..."
این مال کدوم کتابشه؟

*نشنیده بگیر ما که تجربه ش کردیم هیژده رو، از اونور بوم خاص بود نه از اینوری که فکرش رو می کردیم، به هر حال امیدوارم تو همون یه نفری باشی که همون طور که انتظار کشیده می گذرونتش که حداقل قانون نچسب بودنش نقض شه. می دونی می خوای از همین اوّلش یکم انتظارت رو از هیژده سالگی بیار پایین که بعدش هر اتفاقی برات افتاد ذوق زده بشی و بتونی به خودت بگی چقد هیژده م خوب بود. اصلا هروقت دیدی هیژده ت داره خراب می شه به خودت بگو: "من قراره همون یه نفری باشم که قانون نچسب بودن هیژده ها رو نقض می کنم." و ادامه بده. تازه به جای ما هم خوش بگذرون. به جای مایی که هیژده مون از از ب بسم الله  ش تا نون پایانش تو ذوقمون زد.

*آهان کودک درونت رو هم نذار بمیره. یادمان باشد هیچ چیز عالم مهم تر از دانستن این نیست که تو فلان نقطه ای که نمی دانیم، فلان بره ای که نمی شناسیم، گل سرخی را چریده یا نچریده...
اول از همه خییییلییییی ممنون:) خیلی خوشم اومد از کامنتت 
اره:)))))
چون همه حقایقو میدونم فقط یه حس خوشحالیه! یه حس تولد دوباره و نو شدن.قدرت:)
دقیق نمیدونم چون اینو از اول کتابی که دوستم داشت یادداشت کردم
مربوط به کتاب قرابت معنایی بود 
ایول عجب جمله ای... من قراره همون یه نفر باشما ^__^
اون که همیشه زنده بوده تا حالا:) امید که از این به بعد دست روزگار به فراموشی نبره کودک درونمان را!! 
واقعا...
با ارزوی زیباترین لبخندها برای دکترمون:)
تولدت مبارک عزیزم،،،،
همین تلاش کردنا ، و راضی بودن از خود، بهترین هدیه به خودت هست،،،
بهترین ها رو برات آرزومندم،،،
خیلی ممنون دوست گلم 
مرسیییی:*
سلام
هجده سالگی سالی که همه دیگه میگن تو خانم شدی و ...
من دیروزهامو بیشتر دوست داشتم
تولدتون مبارک
دوست داشتین رمز پست خواستگاری و بهم بدید
ممنون
سلام
خیلی ممنون 
هر روزتونو دوست داشته باشید! 
حتما 
سلام لیمو جونم
تولدت مبارک باشه :)
امیدوارم به تمام خواسته های دل مهربونت برسی
و همیشه موفق و شاد و سلامت باشی.
سلام عزیزم 
خیلییی ممنونم...:*
الهی امین:)
تولد تولد تولدت مبارک :)
💙💚💛💜❤
انشاءالله بهترین باشه برات بانوی فروردین :)
مرسی عزیزم:*
هیجده سالگیت شیرین♥ حسابی مواظبش باش  :)))
مرسی:)
حتمااا:))
:*

اااااااا شما هم فروردینی هستین.. چقد خوبیم ما.
تولدتون خیلی مبارک!
بلی 
ما خیلی خوبیم:))
خیلی ممنونم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** ی پیام بهم بد ه:)))
اینم از اسم من:))
دادم ولی نمیرسه بهت طبق معمول 
تولدتون مبارک باشه :)
خیلی ممنون:)
تولدت شیرین:)))
مرسی:))
به به تولدت مبارک
ایشالا شاد و خوشحال باشی و عمر پربار طولانی داشته باشی
مرسی:*
الهی امین:)
سلام لیمو عزیز
تولدت مبارک عزیزم ان شاء الله هزارسال موفق و سلامت و شاد باشی عزیزم❤💋🌹💐🌼🌸🏵
سلام دوستم 
خیلی ممنونم 
مبارک باشه لیمو جان
کلی اتفاق خوب توی پیچای بعدی زندگی منتظرت باشه ^ـ^
ممنونم عزیزم 
سه شنبه ۱۵ فروردين ۹۶ , ۲۱:۴۲ زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
برای ما خاص نبود ایشالله برای شما خاص باشه 
تولدت مبارک هم ماهی!
ایشالله لحظه به لحظه زندگیت از این به بعد خاص باشه واست:)
اوه مرسییی
سلام لیمو عزیز
من پیام دادم دیروز نیومده چرا
بازم میگم ، تولدت مبارک عزیزم ان شاء الله هزار سال موفق و سلامت و شاد باشی و بهترینهارو میخوام برات ان شاء الله❤💋🌹🌸🌼🏵💐
سلام عزیزم 
اومده.من نبودم تایید کنم 
لطف کردی *_*
واااای لیموی مهربونم تولدت مبارک 乂❤‿❤乂
من همیشه فکر میکردم ۱۸ سالگیم خیلی خاصه ولی خیلی خاص نبود :| 
ولی الهی واسه تو عالی‌ترین با کلی خاطره‌ی خوش باشه :) 
مرسی غزاله عزیزممم*_*
ایشالله امسال واست خیلی خاص میشه 
الهی امین:)
سلام
تولدتون مبارک :) البته با تاخیر یک روزه :)) 
سلام:)
خیلی ممنونم
اصل کار مهمه:)
تولدت مبارک دختر بهاری :* ایشالا سال خوبی باشه برات و این سن بهترین اتفاقا و خاطره ها موفقیت هارو برات به ارمغان بیاره :*
مرسی نگار عزیز:)
الهی امین 
تولدت مبارررررررررررک عزیزممممممممممم :))))

خوشومدی به جمع ما 18 ساله هااااااا ;)))

ایشالا 18 سالگیت همون سال رسیدن ب رشته ی مورد علاقت باشه :) چی گفتم :دی
مرسییییییییی 18 ساله ی عزیزم:)))
گل گفتی اتفاقا:*
سلاااام
واااای دو روز دیر اومدم چه بد :(


تولدت مبارک لیموی عزیز من :)
سلاام:)
فدای سرت عزیزم 
مرسی 
به جاش با خبر خوب اومدی:)
18ساله شدنت
و1سال بزرگترشدنت
و1سال پیرشدنت
و1سال تجربه جدید
و1سال ....
مباررررررککککک
18سالگی خاصت ایشالله ازاون خاصاباشه
ول کن دنیارااون میگذرد
برای شادی خودت تلاش کن:))
ولی یه هدیه برای خودت دست وپاکن:))
اوه مررررررسی:) 
اگه برای شادیم باشه که باید بذارم و برم 
چشم:)
تولدت مبارک :*
ایشالا که پر از سلامتی و شادی و اتفافای خوب باشه :)
مرسی سکوت عزیز:** 
الهی امین 
وای عزیزم تولدت مبارررررک ایشالا سال بعد تو دانشکده پزشکی بگیری تولدت رو  میدونم خیلی دیر شده ببخشید  
اوه مررررسییییی:)
خواهش میکنم این چه حرفیه:) 
Hey there! I know this is somewhat off topic but I was
wondering if you knew where I could locate a captcha plugin for my comment form?
I'm using the same blog platform as yours and I'm having trouble finding one?
Thanks a lot!
OMG!!!!!! 
Welcome!
Tnx God u find it 
:))
:)) ععع چه دیر اومدم!
امیدوارم عزیزم هرسال از عمرت بهتر از پارسال باشه!
مرسی بانو لطف داری:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan