!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

شرح حال هفت ماهه ی من!

همیشه ممتاز بودم و همیشه هم شب امتحانی!! یهو به خودم اومدم دیدم سوم هم تموم شد و الان دیگه کنکوری محسوب میشم!! دیگه نمیشد اون روندو ادامه داد
از تیر ماه شروع کردم.تااازه من میخواستم بدونم تست چی هست اصلا!! کنکور چیه!!
تا اخر مرداد واسه خودم عمومی میخوندم!!!گه گاهی هم با اختصاصی ها احوالپرسی میکردم :))
شروع اصلی من از شهریور بود تا همین امروز...و البته هنوز هم ادامه داره تا 16 تیر...
من خودمو از صفر که هیچ,از زیر صفر رسوندم به اینجایی که الان هستم
هنوز نمیتونم بگم در حد هدفم اماده ام.اما واقعا از خودم راضی ام تا الان...  وقتشه خودمو بغل کنم بگم خداقوت لیموخانم  •﹏•
دارم لوسش میکنم که ادامه بده ‾︶‾
ترم اول اولویتم مدرسه بود.اول درسهای مدرسه رو میخوندم بعد کنکور.واسه بعضی ازمونها من حداکثر سه روز ازاد وقت داشتم...
ترم اول با موفقیت تموم شد خداروشکر...اما ترم دوم اولویتهام تغییر میکنن.اول درسهای کنکور , بعد امتحانهای مدرسه(دروس پیش هم جزء اون اولویتهان!)
فقط چندماه دیگه دانش اموزم و این حس بدیه...اما قراره وارد فصل جدیدی بشم به امیدخدا シ 
شش ماه یا دقیقا 172 روز دیگه وقت دارم که تلاش کنم,برای زندگیم با خودم بجنگم و بهترین خودمو ارائه بدم.همینطوری که الان که دارم به عقب نگاه میکنم حتی 1% هم حسرت چیزیو نمیخورم باید طوری عمل کنم که 172 روز دیگه هم حسرت نخورم که چرا این کارو کردم یا اون کارو نکردم...
از فردا کلاسهام شروع میشن و دوباره وارد چرخه میشم

پیش به سوی تلاااش  :))

ما رو از دعای خیرتون بی بهره نکنید  :)
ای کاش ی ذره از همت تورو منم داشتم
شمام اگه بخوای میتونی,  شک نکن
ان شائالله شما خوبان بهترین رشته ها و بهترین پست ها را تصاحب کنید و خوب بمانید
ممنون لطف دارید
الهی امین:)
با این‌اعتماد به نفس و تلاش حتما موفق خواهید شد ..
انشالله.تلاشمو میکنم
ممنون از شما.همچنین
شنبه ۲۵ دی ۹۵ , ۲۰:۲۲ منتظر اتفاقات خوب
بهترین هارو برات آرزو دارم لیمو جان:)
به امید روزی که پستی به مناسبت موفقیتت بزنی و ماهم تبریک بارونت کنیم.
وااااییی.... انشالله
مرررسی عزیزم
شما هم موفق باشی

آفرین لیمو...

خوب بخون... روز اعلام نتایج مثه روز قیامت ... همه پشیمونن چرا بیشتر سعی نکردن :)


+ موفق می شی... می دونم :)

میای خبر قبولیتو تو رشته ای که دوست داشتی همینجا می دی:)

چشم
اخعی...

به امیدخدا
الهی امییین:))
مرسی عزیزم
شما هم موفق باشی
با آرزوی موفقیت برای لیموی عزیزم
ممنون فرناز جان همچنین
سلام گلم خوبی؟  
به به عجب دختر موفقی :)
آفرین به تو 
با آرزوی موفقیت و خوشبختی برای دوست گلم :)
سلام عزیزم
ممنون خوبم شما خوبی؟
مرسی لطف داری
همچنین دوسیو:)
آفرین لیمو عاااالیه من تا دوم دبیرستان شب امتحانی بودم ولی مثل تو توفیقی حاصل نمیشد. دوم دبیرستان نزدیک بود ریاضی رو بیفتم :)))))))) ادامه بده...........تو میتوووووووووووووووووووونی....جرقه زندگیت هیچ وقت خاموش نمیشهههههههههههههههه
مرسیییییی
خوبه باز شما از سوم شروع کردی
:)) 
امیدوارم....ایشالله  :))
به نظر من مهم ترین و مقدس ترین تلاش، تلاش برای رسیدن به خود ایده آله که تو ذهن داریم، وقتی آدم داره تو این مسیر تلاش میکنه و به موفقیت های هر چند کوچیک میرسه عزت و اعتماد به نفس قوت میگیره که باعث موفقیت های بیشتر در سطح وسیعی میشه!
این خیلی خیلی خوبه که شما تونستین در حد برنامه ریزی هاتون عرض اندام کنین و در حالت آرامش باشین.
172 روز کلی ساعت و دقیقه و ثانیست که میشه با برنامه ریزی دقیق تر نسبت به گذشته نسبت به لحظه ها، میشه به ایده آل هایی با درجه ی بالاتر فکر کرد و باز هم موفق شد.
من خودم 60 روز مونده شروع کردم و به نسبت تلاشی که کردم نتیجه ام خیلی خیلی رضایت بخش بود. بودند دوستانی که یک سال از من جلو بودن و نتیجه نگرفتند.
در پایان عرایض/ارایض م این نکته رو یاد آور میشم که عید نزدیکه و جوری باشین که جزو اون دسته از ریزش کننده ها نباشین خیلی حیاتیه، عید شاید مسیر زندگی من و خیلی ها رو عوض کرده.
موفقیت شما آرزوست دوست خوبم.
وای مرسی از این کامنت عاااالی
فرمایشات کاملا صحیح و بجایی بود.ممنون
افرین به شما تبریک میگم.پس میتونید درک کنید چه حسی دارم
دقیقا عید چطوری بود؟! که اینقدر حساس راجع بهش صحبت میکنید؟

يكشنبه ۲۶ دی ۹۵ , ۰۶:۴۵ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
ان شاء الله موفق بشید ...
ممنون همچنین
تو بهترین میشی لیمووووو ^_^
مرسی انگور عزیز...انشالله
همچنین :)
با این اراده ای که داری مطمئنم ٦ ماه دیگه حسرت نمیخوری. موفق باشی عزیزم ^_^
انشالله
ممنون عزیزم همچنین
عالیه دختر همینجوری ادامه بده پر قدرت تر :)
مرسی عزیزم
چشم.با هم ادامه میدیم
سلام لیمو کوچولو! تو بازم با این نوشته ت ثابت کردی همون جوونیای منی! 
پس پیش به سوی بهتر از من شدن!
سلام :))
.اینقدر دلم براتون تنگ شده بووود.:)
خوشحالم  :)
شما بزرگوارید...جسارت مقایسه هم حتی نمیشه داد

در مورد عید بچه های درسخون ممکنه کم کم سرد بشن و ساعت درسیشون پایین بیاد چون فشار زیاد آوردن... از اون طرف خیلی از بچه ها بعد از عید ساعاتشونو افزایش میدن به این ترتیب رتبه ها خیلی جا به جا میشه. من رتبه قلم چیم از بعد از عید چند برابر شد!! باورتون نمیشه یهو انگار همه میزنن سیم آخر بعد عید مخصوصا تا خرداد اینا

اره اره...دقیقا میشه حسش کرد چطوریه
پس باید خیلی حواسم باشه.انگار خطریه :))
شما وافعا درخشیدین توی کنکور خوشبختانه , تبریک:)
ببینم من چه کار میکنم اخرش:| :))
تو عید حالت فیزیولوژی بدن مثل طبیعت یه حالت دیگه ای به خودش می گیره و اغلب عادت هایی که داشتیم از بین میره و این خیلی خطرناکه برا یک کنکوری.
از یه طرف هم آدم سرگرم مناسبات و اینا میشه وقت از دست میره.
از اهمیت عید همینو بگم که 15 روز تعطیلش برابر با 1 ماه و نیم از مدرسه هستش به لحاظ استفاده از وقت، و چون خیلیا ریزش میکنن شما با یه فن میتونین خودتونو خیلی جلو بندازین و رقیباتونو پشت سر بذارین.
اوهوم من اکثرا خواب الود میشم://
وای نه مناسبات,خودمو باید قرنطینه کنم بگم مریضم  :))
با این وجود الان دارم فکر میکنم حتی روز اول عیدهم درس بخونم,حتی روز تولدم هم درس بخونم  :) فقط سیزدهم نخونم دیگه یه ذره استراحت کنم 
یکی از مشکلاتم اینه که اصلا به رقیب فکر نمیکنم:|
موفق باشی
کاش منم همت بلند داشتم
ممنون.همچنین
شمام میتونید داشته باشید
موفق باشید ان شاالله...
ممنون همچنین
منم شب امتحانی :))) حتا الانم میگم بچه ها باور نمیکنن.
ایشالا تلاش هات جواب میدن
:))) منو هم اکثرا باور نمیکنن
ایشالله 
مرسی
موفق باشی لیمو جان
ممنون عزیزم.همچنین
سلام لیمو عزیز
منم همیشه در لحظات پایانی شروع حرکت و جرقه های روش کار میاد ذهنم و بالاخره انجامش میدم و همش میگم چرا از اول خب انجام ندادی تا الان راحتتر باشی ، شب امتحان و یا صبح امتحانی بهتر پیش میرم💐ان شاء الله موفق باشی عزیزم☺💐🌷🌹⚘🏵
سلام عزیزم
پس هممون یه حال داریم
ممنون همچنین
دوشنبه ۲۷ دی ۹۵ , ۱۰:۲۲ ناشناس.ایشه.بوری
ان شا الله موفق میشی
ممنون همچنین
منم از فردا باید برم مدرسه. یک و نیم ماه بعد دیگه دانش آموز نخواهم بود. همه چی قراره عوض بشه.
اوهوم.....امیدوارم خوب عوض شه
من بیشتر دانش اموزم.  :)
من اصلا دانش آموز نیستم امسال :)

کار خودمو می کنم فقط :D
ما رو خیلی تحت کنترل دارن اخه :/
ولی از این به بعد منم از دستشون فرار میکنم   ؛))
سلام

با این تلاش و پشتکارت حتما موفق میشی:)
سلام
امیدوارم ....
ممنون همچنین
ما هم همینیم :) ولی باید رها شوی از بند امتحانات و اینا :|

آورین :-)
سعی میکنم   :/

(^_^)
موفق باشی لیمو شیرین! :)
مرسی عزیزم.شمام موفق باشی
سال دیگه این موقع داری مشاوره میدی و از کلاسای دانشگاهت برامون مینویسی 
:آیکون منتظر
خدا از دهنتون بشنوه :) من که ارزومه
ممنون
هیچی مثل احساس رضایت آدم از خودش آرامش بخش نیست واقعا :) 
نیم سال دومت سرشار از موفقیت و پیشرفت باشه لیمو شیرین :) 
اره...امان از روزی که خودت بدونی بد عمل میکنی :/
ممنون عزیزم.....همچنین
آفرین
مسلما نیمه ی دوم راه جذاب تر و پرهیجان ترمیشه برای کسی که خوب طی کرده تااینجاشو
امیدوارم....
ممنونم

سلام خانوم موفق باشی 
سلام
ممنونم همچنین  :)
لیمو جان من سوالتو ندیدم که!
لینک عکس فرستادم واست عزیزم, نیومده؟؟
https://goo.gl/usogUR

مراجعه بفرمایید   
ممنون که اطلاع دادید
چشم
سلام چ خوب این همه حس خوب ایشالا بیشترم بشه با شروع این راند مهم مسابقه
منم کنکور دارم ولی ریاضی خوش حال میشم بهم سر بزنی 
http://bavar-sharif.blogsky.com/ اینم ادرسمه لیمو جان
سلام
انشالله
شمام موفق باشید
چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan