!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

36.یه جور قشنگی دلم تنگته

من ادم وابسته ای نیستم,ولی نمیشه به این بشر وابسته نباشی :)
همین صبح رفته ها ولی دلم تنگ شدههه براش
مامان میگه با دوستهاش عکس فرستاده بیا ببین!! رفتم میگم مادر من اینی که بغلشه رو ببین!!اشنا نیست برات؟میگه اره خیییلییی دیدمشها ولی الان حضور ذهن ندارم! میگم مامان اییین همه راهو رفته,رسیده برج که شخص شخیص رو ببینه حالا میگی چهره اش اشناست؟!
*الان هی داره ویس میفرسته کاش منم توی اون هیاهو بووودم 

راستشو بگم؟!من نمیخواستم این پستو بنویسم !! درواقع دیشب وقت خواب داشتم به یه چیزی فکر میکردم که حالمو گرفت و منم وقتی که ذهنم درگیر میشه معمولا مینویسم
الان هم میخواستم اونو کپی کنم اینجا پشیمون شدم :-\ حس کردم مناسب نیست یا باعث قضاوت میشه :-\ میدونم طاقت نمیارم و پست بعدی هم همونه ها ولی..:)

راستی!!تصمیمی که توی پست قبل گرفتم عملی شد!خیییلییییی بیشتر از قبل مدیریت زمان دارم :)
امان از این دو راهی نوشتن و ننوشتن


چقدر خوب :) امیدوارم که موفق باشی
واقعا امان :-(
ممنون
منم گاهی چندین سطر می نویسمو و پست نمیکنم
:(
هعی
من که نفهمیدم
یه کم واضح‌تر بنویسید
همه که تیزهوش نیستند
(لبخند)
چشم
الآن ما نفهمیدیم یکی رفت برج میلاد ؟ یکی رفته کنسرت برج میلاد؟ اصن یکی رفته کربلا عکس فرستاده ؟ 
من کیم ؟ اینجا کجاست؟ :دی
:)))) یکی رفته برج میلاد کنسرت اونم بدون من :-(
شما هم مهندس چپول هستید اینجام کلبه فقیرانه ماست :))
عاخ جوون کنجکاوم ببینم پست بعدی چیههه :)))
خخخخخ شایدم پشیمون شدم :-)
وای چه هیجانی داره پست بعدی بی صبرانه مشتاقم زود زود بخونم :)
آفرین لیموی گلی دیدی گفتم موفق باشی انشاءالله به بالاترین درجه ها برسی و شاهد موفقیت هات باشیم... 
بابت دعا یه دنیااااااااا تشکر 
احتمالا پست بعدی یه چیز دیگست!! چون موضوع همونه ولی حسش متفاوته
مرسی عزیزم...
خواااهش :-*
همش خودم در سالعا قبل تداعی میشم....
خوشحالم که خاطرات قشنگتو یاداوری میکنم :-)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan