!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

همینطوری

یه دوست خوب دارم.میم.جیم! دو روزه منتظرمه که باهاش تماس بگیرم , حرف بزنم.... 
ولی نمیدونم چرا تماس نمیگیرم .خاصترین دوستیه که من داشتم تا حالا.چون سنش خیلی از من بیشتره و خیلی هم عجیب و متفاوته.
انگار وارد یه غار تنهایی شدم که اصلا دلم نمیخواد ازش بیام بیرون,میدونم اگه تماس نگیرم اصلا ناراحت نمیشه, خیلی براش مهمه اما اخلاقش همینه 
ولی خب کار درستی نیست دیگه اه 

"حیران" فیلم ساده و دوست داشتنی اخرین اثر هنری آقای شکیباست.امشب تفریحی-استراحتی(!)برای بار دوم دیدمش!


اخرین روزهای دانش اموزیم دارن سپری میشن..دلم تنگ میشه...برای همه شیطنتها و خوش گذرونی های ساده و الکی:) برای دوستام.معلمهام و حتی کلاسم! 

اون دوستم که ازش نوشتم,امروز واسه کلاس ما و خودش شیرینی اورد به مناسبت نامزدیش.اما من میدونستم که کامش تلخه:( رفتم پیشش و کلی صحبت کردیم.امید دارم با گذشت زمان حالش خوب خوب شه 

امشب یه سکوت غمگینی حاکم ذهنمه.یاداوری خاطرات تلخ گذشته دینمون , مادرمون...:(

حین مناجاتتون برای منم دعا کنید:)حالمو خوب میکنه 
=)))))))
:) از کدومش خندیدی ؟! :))
هوم

تقریبا لبخند :)))

بعضیاشم " :( " مخصوصا اون دوستت :(
بخند:) خوبه ^_^

کاریش نمیشه کرد...:/
 :)))

چخبر؟خوبی؟
سلامتی:)) خوبم مرسی تو چطوری؟!:))
مادرم وقتی ابتدایی بودم بهم میگفت "این روزا بهترین روزای زندگیته"
وقتی دبیرستان بودمم همینو میگفت، و الان که دانشگاهم هم همینو میگه :|
شما هم استفاده کن که بهترین روزای زندگیته :))

بعدشم تماس بگیرین، مراقب خودتون باشین ولی اگه دوست خوبیه تماس بگیرین
:))) قدرشو میدونم 
حتما تماس میگیرم
ممنون 
ایشالا که همیشه "حال" دلت خوب باشه...
شما هم ما رو یادت نره :)
حیف سال های خوشی و سادگی دبیرستان...یادش به خیر...تقریبا هیچ کدوم از دوستان اون دوران رو دیگه ندیدم :(
ولی دانشجویی هم عالمیه...ایشالا همونی که میخوای و به صلاحته قبول بشی :)
الهی امین 
اصلا یادم نمیره:)
بگرد حتما پیداشون میکنی 
مرسییییی:))
آره واقعا من گاهی دلتنگ اون میز و نیمکت‌ها،اون همکلاسی‌های پایه و باحال،اون شیطونی‌ها سر کلاس و حتی سرِ صف وایسادن‌ها و استرس‌های امتحان میشم... چه روزگار خوبی بود.یادمه همه میومدن و به ما میگفتن قدر این روزا رو بدونین،بهترین روزاست.ما میگفتیم وا،مگه صبح زود از خواب دل کندن و امتحان درسای پراسترس و بعضی معلما میتونن لحظات خاص بسازن؟ هر چند ما بهترین کار ممکن رو انجام دادیم و غنیمت شمردیم و چقدر شد خاطره‌ی خوب :) 
دعا میکنم برات،حالت خیلی خیلی خیلی خوب شه ;) 
اوهوم من اون روز میگفتم حتی دلم واسه اینم تنگ میشه!!! حالا این یه چیزیه ک ازش همیشه بدم میومده:))))
منم دارم لذت میبرم...خیلی خوبه واقعا 
مرسییییی چه دعای خوبی^_^ ایشالله که حال دل خودت هم عااالی باشه 
ایشالا که دوستت خوشبخت بشه. حالا درسته پدر و مادرش میخواستن از دستش راحت شن ولی حتما حواسشون بود شوهرش آدم حسابی باشه.
راستی ممنون بابت کامنت های عاااالیت.
اره تا جایی ک خبر دارم پسر خوب و معقولیه 
انشالله...
خواهش میکنم.اصلا نیازی به تشکر نیست:) شما خیلی کمک کردی 
سلام
ان شاءالله موفق باشی و شاد لیمو خانم
سلام
ممنونم همچنین شما:)
 منم ک هویج ://
سریع ی پست بزار بوگو کِ منم خآصم :))

خخخخخخ:))
Just fur fun
:)))))))

تو هم خاص خودتی مریم جونم:)
من دوست خوب زیاااد دارم...تو. سارا و....  مرسی که هستین همتون 

تا میتونی از این روزای آخر استفاده کن 
دیگه تکرار نمیشن... 
چشم :)
*_*
محتاج دعا خانوم 
منم از این جور دوست ها چندتا دارم تو زندگی لازم ب وجودشون 
محتاج دعا خانوم 
منم از این جور دوست ها چندتا دارم تو زندگی لازم ب وجودشون 
اره واقعا لازمه
خداروشکر...

ممنونم:)
بسیار هم عالی
حالتون همیشه خوب باشه
حتما تماس بگیرید
حتما...
ممنونم همچنین:)
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۹۵ , ۰۵:۵۱ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
خدا حفظ کنه شما و دوست تون رو :-)
ممنونم عزیزم:)
موفق باشید...
خیلی ممنون 
سلام لیمو جونم
محیط دانشگاه خیلی بهتر از مدرسه است. همون شیطنت و بازیگوشی ها رو می بینی اما محیط مثل مدرسه بسته نیست که تحت کنترل و مراقبت شدید باشی. هم علمی تر هم آزادتر. بنابراین نگران دلتنگی هاش نباش که هم دوستانت بیشتر میشن و هم با اساتید صاحب نامی آشنا میشی. امیدوارم رشته و دانشگاه مورد علاقت قبول بشی. ان شاء الله
سلام عزیززززم
خوبی؟دلم برات تنگ شده بود 

انشالله...امیدوارم همینطوری باشه:))
امین.مرسیییی *_*
امان از این غار تنهاییا ...
ولی اینجور وقتا جون میده واسه اینکه آدم یه دست نوازشی رو سر خودش بکشه :)

دلت همیشه شاد رفیق جان :)
اره واقعا....زمان خیلی خوبیه که یکم به فکر خودت باشی 
مرسیییی عزیزم همچنین *_*
فدات منم خوبم :))))

ایشالا دوستیامون پایدار بمونه =))
خداروشکر
میمونه عزیزم:)
فدا مدا بی ادا مدا :)))


:))))
گذشته هایادشون بخیرررررررررررررررر
ولی حالاهم برای مون بایدبهترین باشه تاگذشت گلی باشه
من هم دلمم برای روزای مدرسه ام
بی مزه بازیام وهزاران کاربی مزه وبامزه امم افتادممم
یادگذشته هابعضی وقتاخوبه
:))
هرلحظه میتونه بهترین باشه 
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۹۵ , ۱۷:۵۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
دوران مدرسه رو تو همون کلاسا جا میگذاریم:/
بعضی وقت ها آدم دلش میخواد فقط با خودش خلوت کنه و با هیچکس حرف نزنه!
التماس دعا.
:/
اوهوم...
محتاجیم
*_*
دلت خیلی تنگ میشه! خیلی...
من هنوزم که هنوزه بعضی وقتا میشینم عکسای اون دوره رو مرور می کنم :)
:(((((
اتفاقا عکاس اوردیم مدرسه ازمون عکس گرفت 
استرس دارم 😐
چرا؟ 
کنکور جان دیگه :)))))))
:((((
با درسا چیکار میکنی ب کجا رسیدی؟
اجی احساس میکنم دارم درجا میزنم😐 حس الانمو اصلا دوس ندارم امیدوارم هیچوقت سراغت نیاد 😊
خیلی درگیر پیشم!پایم مونده.
خدا ب دادم برسه فقط😕😐
اره اره!!! انرژیم خیلی کم شده 
:((((
چی بگم؟!حرفی ندارم سارا:( ساعت مطالعه ام کم شده حتی 
باید زووودتر درستش کنیما 
منم خیلی :(

نا امید شدم :|||||
•_• 
😞😞😞😞
ما که بعد از عید دیگه کلاسامون کلاس نشد. خیلی بد بود خیلی بد. هر چی خاطره جمع کردیم مال همون قبل عید بود...
راستی دیشب خیلی مسخره خواب سالی که کنکوری بودم رو دیدم تا سر جلسه ی کنکور هم رفتم و سوالا رو هم تو خواب حل می کردم حتّی. بعدش که بیدار شدم تا شش ساعت نمی تونستم با خودم کنار بیام که تموم شده و راحت باشم. دلم می خواست خودم رو بکشم حتّی برای مدتی. یاد کنکوری هایی که می شناسم افتادم خصوصا تو. خواستم بگم که اگه هم یادم رفته بود الآن قشنگ طعم گندش زیر زبونمه و درکتون می کنم و براتون کلییییی انرژی مثبت می فرستم که به بهترین نحو پشت سرش بذارین.
البته قطعا که وضع تو خیلی خوبه و خیلی شبیه اون دوران من نیستی و کلی آرامش داری و خوش به حالت. ولی بازم دلم خواست بنویسم که به یادتیم. :{
 
راستی راستی اینم خیلی وقته که می خوام بنویسم. :)) من جودیا رو یادمه. دوباره هم که غیر فعالش کردی. یه دوست دیگه هم داشتم اسمش جودی بود بعد شما دو تا رو هی با هم قاطی می کردم. بعد از یه مدتی هم جودیا رو گم کردم و بعدش هم چون حافظه م خیلی خرابه فکر کردم همون جودی بوده و کلا میکس شدن تو ذهنم. خوب الآن قشنگ فهمیدم قضیه چیه. خیلی خوب شد که منو رهانیدی از این مسیر های پیچ در پیچ ذهنم!
کلاسهای مام دیگه کلاس نخواهند شد,الان هم دست و پا شکسته ست اما بازم خوبه:)

منم تو عمرم یک بار فقط خواب کنکورو دیدم!! یه بار هم خواب امتحان نهایی:( ینی این دوتا شده کابوس دانش اموزهای بیچاره 
مرسییی کیلگ:) اصن خیلی خوشحال شدم که همچین لحظاتی به فکرمی و انرژی مثبت میفرستی ^_^
میترسم همه اینها ارامش قبل از طوفان باشه:||||
منم باز میگم خیلی خوب شد که بیان کردی اینو:) مواقع نگرانی یادم میاین:)
خداااروشکر که رها شدی:)) ولی باز بستمش اونو,تعادلی در نویسندگی وب ندارم کلا:/ 
میشه برام شماره حساب پست بالا رو بفرستی؟ 
ممنون میشم خانوم 
عزیزم توی سایت امام علی هست.اونجا میتونی انتخاب کنی به کدومشون کمک کنی 
بازم میام بهت میگم 
ممنونم لیمو جان 
فقط ببخش تو به شماره حساب ریختی؟ اگه اره همون شماره حساب رو برای من بگو همین جا هم بگی ممنونت میشم 
ببخشید نبودم که جوابتو زود بدم.گویا پیدا کردی:)
لیمو جونم مرسی پیدا کردم 
من که کاری نکردم عزیزدلم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan