!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

شک دارم به این حال بشه گفت خوب!

من خیلی سخت دکتر میرم.اونقدر این هفته درد کشیدم که الان رفتم میگم من واقعا حالم بده بریم دکتر

یک هفته ست سردرد امونمو بریده.داغونم کرده...به سختی درس میخوندم:|
اتفاق خوب هفته هم جلسه مشاوره دیروز بود فقط, کلی روحیه و انرژی و انگیزه داد
بعد حالا فکر کنید درون پر از تب و تاب باشه اما از بیرون چنان خسته و بیحال و مریضی که نمیتونی فعالیت داشته باشی
اما بازم مانعم نشد!هرروزشو درس خوندم.و روزی هم که مثلا خیلی بد بودم دیگه شد 3 ساعت مطالعه بعد از مدرسه

اهان یه اتفاق خوب دیگه هم بود!باز زد به سرم جلوی موهامو کوتاه کردم.اینبار چتری!! :) من بچه بودم همیشه موهام پسرونه بود و خیلییی هم بهم میاد اما الان دلم نمیاد دیگه موهامو کوتاه کنم

فردا شب تولد پسرداییمه...خاله ام هم بعد از مدتها میاد..بدون اینکه به من بگن میخواستن یه طوری برنامه ریزی کنن که منم حتما حضور داشته باشم! بعد من فرداعصر کلاس زبان دارم پس فردام ازمون!!! هیچی دیگه کلاس زبانو نمیرم(خیلی هم خوشحالم که نمیرم,چون فقط انرژی منفیه)ولی ازمونو حتما میرم...

+استاد ازم پرسید حالت تهوع هم داری خب منم نداشتم گفتم نه.اما امروز داشتم الانم دارم:|
جدی جدی مریضم :| برام دعا کنید:/
سلام دکتر 
مثل اینکه شمام آنفلونزا گرفتی
ان شاءالله زودتر خوب شی
تولدپسر داییتم مبارک :دی
به نظرم دختر یه مقدار تپلی هستی :دی
سلام
هنوز دکتر نشدم:)
فکر نمیکنم مال من انفولانزا باشه اخه فقط سردرده
ممنونم لطف دارید
:))) نه اصلا
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۹۵ , ۰۶:۳۵ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
ان شاءالله حالتون خوب بشه
ممنون
ان شالله زودترسلامتی تون رو بدست بیارید.
ممنونم
انشالله زودی خوب بشی لیموجونم :*

منم همیشه موهام پسرونه بود، ولی جدیدا گذاشتم بلند بشن و دلم نمیاد کوتاهشون کنم هرچند خیلییی دوست دارم باز پسرونه بزنم :)
مرسی ارام جان
:)) موی پسرونه راحت راحتی اما بلند باشه یه چیز دیگه ست 
حتما به زودی خوب میشوید 
ولی بهتر همیشه به موقع دکتر بروید 
انشالله
چشم:)
دعا میکنم زود خوب شی لیموجانم :(
ممنون عزیزم
سلام گلم خوبی؟  
خوب الان سخت مشغول درس هستی ولی مراقب خودت هم بیشتر باش...
با آرزوی موفقیت روز افزون بر لیموی عزیز... 
چقد خوب تولد همیشه به شادی خانوم... 
کوتاه نکنی ها دختر باید موهاش بلند باشه :)
سلام عزیزم ممنون شما خوبی؟
اوهوم...چشم
مرسی شمام موفق باشید
اونم چشم کوتاه نمیکنم:)
اخععععی
ایشااالا زودتر خوب شی 
ممنون بانو
چی شده لیمووووو؟ چه دردی؟ ایشالا زود خوب شی. بنظرم نمیخاد سخت بگیری.
من تو مریضیا فقط رسما نگاه میکنم کتاب دفترمو. اصلا نمیتونم بخونم.
درد سر و گردن :((
ممنونم نل جان
منم این یکی شدید بود دیگه رو روز اخر هفته اصلا نخوندم
میمـ جانمـ این حساس منفی رو از خودت دور کن :)
انتظار هر پستی رو ازت داشتم جز این 😫
مطمئنم اینقدر دختر توانا و با پشتکآری هسی که‍ استرس و اضطرابُ از خودت دور کنی :)❤
آپ بعدی سرشار از موفقیتِ 💜💙
ممنونم سمانه جان
لطف داری به من:*
انشالله 
تو خوبی؟چ خبر؟اومدم نبودی,
امیدوارم خوب شین
ممنون
انشاالله به زودی حالت خوب بشه :)

موهاتم مبارک ^_^
ممنون پرواز جان

مرسی:)
من بعد دو قرن برگشتم:))
مراقب خودت باش دختر بلایی سر خودت نیاری
سردرده فک کنم بیشتر استرسی باشه
دوست دارم لیمویی
باید تا تهش سالم باشیو پر انرژی ادامه بدی
دلم تنگ شده بودا
چشم
شاید...دکتر میگه بخاطر بد نشستن موقع درس خوندنه
منم همیینطووور توتو:)
چشم حتما...با هم ادامه میدیم
آرام باش جانم.ایشالا خوب میشی جبران میکنی.

نقل مکان کردم:|
چشم
مرسی
به جا نیاوردم ببخشید.معرفی میکنید؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan