!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

39.شیفتگان پرواز را میل خزیدن نیست

احساس میکنم مثل پرنده ای هستم که توی یه قفس تنگ و تاریک گیر کرده
دلم میخواد بدونم,همه چیزو! یه حس عجیب و قشنگی درونمه که میدونم سرکوب میشه اما واقعا نباید این اتفاق بیفته
دلم یه پیشرفت و انفجار میخواد! توی زمینه های علمی مورد علاقه ام! هیچ طنابی نمیبینم که بهش چنگ بزنم ولی
اصلا نمیدونم باید این موضوعو از کجا شروع کنم,با کی شروع کنم,اصلا چطوری؟!
هرچی بیشتر کتاب میخونم حریصتر میشم,هی دلم میخواد ادامه بدم.دلم میخواد یه چیز جدید بفهمم
یک هفته ست نرفتم سراغ کتابی که اقای دال بهم معرفی کرد.کتابی راجع به ژن و ژنتیک و انتخاب طبیعی
هی میخونم و یاد خطهای کتابم میفتم و دلم میخواد بدونم چرا این اینطوریه!!
اصلا چرا توی بررسی هموگلوبین های جانورها انسان رو حذف کردن؟چون تفاوتش با گوریل توی ۱ امینواسید بود؟چون سوال بی جواب برای یکی مثل من به وجود می اورد؟
چرا عصریخبندان و پیدایش انسان رو ننوشتن؟اصلا چرا انتخاب طبیعی با دینمون تناقض داره؟!
اقای دال بهم گفت لیمو بهش فکر نکن دیوونه میشی!
کنجکاوم,سوال دارم.ایده دارم اما محصور شدم
اصلا شاید دوهفته بعد بیام از این پستم بخندم اما مینویسمش...تا یادم بمونه چی تو ذهنم میگذشته
خیلی مسخره است که همه فک و فامیلم رشته ریاضی بودن نه؟تکراری شدن:-\
یادم رفته که کی اینو گفته که هرچی بیشتر میرم جلو و بیشتر میفهمم به نفهمی خودم هم بیشتر پی میبرم!میفهمم که چقدددرر مطلب نفهمیده برای من هست!! ولی هرکی گفته حرف دل منم زده :-(

من خیلی دیوونه ام!! اصلا نمیدونم چمه دقیقا
این خزعبلات ذهنی منو نادیده بگیرید!! 
یکی نیست بگه پاشو برو فرمولهای تکراری فیزیکتو حفظ کن فردا امتحان داری!! اصلا کنکور داری دختر برو جدول تناوبی و ضرایب واکنشهاتو حفظ کن!!
خیلی ممنون که مزخرف ترین سنجشو برای دانشجوهای ایندتون قراردادید و راه پیشرفتشونو سد کردید
من لیمو که راضی ام شکایتی هم ندارم,الان هم میرم درسمو میخونم! تمام تلاشمو میکنم که روزکنکور و بعدش نتیجه هرررچیزی که باشه حداقل بدونم تلاشمو کردم و تنبلی نکردم

+++دو ازمونه شدم!! یکیش یک هفته درمیون,یکی دیگه اش ماهی یک بار! پنج شنبه ازمون دارم :) دوست دارم عالی باشه

++ +امروز سرکلاس فیزیک چالش مانکن اجرا کردیم:)) معلممون هم فیلم میگرفت! سه بار فیلمو با خنده خراب کردیم تا اخر موفق شدیم:))

+فردا دارم میرم یه چیزی شبیه تیاتر!!! (همزه ندارم!توی کیبوردم!!) طنزه! توپه! 
میخواستم فیلم بگیرم براتون شماهم بخندین بعد فکر کردم که شاید مایل نباشید!؟؟


توکل به خدا داشته باشید

مرغ باغ ملکوتم نیم از عالم خاک
چشم
ممنون:)
دیگه اینم جزو سختی های مسیره دیگه لیمو... نزدیک ترین راه برای رسیدن به هدف الانت اینه که از سد کنکور بگذری. بعدش فرصت زیادههههه الان دو کار بکن یکی این که درستو بخون یکی این که ببین واقعا علاقت چیه چشم بسته انتخاب رشته نکنی مثل 99 درصد آدماااا بعدش وقت زیادهههه... جواب خیلی از این سوالا رو هنوز کسی نداره احتمالا جوابشو توی هیچ کتابی پیدا نمیکنی احتمالا خودت یه روز آزمایشگاه به جوابش میرسی :)

راستی کنکور که هیچی کل راز زندگی در زندگی همینه که گفتی "حداقل بدونم تلاشمو کردم و تنبلی نکردم"
خوبه که زود بهش رسیدی من سن تو بودم عقلم نمیرسید. موفقیت رو در achievement ها میدیدم فقط. شاید دو سه ساله که به باور تو رسیدم.
واااقعا درست میفرمایید!!اول باید کنکورو پشت سربذارم

اوهوم علاقه خیلی مهمه ومنم هنوز ازش مطمین نیستم.فکر کردن ب این موضوعو میذارم واسه بعد از کنکور و موقع انتخاب رشته
چرا کسی پیگیری نکرده؟!ینی میشه خودم کشفش کنم؟!!! :)) دلم خواست!! 
مرسی بسیار لطف داری ,شکست نفسی میکنی ها خیلی موفق شدی به نظر من :-) باوجود همه این تفاسیر

مرسی 
چقدر خوشحالم که اینا رو میخونم ... بین نسلِ اکثرا  تنبلِ هم سن های شما ( که از هم سن های من تنبل ترن ) شنیدن این حرفا مث یه لیوان آب خنک وسط بیابونه ...
خوشحالم که انقد تشنه دونستن و پرتلاشی ...
امیدوارم بهترینا برات اتفاق بیفته

تحلیل آزمونایی که میدی یادت نره :)
:) چه تشبیه قشنگی
انشالله.و همچنین

چشم
یه سری حسای مبهمی قبل کنکور میان اینم بخاطر حساسیت بیشتر رو این مسئلس نمیدونم مال شمام ازیناس یا نه برا من استرس میداد فقط
استرس اون که بجای خود :-(
این سوالا واسه منم پیش اومد ولی وقتی مثل تو به این نتیجه رسیدم که فعلا دست و پام بسته اس بیخیال شدم تا از این سد گذر نکنیم دست و پامون بسته اس:((
هوووم :-( گندت بزنن کنکور:))
میدونی اصلا دلم نمیخواد بیخیالش شم
چه حس های خوبی داری. عزیزم همیشه دنبال پیدا کردن جواب سوال هات باش. تا وقتی که در ذهنت سوالی ایجاد میشه یعنی هنوز روحت زنده است.
چقدر خوب :)
چشم
مرسی عزیزم
من اصلا موافق بعضی دوستان نیستم. زندگی رو نباید به بعد و قبل چیزی تقسیم کرد. اگر الان قرار باشه شما از یه سری افکارت دست بکشی و تمرکز کنی رو کنکور، بعد از وارد شدن به دانشگاه هم هستن کارایی که به نظرت مهم تر برسن... به نظر من آدم موفق کسیه که بتونه اتفاقات زندگیشو با توازن پیش ببره
:|| دقیقا مادرم هم همیشه همینو میگه
منم درک میکنم اما واقعا بعضی کارها وقت زیادی میخوان و توی یه برهه حساس مثل الان من نمیشه
اما فرمایش شما برای هرکسی جز یه کنکوری صدق میکنه و منم موافقم
داشتم مدیریت میکردم و اون کتابها هم میخوندم تا رسیدم به مرزی که باید خیلی بهتر و بیشتر و.جامعتر پیگیری کنم!چند روزه متوقف شدم

مرسی

منم این سوالو داشتم که چرا انسان نیست.از معلممون پرسیدم گفت چون شر میشه.گفت کلا راجع به روند تکاملی حرف میزنین انسانو نیارین.چون یه سری کج فهمیا و سوتفاهما از تحقیقات خارجیا واسه روحانیون پیش اومده که باعث شده با روند تکاملی مخالف باشن.در صورتی که اگه درستشو واسشون توضیح بدن قطعا میپذیرن.دیگه اینکه واسه سوالاتت و تمایلت واسه دونستن بیشتر دانشگاه جایگاه بسیااااار مناسبیه.فعلا درستو بخون که یه دانشگاه بزرگ قبول بشی بعد که رفتی هم میتونی کلی مطالعه داشته باشی و حتی بهت اجازه میدن ازمایشگاه کار کنی و مقاله بنویسی و تز بدی و...
موفق باشیییییی
اوهوم منم شنیدم که روحانیون مخالفن
پناه بر خدا واقعا!!!! 
اینم یه انگیزه دیگه واسه علاقمندی به کنکور :)) 
پس چقدر خوب برم درس بخونم :-)
مرسی عزیزم همچنین
سوالامون مشترکه :دی
:)
سلام لیمو جونم
به به به امید روزی که شاهد موفقیت هات باشم... 
کنکور سخت نیست، مطمئن باش هرکس از دیدگاه خودش کنکور رو وصف می کنه ولی یه آزمون سرنوشت ساز هست که برای کسایی مث خودت مث یه لیوان شربت لیمو باور کن که هر کس به اندازه تلاشش موفق میشه و من مطمئنم که تو بهترینی 
سلام عزیزم
امیدوارم امیدوارم امییییدوارم که نتیجه درخوری بگیرم!چون دارم تلاشمو میکنم در حد توان
مرسی دوسی خیلی به من لطف داری :-* 
اوهوم به دیدگاه هرکسی هم ربط داره
سلام
دکتر جان، به نظرم الآن مهمترین دغدغه ای که شما باید داشته باشی همون کنکوره! اگرم میخوای مسیر آینده و اینکه چه رشته ای بخونی رو بدونی بعد از کنکور تا موقع انتخاب رشته کلی وقت هست ، پس اگه الآن بهترین نتیجه رو بگیری مسلما دستت بازه توو انتخاب رشته و هر چیزی که بخوای میتونی بخونی!

 گفتی جدول تناوبی یاده رمزای جدول تناوبی افتادم :دی اون موقع ها چقدر دنبال این چیزا بودم:دی

سلام بر مهندس عزیز,تو اسمونا دنبالتون میگشتیما :) حالتون چطوره؟
درست میفرمایید.چشم 
تمام تلاشمو میکنم
:)) با رمز کار ما راه نمیفته باید همه رو با عدد اتمی حفظ باشیم :-\
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan