!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

این اولین باره

خب همیشه و هروقت یکی میومد میگفت مثلا این از تو خوشش میاد و یا همچین چیزی در وهله اول حس خوبی نداشتم اصلا.یعنی چی ؟احساس میکردم اینکه یکی از من خوشش بیاد یا بخواد چیزی از من بدونه و بره از یکی دیگه مثلا دوستم یا هرشخص دیگه ای بپرسه یعنی بدون اجازه وارد حریم شخصی من شده.داره به من بی احترامی میکنه

و هنوزم برهمین باورم.خیلی برای اون طرف زشته ها!فکر کن بره هی از این و اون امار منو بگیره!خجالت هم نمیکشه


بعد که منصفانه بهش فکر میکنم به بعضیهاشون حق میدم خب من خودم همیشه طوری رفتار میکردم ک طرف شهامت نزدیک شدن ب منو نداشته!ینی نمیدونسته من چ عکس العملی خواهم داشت و نخواسته ریسک کنه

اما اما اینبار یکم حسم متفاوت بود!!! یعنی وقتی فهمیدم منو زیر نظر داشته خیلی وقته و الان هی داره بهم توجه نشون میده اولین حسم پی بردن به گیجی خودم بود!!از خودم کلی خندیدم که همیشه تو حس و حال خودمم و حواسم به اطرافم نیست حتی یک ذره!!!فکر کردم دیدم راست میگه ها همه اینکاراش یه نوع توجه هست خب!!!!و تو بازم نفهمیدی.اما الان حرفای اون مثل تلنگر بود ک ب خودم بیام یه وقت یه کاری نکنم باز اینم فکر کنه من از حسش باخبرم.چون واقعا نیستم و نمیخوام باشم تا حدودی!!! میگم تاحدودی چون اینبار اولین باری بود که من عصبانی نشدم,فکر نکردم داره بی احترامی میکنه!!دروغ چرا یه ذرررررره ی خیلی کوچولو ته دلم شاد شدم و به خودم افتخار کردم طرف ادم حسابیه:))))

و سوالهای اون بابقیه متفاوت بوده.

بعد مثلا دختره فکر میکرد من بچه ام و احساسی,یا مثلا تجربه نداشتم قبلا همچین چیزیو.میگفت نری ضایع بازی دربیاری!!! :)))) و من فقط ازش میخندیدم!میگفت عاشق نشی الکی!!! خخخ

بابا مگه دلتو از سر راه اوردی که هر کی رسید و هرچی گفت دلت بلرزه!! حداقل من اینطوری ام.مثال بارز اینکه میگن بیدی نیست که با این بادها بلرزه


فقط فقط هنوزم کنجکاوم! حق دارم بخوام بدونم منظورش چی بوده,فقط همین...

یعنی اینا راست میگن؟! 


ولی هنوووزم میگم خیلی مسخره ست یکی مثلا بخواد حال منو از یکی دیگه بپرسه! میگم تویی که شهامت نداشتی از خودم بپرسی حق هم نداری یک ثانیه بخوای به من فکر کنی.و دلم میخواد این رفتارمو ادامه بدم.کسی نباید این شهامتو به خودش بده وارد حریم من شه,مگر اینکه من بخوام.و منم از این مسخره بازیا نمیخوام 

(مشاور گاجم!!!)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan