!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

43..دلم آید به سویت چون تو تنها یاورم هستی...!

به کوچه ها قدم بگذار...
مرا بگیر از غبار زرد پنجره ها...
مرا ببر به آسمانی از بهار تو...
که سخت گریه میکنند بهانه های زرد من برای تو...

+خوبم...!شدم همون لیمویی که همیشه بود!حداقل حداقلش اینه که حال دلم خیلی بهتره:) مرسی , یه تشکر حسااابی از همه ی دوستای عزیزی که اینجا دارم,بخاطر صحبتهای قشنگتون توی پست قبل.
+ظاهرا هنوز هم چالش وب ادامه داره به همین دلیل فعلا نمیبندمش!
و بگم که باعث شد بفهمم چقدر خواننده خاموش داشتم! و رمزدار نوشتنم کم لطفی بود.
اما خب شما هم هیچی نگفتید دیگه منم حق داشتم :) 
نهایتا دیگه برام مهم نیست آشنایی اینجا رو میخونه یا نه!

+قرار بود فردا امتحان ریاضی باشه و من دیشب بخاطر حجم مطالبی که باقی مونده بود و تا حالا نخونده بودمشون,و اینکه امروز میخواستم برم عیادت زن عموم با چه استرسی خوابیدم و ساعتم از ۴ صبح همینطوری زنگ خورد تا بالاخره ۸ موفق به بیدار کردن من شد!!!
اما رفت واسه دوشنبه!!
دو روز من گوشیمو خاموش کردم کلی اتفاق افتاد که این خاموشیه منفی بود!! مدیر محترم به پدرجان خبر دادن , گوشیمو روشن کردم کلللی پیغام داشتم و تهش هم یکی از دوستام واسه خبردادن به من اومد در خونه
س اومده میگه زنگ زدم به مامانت گفت خونه نیستم منم دیگه چیزی نگفتم!!!! میگم اخه مگه میخواست خبرو با چاپار بفرسته واسه من خب بهش میگفتی که من این همه از دیشب تا الان بهم سخت نگذره :-\
و با این تفاسیر مسأله این است! خاموش بودن یا نبودن :))

+این هفته هم بگذره , بازم بشم همون لیموی کنکوری که خیلی لحظات لذت بخشتری داشت!

+وای که چقدر لذت بخشه وقتی فکر میکنی به جرقه ای که سالها پیش توی زندگیت خورده و تونسته هر روز شعله ور تر شه , سالها تو رو زنده نگه داشته :) یاداوریش لبخند رو مهمون صورتت میکنه و در اوج ناامیدی , امیدی بهت میده که هییچ وقت نداشتی...خدایا مرسی :)
فقط امیدوارم جرقه ی واقعی ای که برام تبدیل به رویای شیرین شد اینطوری نمونه! تبدیل شه به حقیقتی که در اینده زیباترین خاطره باشه :)


+عنوان از شباهنگ , شاعر توانمند :)




شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۰۶:۲۲ ❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
ان شاءالله موفق باشید...
ممنون
میم جانم :)
یه حس غریبی بهم میگه عاشق شدی 💙
عزیزم :))
نه اینطور نیست
این چیزها حاشیه ست منم با حاشیه هیچ وقت کاری نداشتم چه برسه الان که زمان خیلی مهمیه!
خوبه که الحمدلله از وبلاگ نویسی حس آرامش پیدا می‌کنید
ان شاءالله موفق و سربلند باشید
بله خیلی خوبه خداروشکر

ممنون همچنین
سلام لیمو جان
امیدوارم موفق باشی نازنینم.
سلام عزیزم
ممنون همچنین
شنبه ۱۸ دی ۹۵ , ۱۵:۵۷ ربولی حسن کور
سلام 
همه اش یه طرف اون پاراگراف آخر هم یه طرف 
سلام
دقیقا زدید به هدف! 
ممنون

خوبه که خوبی :)


+ هعــ‌ـ‌ـ ــ‌ ـــی امان از این کنکور -__-

ممنون

میگذره :)
موفق باشین :)
ممنون.همچنین
سلام خیلی خوشحالم که امروز حالتون بهتر 
شده ..و ممنون از لطف و محبتتون در باره 
 وبلاگ شباهنگ..
سلام
ممنون همش از لطف خودتونه
خواهش میکنم,چیزی نبود که.حقیقته
ایول هرچی بهت انرژی مثبت دادیم توی این پست برگشت به خودمون. پستت عالی بود لیموووووووووووووووو. عالیه که سعی میکنی از امیدی که به زندگیت داری مراقبت کنی. این امیدها باعث میشن حتی اگر چند سالم از مسیری که باید توش باشی دور بیفتی باز راهی که باید بری روشنه و میتونی سریع برگردی بهش.
اره برگشت :-) مرسی از همتون
اره میتونم اما دعا کن حتی یک روز هم ازش عقب نیفتم! سخته به شدت
مسیر مشخص,منم اماده و درحال حرکت :-)

ممنووون
خوشحالم که حالت خوبه :)

تبدیل میشه به واقعیت ایشاالله :)
ممنون

الهی امین :) تلاش میکنم
موید باشید...

ان شااالله...
ممنون.همچنین
شعر چقد خوب بود..
مرسی قابل شما رو نداره
شعر بسیار زیبا:)

لیمو یه کنکوری موفق ^.^
مرسی قابل شما رو نداره :-)
خخخ فعلا مشخص نیست!!

:-*
چقدر خوبه که از خودت راضی هستی عزیز جان 
+خبر لغو یا انتقال امتحانات همیشه واس من لذت بخش و معجزه وار بوده :))))) 
اوهوم...
:-))منو هم خوشحال میکنه
مرسی عزیزم
این شعره رو خودت گفتی
عالیه خوب ادامه بده
الان بزرگترین حس خوشبختیم اینه که نه بچه مدرسه ایم نه دانشجو که دغدغه امتحان داشته باشم:))فخر فروشی های منو پذیرا باش:))
نه همشو
من برم مدرسه بهتر میخونم.فقط امتحان نباشه لدفن!!
از شنبه دیگه همینطوری میشه!! امتحانهای مدرسه اولویت اخرم میشه
باشه پذیراییم :))


خوبی؟دیروز اومدم نبودی
خداروشکر که خوبی :) حال دلت خوب باشهه حالا بقیشو درست میکنیم :))
مرررسییی :)
باشه بیا درستش کنیم ;-)
دوشنبه ۲۰ دی ۹۵ , ۱۵:۱۳ کنکوری خاموش یا f1378
لیمممممووووووووووو ،منو شناختی عایا؟؟؟؟؟؟
کنکوری خاموش هستم.لیمو.کجایییئیییییی،؟؟!؟؟
تو را چندیست با من آشنایی
سلااام
اره شناختم ولی راه پاسخگویی نبود!
خوبی؟
من خوبم مرسی عزیزم,درسا هم خوبن.خداروشکر
تو چ خبر درسا خوبه؟امتحانات تموم شد؟
دوشنبه ۲۰ دی ۹۵ , ۲۰:۵۲ کنکوری خاموش یا f1378
قربونت.اوضاع داداشت بهتره انشالله.منم که کلا انگار ایتم استراحتم رسیده .نمی دونم چرا این مدلی شدم.اصن نمی خونم.توچی؟!
خداروشکر.اره اون دیگه تموم شد.مرسی از لطفت
:))) اکثرا پیش دانشگاهی ها همینطوری هستن
من میانه ام!! امتحانا نبود بهتر میخوندم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan