!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

42.سه نقطه های دلم...

من همیشه به چیزهایی توجه میکنم که کمتر کسی توجه میکنه!! و برعکس جاهایی که همه نکته بین میشن من کاملا بی توجه ام!
وقتهایی که اون نیمچه ذوقم اشکار میشه خیلی درونگرا میشم.اگه نتونم خودمو رها کنم افسرده میشم...ناراحت میشم...دلتنگ میشم
حس نوشتن دارم اما هیچی ندارم ازش بنویسم.یه جمله فوووق العاده میاد تو ذهنمو نمیتونم ادامه اش بدم.اون وقتها دوستم کمک میکرد.ادامه میداد.ولی الان تنهام.در واقع خودم تنهایی رو انتخاب کردم.خودم انتخاب کردم از همه چیز فاصله بگیرم.

ارتباط گسترده من با دوستهایی بود که خیلی از خودم بزرگترن.حتی میم.ج هم دوبرابر من سن داشت!اما حالا که قطع کردم رشته ارتباطیمو دیگه خودم هستم و خودم.اه که چقدر بدم میاد از تنهایی.من تو این مورد خیلی ضعیف شدم.قبلا حالم دست خودم بود اما الان نمیتونم تنهایی خودم خودمو خوب کنم.لعنت به این جبری که منو اینطوری حساس کرد.
نه من این نیستم.تمام من این نیست...گم شدم بین هیاهوی زندگی.یادم رفته چی دوست دارم و چی دوست ندارم
اگه یکی این منو میشناسه فقط من میدونم که سالهاست یک من دیگه رو پنهان کردم.خیلی سخته,سخته خودتو محدود کنی,احساستو,فکرتو,چون چاره ای جز این نداری
اعتراف میکنم که ترسیدم از ابراز

دلم میخواد زمان متوقف شه و چند ساعت دور از همممه چیز خودم باشم! چندساعت اون چیزیو که میخوام حس کنم,همین

از سه نقطه های اخر شعرام میشه فهمید که حرفهای نگفته ام زیاده,میشه فهمید قلبم سه نقطه زیاد داره و تمام من این نیست!

فقط می تونم بگم نترس
انسان رای ترسیدن آفریده نشده ... برای شکستن آفریده نشده ...
سعی کن خودت رو پیدا کنی
ظاهرا خیلی محکمم.اما اون ترس همیشه توی ضمیرناخوداگاهم بوده 
سعیمو میکنم

ممنون
موفق باشین

خوشی هاتون ثانیه افزون
ممنونم همچنین
حالتو کاااامل درک میکنم لیموی عزیزم
ولی برو دنبال علاقه هات ،نذار بشی یه آدمِ دل سرد از زندگی خدای نکرده
:-(
حس خوبیه که میفهمی چی میگم :)
اوهوم...چشم
نالاحت نباش لیمو جونم
بیا بغله خاله ^.^
:)))) 
خاااله؟! 
:-*
عمه؟ :))))
*_^
عجبا :-)))
منظورم این بود همسنیم خاله بهت نمیاد :-))
من بزرگترم آخه :)))
نهایتا دوسال!
هوووووم :-(
:-\
انسان نباید از دوست های خوب فاصله بگیره...

خیره ان شاالله...
حق باشماست

ممنون
جمعه ۱۷ دی ۹۵ , ۰۶:۳۲ ❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
کاش میشد بعضی جاها زمان زود بگذره بعضی جاها متوقف بشه اما هرگزنه متوقف میشه نه میگذره ...
دقیقا
سلام لیمو عزیز
میدونستی هر وقت متنهاتو میخونم میبینم انگار حرف منم هست ، مثلا بعضی وقتا توی جواب کامنتای وبلاگهای دوستان که کامنتت رو خوندم دیدم دقیقا منم همین رو میخواستم بگم انگار ، یا مثلا دوستی که برای اون فقط شعر میخوندی ، منم فقط برای یکی از دوستام شعرامو میخوندم البته چند نفر از دیگر دوستانم هم بودند که بعضی شعرهایم رو براشون خواندم ، نمیدونم تو چی میخوای و اون من دیگه ات که ازش حرف زدی رو نمیشناسم و نمیدونم چیه دقیقا ، اما واقعا سخته که آدم نتونه کاملا خودش باشه حالا به هر دلیلی که خیلی حالتهای مختلف داره و هر کسی برای خودش منحصر به فرده و روی دیگه خودشو داره و این هم یه امتحان که خدا قرار داده و امتحانات هر کس متفاوته و برای خودشه و حتما خدا میخواسته که با قرار گرفتن در این امتحان کاملتر بشیم یعنی فقط با همین امتحان میتونیم به خدا برسیم و بزار اینجوری بگم که هرکی پله های خودشو داره و خدا مسیرش رو جوری قرار داده که بتونه از پله ها بالا بره و به آنجایی که خدا براش قرار داده برسه و در نهایت بهترین رو بیابد و بهترین جایی که میشه رفت اینه که به خدا برسه چون جواب همه سوالات انسان پیش خداست و برای همین باید به خدا توکل کرد و درخواست کرد که راه را نشونمون بده ، من میگم خدا خودش خواسته ما بوجود بیایم و مارو بوجود آورده و خودشم هوامونو داره ، برای همینه که فقط خدا میدونه نهایت چیست و در واقع نهایتی نیست جز بینهایتی که تا ابد و جاودان در آن خواهیم بود ، پس بهتره برای اون بینهایت جاودان آماده باشیم تا در آن جاودان خودمون باشیم ، شهید آوینی : زمین مهبط است ، نه خانه وصل . در این جا نور از نار می زاید و بقا در فناست و قرار در بی قراری . زمین معبر است و نه مقر...
سخن زیبای دیگری از امام علی (ع) دیدم که برات میفرستم ، امام علی علیه السلام:
در برابر دنیایی که گرفتاری‌های آن مانند خواب‌های پریشان می‌گذرد، صبور باش.
بحار،ج۴۰،ص۳۴۸
دنیا می گذرد
زود هم می‌گذرد
با گذشته خودمان که نگاه کنیم خوب درک می‌کنیم این جمله را
پس وقتی می‌گذرد نباید:
به آن دل بست
از سختی‌های آن خیلی اظهار ناراحتی کرد
از خوشی های آن خیلی سرمست شد

باید دنیا را جاده ای دانست برای رسیدن به خانه‌ی آخرت ... hadis_gram@
سلام اروشای عزیزم
عاااالی بود.دوست دارم همه پستهامو بخونی کامنت بذاری برام.حالمو خوب میکنی
خیلی قشنگ صحبت میکنی :-) تووپ :-*
تشبیه دنیا به پله عالی بود....سخن امام علی عالیتر
مرسی واقعا

راستی امکانش هست شعراتو بخونیم؟
لطف کردی عزیزدلم
امیدوارم حال دلت خوب باشه
سلام لیمو عزیزم
خیلی ممنونم لطف داری عزیزم ، متنها و نوشته های شما زیباتر هستند عزیزم خیلی ممنونم از این پست زیبا که به زیبایی تمام توصیف کرده بودی عزیزم و باعث شد این کامنت رو بنویسم برات🌹خواهش میکنم عزیزم⚘🌷🏵خوشحالم که نوشته هایم رو دوستداری و حال دوستم رو تونستم خوبتر کنم ، حتما عزیزم هروقت ایده ای به ذهنم برسه و بتونم کمکت کنم مثل الآن حتما برات مینویسم عزیزم🌹💟💐
لطف داری عزیزم🌹شرمنده عزیزم شعرهام رو در وبلاگ نمینویسم و در واقع هیچجایی بجز دفتر شعرم ننوشتمشون و خیلی کم شعر میگم ، ان شاء الله یه روز بیاد شعرهای زیبایت را بخونم عزیزم و شعرهام رو برایت بخونم🌹🌷💐خواهش میکنم عزیزدلم من هم خیلی ممنونم از لطفت عزیزم ، منم همیشه برات از خدا بهترینهارو میخوام ان شاء الله همیشه حال دلت خوب باشه🌹🌷💐



مرسی عزیزم لطف داری
انشالله که بیاد و بخونی :-)
منتظر نظرات خوبت میمونم :-*

لیموی عزیز ... (که حتی تایپ کردن اسمت هم حال آدمو خوب می کنه:)


آدم ها توی گذر زمانٍ که خودشون و بقیه رو پیدا می کنن... نه تو توقفش :)


+ حالت خوب میشه :)



:) خیلی ممنون
بله درسته.
انشالله

خوش امدین
بعضی وقتا میشه با چیزای دوست داشتنی غیر انسان حرف زد خیلی هم تضمینی..
من با دوربین و عکس و با کاغذ. ایمان داشته باشید که اینا هم‌جواب میدن.
الان وقت این نیست که دچار انحراف تو راهتون بشین. فقط تمرکز کنین رو امتحان سرنوشت ساز..
آدم دوست داره پست هاتون پر انرژی باشه..
بعضی وقتام کم میاره! چون اونا نه حس دارن نه نطق
اونو که دارم میخونم همچنان...
خیلی ممنون.لطف دارید
پرانرژی هم مینویسیم چشم
مطلب خوبی بود
از این حیث که به شخصیت خودتون پی بردید و نقاط قوت و ضعف خودتنو می شناسید
اون که بله
ممنون لطف دارید
مطلب قابل تاملی را از نوشته آید...
فکر میکنم عده ای از ما انسان ها زمانی به نقطه‌ای میرسیم که متوجه میشویم این چیزی که هستیم .. در واقع نیستیم در حقیقت چیزی در درون ما میجوشد فریاد می زند ما را به سوی خودش میخواند ولی ما حس میکنیم ما سرگردان و ضعیف هستیم و
به او نمیتوانیم دسترسی پیدا کنیم گاهی شاید اینطور باشد ولی ما میتوانیم  آن نیمه
و آن جوشش را در خود پیدا کنیم فقط مقداری تلاش در تمرکز افکار و سیر در تمام
شئونات کائنات و هستی و سیر در نشانه های 
قدرت و زیبایی های آفرینش و اینکه به چه 
منظور اینجا هستیم و چه باید فرا گیریم و 
چگونه خود را برای رفتن آماده سازیم یکی از
دوستان شما به بانو آروشا بسیار زیبا توضیح 
داده اند بهر حال من مطمن هستم اگر بخواهیم میتوانیم به آن ندا و آن گمشده بپیوندیم و خود را به تکامل و بقا برسانیم
موفق باشید ...
دقیقا همینه که فرمودید.خیلی خوب درک کردید
فقط امیدوارم همون بخش رو بشه حقیقتا پیدا کرد
ممنون.شما هم همینطور
تو بی نهایتی لیمو. اینو باور کن و ادامه بده. زندگی آدم های موفق همش موفقیت پشت موفقیت نبود کلی باید زمین بخوری، کلی نا امید شی، کلی افسرده شی و خودتو سوال پیچ کنی مثل الان.. دوباره آروم آروم بلند شی.. خودتو پیدا کنی.. هر چند وقت وایستی خودتو نیگاه کنی و دوباره ادامه بدی.
به قول استیو جابز حریص باش! دیوانه باش!
من بی نهایتم.من بی نهایتم! تکرار میکنم یادم بمونه :-)
یه اعتماد به نفسی گرفتم با کامنت شما که حس خیلی خوبیه
دیوانه که هستم بدون شک :)) 
مرسی مرسی 

نزار این فاصله با آدما برات بیشتر بشه لیمو جانم
من اینکارو با خودم کردم
بد دیدم
آدم تنهایی دق میکنه
تو روحیه اینو داری که بخوای با هرکی مثل خودش ارتباط برقرار کنی از نوشته های قبلیت حس کردم. لازم نیست ما همرو شبیه خودمون انتخاب کنیم تا راضی باشیم گاهی با دنیا دنیا تفاوت هم هستن ادمایی که حالمونو خوب کنن . گاهی ادما لازم دارن که کسی باشه حداقل چرت ترین نوشتشونو تایید کنه :) به آدم حس خوبی میده ... تو لیمویییی دوای هر درد :* دوای خودتو بسپر به بقیه
ما نباید همیشه حال خودمون رو خوب کنیم تنهایی
خدا ادمای دیگرو واسه همین افریده
این فرصتو ازشون نگیر
اوهوم منم نمیتونم تنهایی...
اره عزیزم منو درست شناختی
مرسییییی :-* من یه جیزی گفتم همه باورشون شد لیمو برهردرد بی درمان دواست :))
مرسی از دلگرمیهات و حتما استفاده میکنم
:-*
لیموی عزیز 
برای اینکه  از یه خمیر یه شیرینی خوشمزه درست بشه کلی زیر حرارت میمونه، الان مثال تو هم مث یه خمیر هست هرچی بیشتر حرارت بگیری اونوقت پخته میشی و تازه باعث لذت دیگران بخصوص پدر و مادر 
منم برات آرزوی موفقیت دارم..  
چه تشبیه قشنگی :-)
خیلی امیدوارم کردید همتون.
خیلی ممنون لبخند عزیز

شما هم موفق باشید
منم چقدررر دوستام رو از دور و برم دور کردم... چقدر خودم رو از همه دور کردم...! بعضی وقتا دلم از این انتخاب تنهایی میگیرم:/
هممون همینطوری ایم زمان کنکور
فقط امیدوارم اشتباه نباشه
وقتایی که خیلی ذهنم آشفته میشه ، یه کاغذ سفید بر میدارم و یه خودکار مشکی :)
به این فکر نمکنم که چی قراره بنویسم فقط خودکارو میبرم رو کاغذ تا خودش بنویسه؛ که البته مینویسه....
بدون اینکه توجه کنم به فعل و فاعلای جملم دو صفحه مینویسم انگاری وااااااقعاااا با یکی درد و دل کردم.....
همه این کاغذا رو جمع میکنم و یه دفعه ۶ ماه بعد باز میام میخونمشون و حال روز این روزامو درک میکنم...
پس مـیم عزیزم از تنهایی نترس چون مطمئن باش این قدر مهربون هسی که کلی دوست دور و برت داری :)
یکیش خودم ..
روی منم حساب کن :)
منم زیاد مینویسم,ولی به صورت خاطره!

مرسییییی عزیزم لطف داری
میدونم که همیشه هستی,از بس خوبی :-) :-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan