!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

لجباز:||

همه یه روزی دانش اموز بودن اینو میفهمن!
یه وقتایی که میخوای درس بخونی ساعتو میبینی مثلا اینه 13:50 باخودت میگی  ده دقیقه دیگه میرم میخونم! 
متاسفانه این شرایط در کنکوریها به شدت دیده میشه! منم اون اوایل اینطوری بودم ولی خب دیگه درست شدم:))
امروز انگار اخر خط بود:|| هی مامانم اومد صدام کرد از صبح هی من خوابیدم 
دیگه اخرین بار تسلیم شدم ولی ساعت یک و نیم ظهر بود:|| توی این چندماه کنکوری بودنم این اولین بار بود که اینقدر خوابیدم:(((
البته تا ساعت چهارصبح بیدار بودم ولی بازم دلیل نمیشد 
تا الان که شب شده من دو ساعت درس خوندم :||
 امروز تهی تهی بودم, حتی حوصله حرف زدن هم نداشتم:|
هی با خودم میگفتم حواست هست چیکار داری میکنی؟الان چقدر ثانیه هام حتی مهمن؟هیشکی نبود جوابمو بده:||
اعصابم خورد شد:/ 
یک عدد لیمو هستم با دوساعت مطالعه:|| 

یک عدد لیمو هستم با دوساعت مطالعه:|| 

وای ترکیدم ممنون :)
دقیقا از چی خندیدید؟ 
خوبه حداقل موجبات شادی شدیم :))
یاد روزای کنکور خودم افتادم
واقعن درس نخوندن و وقت تلف کردن بیشتر ادمو خسته میکنه از درس خوندن...
دقیقا:/
لیمو اشکال نداره... :) جبران میکنی ❤
*__*
حتما
وای لیمو جونم شرایطم مثله تو بود امروز :|  دیشب ۴ صبح خوابیدم۱۱/۳۰ بیدار شدم.اونم داشتم خواب کنکور میدیدم که بیدار شدم وگرنه مثله تو تا ۱ ظهر خواب بودم :)) 
ولی امروز حدودا ۴_۵ ساعتی درس خوندم :/ 
ایشالله فردا عالی باشیم :) 
ببین چیه که به خوابمون هم میاد:)))
حتما 
اصطلاح لیمو کلا خیلی باحاله
:))) 

راه حل مشکل اول که با تجربه بهش دست یافتم اینه که چند تا ساعت با اختلاف زمانی پنج دقیقه کوک کنید و همیشع برای شروع کردن یه ساعت رند دارید نمیدونم درست رسوندمو راه کارمو یا نه :) 
مشکل خوابو هنوز در حال تحقیقو پژوهش هستم خودم 11:30 بیدار شدم امروز :)))
اره گرفتم :) دوستان بخونن استفاده کنن 
مشکل من اونه اگه راه حل پیدا کردید به اشتراک بذارید ممنون میشم:))
ممنون 
سلام.
من تو الانم این شکلی ام میگم رند بشه بخونم حواسم پرت میشه و یه دقیقه از ساعت رند رد میشه باز میگم رند میشه میخونم خدا میدونه چقد وقتم بخاطر این مسئله ترم پیش تلف شد.
دو ساعت خیلی کم نیس؟
:))) چه چرخه ای طی میکنید
بله کم بود که من ناراحت بودم:/
وای:(

من خیلی زود بیدار میشم ولی تا شب نمیدونم چ .. میکنم :/

خیلی بچه ایم 0_0 این مسخره بازیامون کی تموم میشه -_- فقط خدا کنه بعد از اعلام نتایج نشینیم مث .. گریه کنیم :////
خدانکنهه:((
کامنتام نیومد؟ 0_0
اره الان تایید میکنم:)
بآ پشتکآری که‍ من از تو سراغ دارمـ جبرآن میکنی میم جانم :)
حتما

ممنونم سمانه عزیز
من این احساس عذاب وجدان میدونم از کجا میاد. مغز ما آدما وقتی یک الگویی بهش بدی دیگه هرچیزی خلاف اون الگو میشه عامل استرس. الگوی ذهن اینه که از 8 صبح به بعد هرچقدر خوابیدی وقتتو تلف کردی کاری نداره شبش چقدر درست خوندی و چه کار کردی. حالا وقتی مثلا 11 بیدار بشی از همون اول عذاب وجدان و استرس مانع اون میشه تا شب درس بخونی. در صورتی که وقتی 4 خوابیدی 13 بیدار شدی به اندازه خوابیدی البته یه کوچولو بیشتر.

دو راه داره مغزتو عادت بدی که مثلا برنامه کاری تو 12 ظهر تا 4 صبحه که یکمی سخته عادت دادن مغز به این موضوع چون خیلی روزا باید صبح زود بیدار شی برای ارتباط با بقیه و یه جورایی باز میشه بی نظمی برنامه. اگر برای خودت کار کنی و با بقیه ارتباطت کم باشه این مشکل پیش نمیاد احتمالا که در مورد تو فکر نکنم صدق کنه.  یا این که ساعتتو ببری روی 12 شب اینا خوابیدن. چون تجربه نشون میده وقتی مثلا تا 4 صبح درس میخونیم 4 ساعت صرفه جویی نکردیم فقط زمانو جا به جا کردیم.

امیدوارم مفید بوده باشه چون من تجربه هر دو حالتشو توی زندگیم دارم.

چقدر قششششنگ تحلیلش کردی:)
بهش میگن روانکاوی روانشناسی هرچیزی که بود حس بدمو از بین برد:)
مرسی 
من کلا تابستونا و ماه رمضون این مدلی ام اما الان نظممو بهم ریخت استرس گرفتم 

🍁ѕαмαηєн🍁:
امشب در کنار ثانیه هآ
آمین گویِ آرزوهایتان می شـومـ
منو از یاد نبرین :)
آرزومند آرزوهآتون سمانهـ‌💙
#شبِ_آرزوهآ
مررررسیییی عزیزززم:)
چشششم
تا جایی که تجربه دارم ونظر بدم اینکه وقتی ی اتفاقی افتاد که نتونسی اون روز خوب شرو کنی یا خوب ادامه بدی مثلا مهمون اومد یا دیر بیدار شدی اصلا به اون وقت از دست رفتت فک نکن جون اینجوری فقط اون روز با ی حس بدی سپری میکنی که خودتم حالت از خودت بهم میخوره وحتی اگم بقیش بخونی چون با ی حس بدی داری میخونی خیلی اذیت میشی به این فک کن که از باقی روزت به نحو احسن استفاده کنی مثلا من الان حساب کردم اگه تو حتی از ساعت2ظهرم شرو میکردی واون حس بد نداشتی تا ساعت 1میتونسی حتی 9ساعتم بخونی ولی تو فقط اون روز با حس بدی سپری کردی
مثلا الانم میتونی غم 7ماه از کنکور گذشته رو بخوری یا به فکر اینکه از سه ماه باقی مانده بهترین استفاده رو کنی 
انتخاب با خودته
فکر کردم رفتی از اینجا دوسی
دقییییقا همینه.همون حس بد نذاشت درست استفاده کنم 
و مرسییی که تجربتو دراختیارم گذاشتی *_*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan