!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

باورم نمیشه ارامش قبل از طوفان بوده

دو روز اخیر اصلا خوب نبودم 
سر کلاس کلا نمیشنیدم معلمها چی میگن...کلاس زبان هم که قوز بالا قوز
انگار تمام ارامشی که از تابستون تا حالا داشتم ارامش قبل از طوفان بود و الان اشوبم.استرس دارم.فراموشی و الزایمر و هرچی فکر کنید اومده سراغم
من میترسم :(
دیروز استاد زنگ زده میگه کارنامتو دیدی؟
_بله متاسفانه
+چرا متاسفانه؟
_اخه این اونی نیست که باید باشم
+اتفاقا به نظر من عالی شده.درضمن 9%هم پیشرفت کردی.مهم اینه...باید ادامه بدی
_ادامه که میدم حتما
+شنبه بیا دفتر 
_باشه


مدرسه خیلی وقت ازم میگیره.میخوام تلاش کنم چهارشنبه ها رو بپیچونم نرم.اخه زبان و دینی و زمین و ادبیات  کلاس میخوان که من هی 6ساعت وقت بذارم برم؟
امتحانهای ترم اول خیلی منو عقب انداختن...باید جبرانش کنم.باید برسم باز.اگه امتحانهای ترم دوم هم بخوان اینطوری باشن نمیرم امتحان بدم.شهریور میرم 

خوشبحال شمایی که مدرسه نمیرید.حداقل وقت دارید

برام دعا کنید...اول از همه ارامش...بعد موفقیت

من باید بتونم موفق شم اونم امسال...خدایا بیشتر کمکم کن 


+سایتهای مختلف تخفیف زدن.بخصوص گاج که 50% زده.دوستان کنکوری اگه کتاب لازم دارید ببینید
راستی با پولی که برنده شدم کتاب خریدم:)
برم درس بخونم...

پ.ن:مرسی که باز سرشار از انرژی مثبت بودید,و به منم منتقل کردید...خوبم...دارم به تلاشم ادامه میدم
پنجشنبه ۷ بهمن ۹۵ , ۱۰:۵۰ منتـــظر المـهـدی۳۱۳

موفق باشید:-)
ممنونم 
سلام لیمو جونم
نگرانیت طبیعیه و نشون میده به امتحانی که در پیش رو داری خیلی اهمیت میدی و این خوبه. نتیجه ی کنکور هم عالی میشه مطمئن باش. با این حال اگه قابل باشم از خدای بزرگ می خوام مثل همیشه همراهت باشه تا بتونی نتیجه ی زحماتت رو بگیری
ان شاء الله
سلام فرناز عزیزم
ممنون انرژی مثبت دادی جانا:))
مطمئنا قابلی برام دعا کن دوسی...
مرسی 
(-: زندگی همینه گاهی خوب گاهی بد ...این نیز بگذرد
میگذره..... فقط امیدوارم نتیجه خوب باشه
پنجشنبه ۷ بهمن ۹۵ , ۱۲:۱۵ کنکوری خاموش یا f1378
منم شدیدا دچار استرس شدم تا جایی که زد به معده ام و اوضاع خراب شده.نمی دونم دارم چیکار میکنم.نمی دونم چم شده.فقط میدونم ی چیزیم هست تو چطوری؟؟؟تو هم این طوری عایا
اخی...

منم ک نوشتم براتون
:)
موفق باشین
ممنونم
پنجشنبه ۷ بهمن ۹۵ , ۱۲:۵۶ کنکوری خاموش یا f1378
لیمو دارم میترکم.ی سوال تو برنامه هات رو خودت مینویسی یا طبق آزمون گاج پیش میری!؟؟؟
هردو
ترکیبی:)
ان شاءالله که در تمام مراحل تحصیل و زندگی موفق باشید
ممنونم لطف دارید
ان شالله که میرسی نگران نباش عزیزم :)

الگو هم تخفیف 30 درصدی زده:) البته تا امروز:)
ایشالله هردومون :)
توخوبی سارا؟
من الگو فققط موضوعی لغات ادبیات دارم  و دیگر هیچ
بانو لیمو نبینم نا امید شوید ..
کمی تلاش حتما پیروزی و شادی پشت سر  دارد..
موفق باشید 
ناامید که نه استادجان ولی به شدددت مضطرب میشم گاهی اوقات...
انشالله...ممنونم
موفق باشید ان شاالله...
ممنونم...
پنجشنبه ۷ بهمن ۹۵ , ۱۷:۴۱ کنکوری خاموش یا f1378
لیمو کجاییییییییی😆😆😆😆😆
بیا تا بحرفیم.
باشد ک خوب شود حال خراب دل هامان
همییینجااام 

انشالله
همین جوری ادامه بده موفق میشی ....
کتابت مبارکت بااااشه
انشالله.. .برام دعا کن بانو
مرررسیییی عزیزم...این درسیه ولی بقیه کتابهام قابل شمارو نداره
پنجشنبه ۷ بهمن ۹۵ , ۲۱:۰۶ منتظر اتفاقات خوب
دخترجون استرس الان برات سمه!! با آرامش بشین درستو بخون. همه تلاشتو بکن و ان شاالله نتیجه خوبش رو هم می بینی. توکلت به خودش باشه که خودش بهترین هارو برات رقم میزنه:))
موفق باشی خانمی.
اره واقعا سمه....نمیذاره متمرکز شم
کنترلش کردم یکم...بازم تلاشمو میکنم
توکل ب خدا....شاید به توانایی خودم اعتماد نداشته باشم اما در بزرگی خدا شکی نیست.  
انشالله...ممنونم عزیزم
لیموجان بهت حق میدم استرس داشته باشی نه به این دلیل که اصل قضیه استرس داره بلکه برای این که محیط، فرهنگ جامعه و  دوستان و خانواده گاها بدون این که متوجه بشن یا حتی تو متوجه بشی استرس بیهوده یک موضوع بیهوده به نام کنکور را منتفل میکنند.منم توی موقعیت تو همین استرس ها را داشتم حتما از این قرص صورتی کوچیکا میخوردم ولی الان میفهمم چقدر استرس پوچ و بی معنی بود. مگه تهش جز اینه که آدم قبول نمیشه و یک سال بیشتر خودشو آماده میکنه؟ دنیا به آخر نمیرسه ..
درستو بخون و یاد بگیر و پیشرفت کن...یک سال پیش دانشگاهی شروع کردی تا همینجاشم تحسین برانگیز ظاهر شدی...
آخرش همه میمیرن به این فکر کنی میبینی این استرس ها بی معنی هستن... مهم اینه اون بالایی راضی باشه... من فکر میکنم خدا به چیزی جز دیدن تلاشت راضی نمیشه نه به رتبه کنکورت!! و خودش هست که میدونه صلاح ما آدما چیه... آخ چقدر خدا خوبه یادش میفتم میبینم زندگی چقدر آسونه و چقدر سخت گرفتیمش : )
وای مرررررسی خیلیی ممنون.
چقدر انرژی واقعی.....
ولی اخه من دوست ندارم یکسال از عمرم هدر بره,هدر نمیره بخاطر هدفمه اما خب عقب که میفتم.خوشحال بودم 18سالگی در وادی اهدافم قرار میگیرم...
هنوزم امید دارم.هنوزم به تلاشم ادامه میدم.هنوزم میجنگم چون هنوز وقت دارم....
من توی جو مدرسه گاهی استرس میگیرم شدیدا
منظورت پروپرانولول هست؟! (درست نوشتم؟!!)
خدا.. خدا...اسمش هم لبخند و ارامش بهم میده که از هیییچی نترسم...اگه صلاحم در چیزی که میخوام نباشه دیگه هیچی نمیدونم واقعا...
برام دعا کن لطفا:)

منم تا ته خط میرم به امیدخدا.. 



مرسی..شما در چه حالی هستی با اهداف و برنامه ها؟
این حس فراموشی و آلزایمر فکر کنم حس مشترک کنکوری ها باشه :/
به نظر من بعضی روزا نری مدرسه چیزی از دست نمیدی. همون درسای روز چهارشنبت خیلی سبکِ بپیچون :دی
درسته خونه وقت بیشتره ولی هم خونه آدم  بیشتر افسردگی میگیره هم حس رقابت از بین میره :|
برات آرامش و آرامش و آرامش میخوام از خدا. آرامش باشه به دنبالش موفقیت هم میاد :)
مرررسی از اطلاع دادنت بابت تخفیف لیمو :*
مررررسیییی.....نمیشه میدونی چرا؟یک ساعت دیر بریم برگ ترخیص از بیمارستان میخوان ازمون:/
حس بدیه
اینم حرفیه...چی بگم..

خواهش میکنم عزیزم
ان شالله :)

خوبم مرسی :) تو چطوری؟

اونا عالین :-* من موج آزمونش رو گرفتم و یه زیست برا داداشم که مطمئنم دس نخورده میمونه :))))
منم الان خوبم مرسی عزیزم
:))) طبیعیه
با تلاشِ بیشتر استرس فراموش میشه :)
100%
ایول...آره همون اسمی که گفتی پروپرانولول بود اسمش... تا جایی که میدونم ضرری نداره ولی خب با دکتر مشورت کنی بخوری شاید بد نباشه برات نمیدونم واقعا...
 منم در حال تلاش هستم.... کم و زیاد داره بالا و پایین داره ولی سعی میکنم آدم مفیدی باشم در کل...

مارتین لوتر کینگ میگه:

پرواز کن، اگر نمیتونی بدو، اگر نمیتونی راه برو، اگر نمیتونی خودتو روی زمین بکش.... اما رو به جلو ادامه بده.

همین که رو به جلو حرکت میکنی از نظر من برنده ای... ایشالا قبول هم بشی که خودتم راضی باشی :)

دقیقا امروز دکتر (استاد) بهم پیشنهاد دادن این قرص رو...فقط نمیخوام بهش عادت کنم اگه خیلی وضعم وخیم شد میخورم!!
همه همیشه همینطوری هستن...خداروشکر که درحال حرکتی

چقدرررر قشنگ گفته واقعا...
خیلی ممنونم انشالله....حالا که بهش فکر میکنم واقعا همینطوریه.مهم اینه که تلاش میکنم بالاخره وصال هم دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره
از دوتا کامنت شما و کامنت خصوصی ارورا و چندنفر از دوستهای دیگه اسکرین شات گرفتم هی میخونمشون انرژی میگیرم 
مرسی
موفق باشید
استرس چی آخه؟
بی خیالش لیمو. باور کن که از الآن اون قدری وقت دارید که حتی یکی از صفر هم شروع کنه و بکوب بخونه می تونه برسونه خودش رو و حتی دو رقمی بشه. دیدم که می گم. صرفا باید قدر وقت بدونید علافی نکنید.
با استرس اینجوری گرفتن همین وقتی رو که داری رو هم تباه می کنی. بش فکر نکن. :))
یهو اومد دست خودم نبود ولی کنترلش کردم
به تلاش ادامه میدم.... 
چشم چشم...
به امید پیروزی:)
طوفان همیشه بد نیست

باید مراقب خسارتهایش بود
دقیقا.این دفعه بد نبود


استرس؟ از الان؟ بگو بره پی کارش :///
موفق باشی ان شالله
:))) پی کارشم
ممنون همچنین
لیمو جان استرس اصلا به خودت راه نده واقعا وقت به اندازه کافی هست...مطمئن باش بابت تک تک ثانیه هایی که درس میخونی تو کنکور نتیجه میگیری!
انشالله...
مرسی عزیزم
درود بر بانو لیمو :)
درود:)
لیمو یه دونه باشه :)
:)
زیباترین آرایش برای لبان شماراستگویی زیباترین آرایش براى حنجره شمادعازیباترین آرایش براى چشمان شما شرم وحیازیباترین آرایش براى دستان شما بخشش زیباترین آرایش براى قلب شماپاکی دعا می کنم همیشه زیبا باشید
ممنونم از لطفت عزیزم...همچنین
سلام لیمو عزیز
خواهش میکنم عزیزم❤چشم حتما عزیزم محتاجیم به دعا🌹ان شاء الله موفق باشی عزیزم🌼💐😘🌹🌼
سلام عزیزم...ممنونم لطف داری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan