!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

:| هستم!

اینجا دفترخاطراتمه که:(
اگه برم فکرم خیلی مشغول میشه:((
من از همین تریبون اعلام میکنم جوگیر شدم:| 
وقتمو نمیگرفت که:| 
من نمیرم:||
:))

نمیریم عاقا نمیریم :))
یهویی ترین تصمیم زندگیم
دمت گـــــــــــرم بابا...
خیلیم عالی :)
:|
اخ جون
بازم‌بنویس
:|| شما اسم ندارید؟
من داغونِ کامنت سارا هستم خخخخخ

کآش یه چیز دیگه‍ از خدا میخواستم (^.^)
:)))) منم

الهییی *_^
واقعا اگه وقتمو میگرفت یا ف کرمو مشغول میکرد مثل بقیه چیزا میذاشتمش کنار 
کامنت من؟یا یه سارای ِ دیگه؟ :)
خوودت:)
خودِ خودت :)

مگه‍ من چندتا سارا دارم ؟
:)
نوشتنـ به‍ ذهن آدمـ نظمـ میده :)
بنویس.....
اررره خیلی خوبه 
:))
بخند:))
قشنگ معلومه هممون قاطی کردیما! 
مجبورمون میکنن قاطی کنیم:|

سمانه و لیمو :-***  و کلی قلب :)
:***
عه چی شد کجا میخوای بری چرا؟ من تازه اومدم. باز کسی عکس لیمو نفرستاد که؟ :-اس
منو دعوت کردن به چالش ترک فضای مجازی! منم یهو قبول کردم پست خداحافظی گذاشتم:||
نه امکان ناشناس فرستادن نداره وگرنه میفرستادن:))

چالش من نوشتن نبودا
چالش من وبلاگ گردی بود 
فک کنم اشتباه گرفتب
من فکر کردم دنیای مجازیه!ک خب منم ندارم جز اینجا 
کلا شرکت کردم؛) کمتر میام 
مرررسی
الهی عزیزممممم :) 
نرو قشنگ جان،همینجا بمون حالت رو بنویس...
همین روزای کنکوری‌وار هم خاطره میشه و یه روز به آرزوت میرسی و میبینی چقدر براش استرس داشتی ولی حالا بهش رسیدی :) 
مررررسی غزالهههه *__*
ایشالله هممون موفق میشییییم 
منم تا حدودی توی چالشم  :)
زمان استفادم از مجازی رو نصف کردم تقریبا  :))))
خوبه که نرفتی ^_^
من تنها مجازیم همینجاست 
افرین مووفق باشی:)
مرسی عزیزم

هوا هوای بهار است
و باده باده ی ناب 

به خنده خنده بنوشیم جرعه جرعه شراب 

#فریدون_مشیرى
چه زیبا:)
ممنون 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan