!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

:))) خخ

صبح که بیدار شدم باز حالم بد بود.تا گفتم کاش نمیرفتم مدرسه یهو مامان گرفت!! منو برداشت برد دکتر

خب با این سردرد من هی میگفتم بریم مغزواعصاب

رفتیم داخلی.یه بیماری گفت که حدس هم نمیزدم 

یه سری ازمایش دارم بریم ببینم چیه حالا

میخواست واسم ویتامین بنویسه یهو جوگیرانه گفتم تزریقی باشه لطفا:(((

بعد یه اشتباه دیگه هم کردم که گفتم میریم خونه بعد میزنم

من نمیخووووااااام بابام واسم امپول بزنه خب:( غلط کردم

تا الان از دستشون فرار کردم:)))

دکتره میگفت وزنت کمه:)) بعد من یه عمر هی گفتم من چاقم من چاقم!! تازه بهم گفت با توجه به قدت لاغر هم هستی حتی!! ده کیلو باید بیش از این باشی؟! :)یهو بگو استخونم دیگه 

خیلی هم متعادلم:|


نمیدونم مدرسه چی شد امروز...

برم درس بخونم



پ.ن سال ۱۳۹۷: از مدل نوشتنم خوشم اومد:)) خل قشنگ کی بودم من؟لیییموو :)))) شت :-D

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan