!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

1_365

تو می دانی که من تنها، از سرزمین آدمکهای برفی

از قله های سفید بی جان

از دور دستهای بی کران

از تابش بلورهای یخ

آمده ام ....

تا بجویم ماجرای زیستن و نیستن را

آمده ام به مهمانی تو

تا که به پایان برسم

آمده ام که مرا گرم کنی ، آب کنی ،پیر کنی....

تا بروم سوی همان چیز که درد دلم است

که هرزگاهی سرک میکشد و میگذرد

آمده ام که تو باشی و بشی

آتش جان سوز تنم

و مرا گرم کنی ، آب کنی ،پیر کنی....

تا بروم سوی زوال

یا به معنای دگر رو به بقا

آمده ام که تو باشی و بشی...

ساز دلم...

بنوازی و برقصم

وآواز بخوانی و بشم محو در آن حس قشنگت

و مرا گرم کنی ، آب کنی ،پیر کنی....

تا بروم...

بروم تا سفر قطره ی آبی زتنم

که مجال است مرا

تا بروم سوی همان چیز که درد دلم است

بروم تا که به پایان برسم

مثل ققنوس که خاکستر عشقش

شد آغاز دگر...

منبع


+اهنگ جدید "پا به پای تو" رو میتونید به عنوان عیدی تقدیم کنید به یارهمرای زندگیتون,فارغ از هر جنسیتی!

عاشق تحریرها و ملودی اهنگم!


+من فکر میکردم تحویل سال فردا باشه! و وقتی دیشب فهمیدم امروزه حس کردم یک روزمو ازم دزدیدن:/


+سال 1396 مبارک...منم از دعای خیرتون بی بهره نگذارید...


دوشنبه ۳۰ اسفند ۹۵ , ۰۸:۲۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
یه هفته ست فکر میکنم سه شنبه سال تحویل میشه!!!ولی بالاخره دوشنبه رسید و تحویل سال هم امروزه!
سال پر از خبرهای خوبی داشته باشی:)
منم:/
مرسی حوراجان همچنین 
به نام خدا
شعرباترانه بدکی نبود:)))
بله امروزساعتشم1و58دقیقه میباشه:))
سال نوشماهم مبارک:)))
سال خوبی درپیشروداشته باشید:))))))))
همچنین بنده روازدعای خیرتون بی بهره نزارید:))
اوه اوه:)) بگو عالی بود غیرتی میشما:)))
و 40ثانیههه:)
ممنون...همچنین
چشم.محتاجیم 
وای لیمو منم فک کردم فرداست -__-

اهنگ از کیه؟!
امادگیشو نداشتم:)))
یگااانههههه:))
سارا عیدت مبارک؛*
هوم منم :)))
مرسی عید توم مبارک مجدد😊
مرررسییییی عزیززززم عیدتو هم مبارک ایشالله امسال بترکونی با موفقیتات 
منم دیشب فکر میکردم امروز عید نیست!!!! اصلا یه جپری شدم! :))
کلا هنگ کرده بودم :|  :)))
اره
به هرحال عییییدت مبارک عزیزم:)
:))))
عیدت مبارک :*
ممنونم عزیزم
عیدشما هم مباررررک.سال خوبی داشته باشی:)
سلاممم:)
آبجی  جون به بهترینا برسی امسال 🌻
لبتم خندون😊
سلام فرانک عزیزم..ممنون عیدشمام مبارک
ایشالله..موفق باشی و سالی پر از شااادی و موفقیت داشته باشی
طبق معمول من میام وبت صفحات تبلیغاتی نمیذارن کامنت بذارم 
:/
امیدوارم خروستون حسابی بخونه
خوش صدا
ممنونم همچنین 
عیدتون مبارک!
امیدوارم امسال همون سال دوس داشتنیت باشه.
ممنونم.عید شماهم مبارک 

الهی امین:)
سلام لیمو جان خوبی خانوم؟ 
من اومدم برات تبریک بگم، نوشته هات رمز دار بود... 
با آرزوی سالی پر از اتفاقات خوب و موفقیت خانوم دکتر ؛)
انشاءالله کنار خانواده محترم سال خوبی داشته باشی ؛)
این پست هم نظراتش غیر فعال بود ؛)
سلام عزیزم ممنوووونم شما لطف داری
من شرمنده ام 
شما هم سال خیلیییی خوب و پراز موفقیتی داشته باشی 
سلام لیمو خانوم
سال نو مبارک
ان شاءالله بهترین اتفاقای زندگیت امسال بیوفته و بیای برامون از قشنگی هاش بگی

سلام مهندس...
ممنونم سال نو شماهم مبارک
الهی امین:)چه دعای قشنگی بود...خیلی لطف کردید
منم برای شما بهترینهارو ارزومندم
واااییییی مریمممممممم
سلاممممممممممممممممم
میگم رمزو اون پست عوض شده؟
چرا من نمیتونم واردش شم؟؟؟؟
مریم خودتی؟؟؟؟ن خودتی واقعا؟؟؟؟
سلااام!! 
نه رمز عوض نشده که.ما منتظر توییم ینی دستم بهت نرسهههه
سال نو مبارک لیمو جان من.سال پر از موفقیت و خوشبختی داشته باشی:-*
توووتوووو خوبی؟ بیا وبو باز کن مردم:(
سال نو توهم مبارک عزیزم مرررسی...منم برات کلللی ارزوهای خوب خوب دارم:)
توتو درسا چطورن؟:/
مرسی گلم خوبم فقط یه سرماخوردگیه فیل افکن گرفتم:))
حوصله وبو ندارم ایشالا بعد کنکور
درسا هم خوبن خیلی بهتر میخوبم:))
الهییییییی.الان بهتری؟
ایشالله
خوشحالم که راضی هستی:) موفق باشی 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan