!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

40.از همه چیز و هیچ چیز!

یلداتون پیشاپیش مبارک :)
مامان من از امروز رفته خرید و داره اشپزی میکنه و تدارک میبینه واسه فردا شب! منم بی خبر از همه چیز....فقط میدونم که قراره شخص شخیص پست شماره ۳۷ هم فردا در مهمونی خونه ما حضور داشته باشه!!
مامان میپرسه به نظرت اگه ژله رو با میوه های خرد شده توی پوست هندونه درست کنم تزیینش میکنی؟ :| اگه اینا شیرین نباشن چی؟! به نظرت دیگه جز این غذاها چیزی درست نکنم؟! نخور اون تخمه ها رو...
و من اصلا توی این دنیا نیستم!!! نمیدونم چرا اینطوری شدم خب :-\ 


حجم زیااادی از خیانت و نااهلی میبینم این روزا,خواه ناخواه میشنوم و میبینم...دارم از هرچی تاهل و تعهدی که بخواد سرانجامش این باشه بیزااار میشم واقعا...اعتمادمو به همه از دست میدم کم کم.همش حواسم به خودمه که یه وقت منم رفتارم حتی یک اپسیلون هم شبیه اونا نشه:-\ 
اقای محترم دم از علاقه به دانش اموزاش و اعتدال و عدالت میزنه بعد وقتش که میرسه به طور نامحسوسی نمره دانش اموزی که از نظر اخلاقی ترکیده و همش دورش میگرده رو بالاتر از اون دخترساده ای میده که چیزی جز درس نمیفهمه! (اینم از قبلیه بدتره که ادم اینقدر تک بعدی باشه,اصلا از هیییچی خبر نداره)


چرا فرانسه با اون برج معروفش باید سیاه پوش شه واسه اینکه حلب ازاد شد؟؟بعد چندوقت قبلش ما هم ابراز تاسف کردیم که شهروند فرانسوی به دست تروریست کشته شد!!اصن دروغ بود من که میدونم
دلم میخواد برم وایستم جلو مسوول محترم و بگم چشماتو وا کن,گوشاتو نبند تحریممون شد قااانون!! 
اصن به من چه سیاست :||

منم دلم خواست مثل اونی باشم که هیچی نمیدونه و بی خبره و اصلا هم براش مهم نیست... :-|

هعییی
۴/۹/۹۵ امتحانام شروع میشن ... همینطوری الکی الکی یادش میفتم مشوش میشم...۱۹۹ روز دیگه تا کنکور مونده
شما برای من خیلی دعا کنید لطفا.. سعادت,سلامت,ارامش ذهنی و فکری,موفقیت,شادی,انسانیت حتی!... همه چیز! 
ثروتو یادم رفت بگم :)) اینم لازمه دعا کنید :)
هیچی دیگه فعلا مشغولیات ذهنیمو نوشتم اروم شدم میتونم برم به ادامه درسم برسم.


راستی اگر فرداشب طی اتفاقات! چیزجالبی برای نوشتن داشتم به همین پست اضاف میکنم.
فعلا :)


پ.ن:انگار قیافه ام غلط اندازه که همیشه مورد قضاوت قرار میگیرم
نه برام مهمه نه بهش فکر میکنم
فقط از اون قضاوت کننده ای که نشست روبروم و بهم گفت افسرده ای چون ازش انتظار نداشتم متنفر شدم.نمیخوام حس تنفر توی وجودم باشه.واسه همین بی صدا حذفش کردم از زندگیم و تنها چیزی که ازش باقی مونده فراموشیه!!



چقد پرش ذهن داشتم واسه این پست :-|

دختر ژله رو تزیین کن دیگه ... ://
:) خودم ذهنم مشغول بود اخه
وقتی کلی میوه توش داره تزیین نمیخواد باور کن,مامانم ذوق اشپزیش زیاده!
سارا میخواستم بگم خاموش نباش که خودت روشن شدی!!!

وای که من چقد با این شب یلدا و خوراکی هاش مشکل دارم ...
بابا خب شب طولانی میشه معده ما که کش نمیااااد



:))) شما خودتو کنترل کن دوست من!اونا مضرن
من با خواندن این مطلب افتخار کردم که انسان‌هایی مثل شما در بین ما هستند
ان شاء الله زیر سایه امام زمان عجل الله فرجه همیشه با ایمان و موفق باشید و پیشرفت کنید و جای انسان‌های فاجر شماها در راس باشید
:)
بسیار سپاسگزارم از لطف شما . ممنون 
انشالله وهمچنین
یلدای شما هم مبارک ...
بله اصلا سیاست بما مربوط نیست :)
فقط تحریمش ما ملت است..
دعای ما هم‌بدرقه‌راه شماست حتی در زمان 
کنکور ..
ممنون
مربوط نیستا ولی روی زندگیمون تاثیر میذاره.تا کی چشممونو روی حقیقت ببندیم؟ :-\
من فقط بهش فکر نمیکنم که بتونم راحت درس بخونم و زندگی کنم
خیلی ممنون...
میدانم میدانم :-)))

آره قشنگ معلومه :*

بعله دیگه دهنتو خوندم :D

a. mnd شاید ب اندازه ی یه دیقه اونم کش بیااااد :|
:)))

میاد میاد 
منم زیاد حرص میخورم ب خاطر این دسته از سیاست ها :)) همه دست رو دست گذاشتن و .. :/ چخبر خودت خوبی؟ ||:
:-(

سلااامتی عزیزم... خوبم :))) الکی!!
تو چطوری؟
منم که اصن عالی :|
نمیشه نظرتو ویرایش کنم دوسی
:-(((
ولش عب نداره :)
:-)
 خخخخخ :))
 لیمو درک میکنم که 
چقدددرررر سخته این فرق گذاشتن بین دانش اموزا
و نمره های الکی دادن بهشون
دبیرای ما اینجا به شغل بابات نیگان میکنن:))
مثلا بابای یکی دندون پزشکه کلا بهش ۲۰ میشه ناپلئونی :))
یا یکی باباش قاضیه:) اصلا بهش تو هم نمیگه و ...........
الکی اینجوری نمره میدن:))

یا اونی ک باباش ی شخصیه به دخترش‌بیشتر‌احترام میزارن خخخخخ

اماااان از دست دبیرا:) میگم خداکنه دانشگاه اینجوری نباشه:))

و شب یلدا:) ما هرسال برنامه داشتیم امسال چون من کنکور دارم کسی خونمون هنوز دعوت نشده:) و قکر نکنم یلدایی در کار باشه امسال:))
خخخخ
اینجوری خوبه:))



تو نباشی من میمیرممممممم :)))
خخخخخخ
من برام مهم نیست نمره مریم جان. البته اگر حق خودمو ضایع نکنن
این ماجرای نمره هم بین یه دختر و یه دختر دیگست! من نیستم توی موضوع
یکیشون به شدت درس میخونه یه نمره بد داشت فقط.اون یکی یه بار غایب بود دوبار دیگه هم نمره هاش جالب نبودن.اما معذرت میخوام از لحاظ اخلاقی مشکل داره! واسه معلم مردی که پنج سال از خودش بزرگتره اشوه میاد و همش دورو برشه و اینطور ک خودش میگه توی اینستا و... هم باهم در ارتباطن
بعد نمره همین خانم از اون درسخونه بیشتر شد :-\ قشنگ میشه فهمید چه خبره
اصلا چرا با اون مقایسه کنیم؟!توی امتحانها من همیشه ماکسیمم کلاس بودم ۱۹/۵ . اون هم ۱۶ و۱۵ بود.اونوقت مستمر من و اون شد ۱۹/۵!!! 
اون بحث رابطه و ضابطه و مسخره بازیهاش ک دیگه بماااند
عزیزم دانشگاه از مدرسه بدتره!تازه تو مدرسه همه یه جنسن!:-\

مهمونهای ما خودشون خودشونو دعوت کردن! مام گفتیم قدمتون برچشم
خدانکنهههه :-)) من هستم که توهم باشی پس:-)
لیمو جون اینکه سیاست های فرانسه نامردانه و احمقانه اس ، دلیل نمیشه برای مردمش ناراحت نشیم.
شما اگه کشتار مردم رو ندیدی، من دیدم. وحشتش رو درک کردم.
فرقی نمیکنه کجای دنیا. هرجا مردم بی گناه کشته بشن باید ناراحت بود.
و دولت و سیاست هاشو باید از مردم جدا کرد. مردمش بیشعور و نامرد و ضد مسلمون نیستن.
خدا یه روز رو بیاره که دیگه حمایت نکنن از اون رژیم. نه فرانسه، نه هیچ کشور دیگه ای که دارن سود میبرن از جنگ و کشتار مردم.
من همیشه در عذابم از اینکه دارن کشته میشن ادما,از هرنژاد و رنگ و بومی.فرقی نداره
ولی نل یه چیزی برام عجیبه اخه,چطور میشه وقتی دولت فرانسه داره ازشون حمایت میکنه اونا بیان ملتشو بکشن؟

انشالله.واقعا حتی فکر کردن به کشتن و عذاب دادن اون همه ادم بی گناه بخاطر سیاستهای بیخود زجراوره...بیچاره خودشون

یلدات پیش پیش هَپی :)
اینجوری که پیداست اون شخص نسبت نسبتا نزدیکی باهات داره ؟!
بیخیال باش...
سعی کن به ۲۰۰ روز دیگه یعنی فردای کنکور فکر کنی...روزی که خوشحالی از نتیجه :)
موفق باشی ❤❤
مرسی سماجاانم همچنین
نه والا همچین نزدیک هم نیست !! ولی رابطه زیادی دارن باهامون جدیدا
انشالله
سمانه واقعا دلم میخواد اون روز خوشحال باشم....برام دعا کن
مرسی دوسیو :-)
یلدات مبارک خانوم 
آرزو می کنم کنار خانواده و عزیزانت لحظه های شادی داشته باشی :)
تنبل نشو دختر یه ژله هست کمک کن آفرین 
ممنون عزیزم.لطف داری
:-))) کمک میکنم , من  فعالم ;-)
اخه اینا که آدم میکشن نمیفهمن فرانسه بهشون تو سوریه کمک میکنه.
اینا هدفشون ایجاد وحشت و کشتاره فقط. مغز ندارن کلا
اینا متولد فرانسه بودن، ملیت فرانسوی داشتن ولی به دلیل مشکلات روانی و سطح پایین بودن، عقده ای شدن و آدم میکشن. یه جرقه از طرف اون روانیای تو خاورمیانه میخان فقط تا بتونن راحت بکشن.
خیلی وحشتناکه لیمو
من یادمه سر کلاس دانشگاه بودیم و با هر صدایی میترسیدیم چون گفته بودن هدف بعدی دانشگاهاست. خیلی بد بود :(
وای چقدر بد...فاجعه ستاا
دیوونه ان.بیچاره اونایی که گیر چندتا روانی افتادن

من ندیدم چیزی راجع به این بنویسی 

وای پس چی میکشن فلسطینی ها و سوری ها :-\ من بچه هاشونو که میبینم دلم میخواد گریه کنم,بی انگیزه میشم
امنیت خیلیییی مهمه

یلدات مبارک عزیزم:-٭
ماام داریم تو خوابگاه با بچه ها یه عالمه تدارک میبینیم:-))))
ایشالا روزه کنکورت خوشحال ترین آدم روی زمین باشی:-)
مرسی مریم جان
به به اون مطمینا بیشتر خوش میگذره :-)
انشالله..چ دعای خوبی.ممنووون:-*
دلم برات تنگ شده بود
تو وبلاگای قبلیم که مینوشتم
وبلاگ جدیدم از اخرای پارساله فک کنم.
من شک میکنم این دنیا جای زندگی عه اصن؟ داریم به کجا میریم
اهان...من نبودم اون موقع
واقعا.....به کجا اون هم چنین شتابان!!
نمیدونم چرا بعضیها اسمشون ادمه
یلدات مبارک...
تو هم برای من دعا کن... :)
مرسی
چشم:-)
یلداتون مبارک؛-)
خیانت نتیجه تعهد و تاهل نیست نتیجه ی اندیشه ی نا بخردانه و آبکی بعضی از آدم هاست.
عاطفه ای که در قبال تمایلات مادی و دنیوی به وجود میاد اصولا هم نباید پایدار باشه.
هیچ انسان متعهدی تعهدشو نمیشکنه، یه نوع جنونی تو جامعه رواج پیدا کرده که داره معنای همه چیزو عوض می کنه.
اوه اوه من چی گفتم :)))

در آخر مثل همیشه،
موفقیتتان آرزوست :)))
مرسی همچنین
اره اون عاطفه الکیه واقعا...زوال پذیره.ولی خب کلللل جامعه رو گرفته و به اسم تاهل تموم شده
مجنون بله بلهه :)))

دراخر خیلی ممنون لطف دارید
منتظر عکسهای هندوانه ای شما هستیم :-)
پیشاپیش فردا شب بهت خوش بگذره لیمو جان 
یلدات مبارک 
مرسی عزیزم :-*
همچنین
سه شنبه ۳۰ آذر ۹۵ , ۰۶:۴۱ ❤منتـــظر المهدی 313❤
ان شاءالله اتفاق های خوب بیفته درکنار خانواده ...
ممنون همچنین
موفق باشید ان شاالله...


شصت ثانیه دیرآمدن صبح زمستان
باعث شده "یلدا" همه بیدار بمانیم...

چهارده قرن نیامد پسر فاطمه؛ اما
شد ثانیه ای تشنه دیدار بمانیم؟؟؟

اللــــــهمـ عــــــــجل الــــــــولیک الـــــــــــفرج

ممنون
واقعا.....
الهی امین
لیموییییییییییییی......"آزادی" هم واژه ای شده که هرکی تفسیر خودشو داره.... از دید تلویزیون های ایران و روسیه حلب "آزاد" شده.. کشورهای اروپایی نگرانند چون حلب افتاده دست بشار اسدی که استفادش از بمب شیمیایی علیه مردم خودش ثابت شده و حتی تلویزیون ایرانم تلویحا تایید کرده بود!! حلب هم دست داعش نبوده همش بخش زیادیش دست ارتش آزاد سوریه بوده.. ارتش آزاد دوست مردم سوریه هست هرچند از دید تلویزیون ایران "تروریست" حساب میشه.. خلاصه که وضعیت پیچیدست.. "آزادی" هم مثل همه واژه ها به بند کشیده شده.اگر حلب آزاد شده چه طوریه که این همه مردم دارن از شهر فرار میکنن؟؟
سلااام :-)

عجب...این رو نشنیده بودم
الان پیچیده تر شد! خودشون هم جشن میگرفتن که
واقعا ازادی اسیردست تفاسیر شده :-(
نمیدونم!؟
سلاممممم.
خوبی ؟

حال روز  مطالعه ات چه جوریه ؟

بگم که پست ها تو دنبال میکنما البته خاموش به صورت ویژه!

فقط خواستم به سمانه هم بگم  خیلی وقت که باهات صحبت نکردم انشالله که توهم حالت خوبه باشه و موفق باشی!!!!
یلدات هم با تاخیییر زیاد مبارک البته دو شب یلدا بود 
سلام عزیزم مرسی
خداروشکر.خووبه :-)
چرا خاموش؟؟لطفا روشن باش اینطوری بهتره


سمانه بخون!

مرسی عزیزم همچنین
دعا می کنم غرق باران شوی
چو بوی خوش یاس و ریحان شوی
دعا میکنم در زمستان عشق
بهاری ترین فصل ایمان شوی

موفق باشی لیمو جونم 
مرسی که به یادمی عزیزم
ممنون.....
الهی
امین
به شدت التماس دعا
سلام خانوم دکتر
زمستون قشنگ 
خوش گذشت ؟؟؟
سلام مهندس
حالتون خوبه؟مرسی
همچنین

اون شب اره.ولی بعدش دیگه نه :-\ 
دخترجون سیاست رو بی خیال شو. آدم ها هم دست خودشون نیست. عادت کردن به قضاوت کردن دیگران. کاریشون نمیشه کرد.
همشونو بیخیال :| همینطوره ک میفرمایید کاری نمیشه کرد
همه بدبختی ها از زیاد دونستنه خواهر من :)) نباید زیاد بدونیم
وااااقعا シ 
دلم واسه پستهات تنگ شده.سر فرصت حتما میام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan