!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

سلامتی در خطر

خیلی قدر سلامتیتونو بدونین.نعمتیه که تا از دستش ندیم متوجهش نیستیم
دوهفته ست من هرروز یه بیماری دارم و نمیذاره با نظم درس بخونم 
مثلا شنبه 8ساعت و نیم خوندم و یکشنبه 3 ساعت!! دوشنبه 7ساعت خوندم و دیشب حالم بد بود تا سه بیدار موندم و نهایتش شد 5 ساعت
امروز از خواب بیدار شدم سرم درد میکرد طبق معمول و نرفتم مدرسه.رفتم دکتر
فهمیدم تمااام علائمی که داشتم همشون برمیگردن به یه بیماری مزخرف.البته هنوز مطمئن نشدیم باید برم ازمایش و نتیجه مشخص شه
یکی از علائمش اختلالات خوابه:| همینه دیگه این هفته شبا درس میخونم.الان حالت تهوع دارم:(
گردن درد دیروز که دیگه فجیع بود
من کنکورو دوست دارم با تمام استرسهاش!اما الان با این حالم میگم لعنت بهت کنکور  که سلامتیمو داری ازم میگیری
خیلی سخته بخوای درس بخونی,تلاش کنی,بجنگی اما یه مانع وجود داشته باشه ها!  
دکتر میگفت یکی دیگه از علائمش بی قراری و عدم تمرکزه
و من با خودم فکر میکردم توروخدا تمرکزمو بیخیال شو خیلی مهمه برام.نکنه این استرس و الزایمر ترم دومم بخاطر همینه؟!
:|||
خدایا سلامتیمو بهم برگردون...
 ناراحت نیستم.نگرانم.نگرانم توی این دوران طلایی و حساس نتونم درست و حسابی تلاش کنم و خودمو برسونم

فکر کنم بیماری احتمالی هم با توجه به علائمش قابل حدس باشه دیگه براتون

بیاید همگی با هم برای سلامتی هممون دعا کنیم:)) منو هم فراموش نکنید لطفا:) 

:)

لیموی عزیزم سلام 
انشاءالله که مشکل خاصی نیست 
و خیلی زود تو خواهر گلم حالت کامل خوب میشه 
کنکور هم اصلاً فکرش رو نکن انشاءالله بهترین ها قسمتت میشه عزیزم...
از خدای متعال سلامتی و موفقیت رو برات آرزو میکنم 
سلام دوست گلم
ممنوووونم
الهی امین:)
مرسی عزیزم لطف داری:)شمام موفق باشی
ببین تو اینقد قوی هستی ک مطمنم هیچی نمیتونه جلوتو بگیره

برات کلیییییییی آرزوی سلامتی میکنم رفیق 
تو موفق هستی و.موفق تر هم میشی :) 
پس ب تلاشت ادامه بده قوی تر ،ب بیماریت نشون بده که از تو و اراده ات هیچی قوی تر نیست:)
مرسیییییی ارام جانم
لطف داری
ایشالله با هم موفق میشیم:)
باشه میجنگم باهاش 
عزیزم انشالله که جواب آزمایش چیزی جز سلامتیت رو نشون نده و همه علایمی هم که گفتی مال خستگی باشه و با یه استراحت چند روزه رفع بشه 
این شرایطم ارزوست:)
مرسی عزیزم
اول سلام  :)
دوم  آرزوی بهبودی  :))
سوم  کنکور همچینم سخت و ترسناک نیست که از پسش بر نیای.ارامشت رو حفظ کن توکل کن ب خدا و در حد توانت تلاش کن..حتتتما یه نتیجه خوب در انتظارته شک نکن عزیزم  :*
اول سلام حدیث خانوم عزیز:)
دوم مرسی

سوم چشم.انشالله که همه برسن به چیزی که حقشونه
ای بابا... حالا شما اول آزمایش ها را بده ایشالا که چیز مهمی نیست... تا آزمایش هات دقیق معلوم نشد برای خودت فکر و خیال نکن.
:| چشم
ممنون:)
ان شاءالله زودِ زود خوب میشی لیموی دوست داشتنی :) 
بیشتر مراقب خودت باش رفیق... 
مرسی عزیزم :)
چشم
عزیزدلم ایشالا هیچ مشکلی پیش نیاد :)نگران نباش:)

سلامتیت ارزومونه عزیزم:)


 این علائم رو همه کنکوریا دارن که :دی


مرسی ساراجان
:*
:))) مطمئنی سردردهای بی وقفه ست؟
سلام
امیدوارم جواب آزمایشاتت مشکلی نباشع...
سلام بانو
ممنونم :*
سلام لیموی عزیزم
امیدوارم حالت هر چه زودتر خوب بشه. استرس و اضطراب عامل تمام بیماری هاست. برات سلامتی، موفقیت وشادکامی توأم با آرامش آرزو می کنم.

سلام دوست عزیزم
ممنون
اره خودمم تنها دلیلشو همین میدونم:(
مرسیییی:) همچنین
سلامـ مـیمـ جآن :)
خوبی ؟!
یکمـ بیشتـر به‍ سلامتیت اهمیت بده‍ ....
حس میکنم هر چی به کنحور نزدیک تر میشی پستات استرسی تر میشن😫
امیدوآرم تا چند روز آینده کاملا سلامتیتو به‍ دست بیاری و بیای از حال خوبت برامون بنویسی :)
سلام عزیزززم
خوبی؟درسا چطوره؟
من بهترم عزیزم.چشم
اخععیییی چی بگم سمانه دیگه حالمو خودت میفهمی.
مرسی انشالله
وب جدید ساختی؟ادرسش کو؟
وای عزیزم امیدوارم سریعتر حالت خوب شه. این کنکور سلامتی خیلی‌ها رو گرفته.شده بلای جون :|  زیاد استرس نداشته باش و تا جایی که اذیت نمیشی درس بخون :) 
تو حتما موفق میشی ;) 
ممنوووون.انشالله 
شما هم موفق باشی
مرسی غزاله جان
 خوش اومدی:)
انشاء الله سریع بهبود پیدا کنی
ممنونم 

slm limoo jan

mn avalin bar nist k mikhunamet, vali avalin bare k comment mizaram barat

too chenin sharayeti movafeqam k dars khundan sakhte ,,

vali edame bede va bishtarin talashet ro bokon ,, motmaenam k movafaq mishi

سلام بر خواننده خاموشم:)
من خوشحال میشم وقتی روشن میشید:) روشن بمونید:)
همیشه تعداد خواننده های خاموشم زیادن!
مرسی لطف داری.چشم ادامه میدم
ممنونم
سلام لیمو جون نگران نباش. اگه با ازمایشم معلوم بشه همه چی با یه قرص کوچولو حل میشه
سلام عزیزم
چشم.امروز ازمایش دادم ببینم چه خواهد شد
مرسی
با نوشته هایی که ازت خوندم به نظر میاد دختر عالی ای باشی حداقل تویِ درس که عالی هستی و مطمعنم امسال هم عالی میشی و جایی که دوست داری قبول میشی ولی هیچ به خودت نگرانی نده
کی گفته باید امسال حتمااااااااااااااا بری دانشگاه؟! به درک!
استعدادشو داری تو
هروقت رفتی دستت درد نکنه! والا!
ریلکس باش خیلی ریلکس

به چندسال دیگه فک کن که مث من نشی هی به خودت بگی "میگم چرا این همه میترسیدم؟" مگه میخواد در دنیا بسته شه آخه!
نشد سال بعد نشد سال بعدترش مهم موفقیته! حالا امسال یا سال بعد
موفق میشی توووووووووووووووووووووو
ممنونم شما لطف داری به بنده.همچین عالی هم نیستم:) دوستان لطف دارن
انشالله...
؛))))) یه حس ریلکسی واقعا اومد سراغما  :)))
من که حتما به خودم خواهم گفت.تا همینجاش هم خیلی ب خودم سخت گرفتم سالای قبل واسه یه امتحان ساده.اما امسال ریلکستر شدم.دیگه حداقل با امتحان کاری ندارم.کنکور جاشو گرفته:))
مرسیییییییی جیک جان مهربون, توهم موفق باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan