!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

تو را من چشم در راهم...

خوبم...
درس میخونم...
خوشحالم... :)
همین که در حال تلاش باشم کافیه که تمام حسهای بدم از بین برن 
ممنونم از همتون که کمکم کردید:) 
خوشحالیم که خوبی، همیشه خوب باشی :)

ممنونم شما لطف دارید:) 
تمام شد! همینه!
Yessssss 
:))
افرین دوست خوبم :)

ایشالا موفق شیم هممون :)
الهی امین:)
*_*
من هم خوشحالم که شماخوبیدوخوشحالیدکه خوب درس میخونیدوازکنکورنمیترسید
ازکنکورنترس چون ترس نداره
آخرش قبول شدنه یانشدنه
چیزخاصی دیگه هست
وبه دیگران شدن یانشدن ربط نداره


ازتمامم وقتت بهترین استفاده رابکن تادرکنکوربدرخشی:)))

سال نوتم مبارررررررک
ایشالله سال خوبی رودرپیش روداشته باشی :)
ممنوونم لطف دارید. 
بقیه به کنار کلا ؛)
حتما....
مرسیییی سال نو شمام مبارک
منم امیدوارم سال پر از شادی و عشق داشته باشی؛)
خدارو شکر...
موفق تر باشی ؛)
ممنونم حوا بانوی عزیز:)
توی کامنت پست قبل گفتم,هرکمکی از دستم بربیاد انجام میدم واست:) 
عزیزی
بخون 
این حس و حالا طبیعیه 
تموم میشه به زودی ❤
قربانت *_*
درمقایسه با زمان اصلی ثانیه های اخره:) 
ممنونم بانوی عزیزم 
تو را من چشم در راهم
شباهنگام که می گیرند در شاخ " تلاجن" سایه ها رنگ سیاهی
وزان دلخستگانت راست اندوهی فراهم
تو را من چشم در راهم شباهنگام
در آن دم که بر جا دره ها چون مرده ماران خفتگانند
در آن نوبت که بندد دست نیلوفر به پای سرو کوهی دام
گرم یاد آوری یا نه
من از یادت نمی کاهم
تو را من چشم در راهم.

مرسیـ که‍ بآ عنوان قشنگتـ بآعث شدی شآهکآرِ نیمآ که‍ مدتی از یآدمـ رفته‍ بود بازمـ زنده بشه برآم(◍•ᴗ•◍)❤
خوشحـآلمـ که‍ خوشحـآلی ( ˘ ³˘)❤
اوه بانوی اهل شعر و ادب:)
خواهش میشه:)
مرسییی سمانه جانم*_^
موفق باشی نازنین :)
مرسی فرناز جان؛)
آفرین عالی باش و خوب بخون و شاد باش ;) 
چشم چشم:)
تو هم همینطور دوست گلم^_^
خداروشکر عزیزم
ممنون:) 
شنبه ۵ فروردين ۹۶ , ۱۴:۰۸ مهزیار کاظمی موحد
سلام
سال نو مبارک
سلام
ممنونم سال نو شما هم مبارک 
شنبه ۵ فروردين ۹۶ , ۱۴:۲۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
منتظر خبر موفقیتت هستیم:)
انشالله:)
ممنووونم *_^
امیدوارم که همیشه شاد و خوشحال باشید ..
 عید باستانی را نیز به شما تبریک و آرزوی 
سالهای بیشمار خوبی برای شما دارم..
ممنونم شما لطف دارید
همچنین 
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
زیر همون پست برات نوشتمـ
میام الان :)
زیر مطالب پستم نوشتمااا 😌😅😅
نه تو کامنتاااا :)))
خخخخ ندیددددم:)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan