!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

31.نمیدانم بخندم یا گریه کنم؟!

الان وضعیتی دارم که دقیقا نمیدونم چه کنم :||
بهش که فکر میکنم نمیدونم بخندم یا گریه کنم واقعا؟! از طرفی خیلی بعیده از من خنده داره,از طرف دیگه هم فاجعه ست:|
نمیدونم بخوابم که یادم بره یا بیدار بمونم راه چاره پیدا کنم
یه ندایی از درون میگه بجنگ!! نخواب!! ادامه بده!! 


√هی میگم باهاش چت نکن خوشم نمیاد , میرم سمتش نمیذاره حرفهاشونو بخونم! روز بعدش میاد میگه میدونی چرا نذاشتم بخونی؟!داشتم راجع به خودت صحبت میکردم,هرچی به خانواده اش گفتیم که فایده نداشت,حالا به خودش گفتم تو نرمال نیستی,اصلا یه جوری گفتم که فکر کنه دیوونه ای!! اخرش هم گفت تورو خدا مراقبش باشید!!! 

و من :|
حالا این که خوبه!! چندشب پیش میخواست مروارید مانندمونو ادب کنه!! میگفت لیمو رو ببین یک وجب قد داره ها ولی یه روح بزرگی داره,اصن یه شخصیتی داره که بیا و ببین!!بچه هم که بود بچه نبود!!

من :||
من قدم کوتاه نیست واقعا :||| نییییست :|| اصلا همینه که هست :-\

#چه کنم؟!
الهی نگاهی لطفا :|

بجنگ :)
چشم :)
میگم یوقت زشت نباشه اصلا نفهمیدم تو این پست چی گفتی :-)))))
نه اصلا!!! چون گویا هیچ کس نفهمیده :))))
ازون پستا بود که فقط نویسندش میفهمتش :)
لبت خندون❤
الهیییی...
مرسی سمانه جان همچنین:-*
بسیار بسیار مبهم.
در ضمن قد کوتاهی جرم که نیس نباس انقد ناراحت باشین :))))
من معذرت میخوام! حداقل پاراگراف اول و اخر هم قابل فهم نبود؟! 
عاغا من کوتاه نیستم :|| 
:))) فکر کنید بیان شما رو با یک نفر سه متری مقایسه کنن بگن کوتاهید :))
تا جایی که مغز من کشش داره میگه امسال ،سالی نیست که بری تو حاشیه و ذهنت رو درگیر کنی.خودمم از نصیحت و مخصوصا از این حرف بدم میاد ولی خدایی عین حقیقته.تا حدودی درکت میکنم.
منم و کتابهام! چیز دیگه ای نیست
مرسی :-*
خیلی دنبال ادرست گشتم پیدات نکردم...
چی شد؟ 
فقط فهمیدم که احتمالا قد متوسطی داری 
_________-
در حال کوچ کردن به بلاگم کم کم دارم پستامو انتقال میدم تا دوروز دیگه میام اینور
165Cm :||||
ا چه خووووب! متاسفانه مهاجر برای بلاگ اسکای این امکان رو نداشت که منم پستهامو بیارم!
میگم دیروز اومدم وبت هی پستهای تکراری بود میخوندمشون!
الزایمر هم گرفتم :-\
با کامنت اون دوستی که گفتن نرو تو حاشیه کاملا موافقم و حرف ایشونو دوباره تایید میکنم البته فقط چون خودم یه بار زدم جاده خاکی و ضربه ی محکمی از سرنوشت مضخرفم خوردم اینو میگم عزیزم 
برات آرزوی موفقیت میکنم و انشالله که تو همه ی مراحل زندگیت به بهترین شکل بدرخشی :*
مرسی کنجد عزیز
ولی هیچ حاشیه ای نیست ب جان لیمو!! اون مکالمه ای که نوشتمو من فقط شنیدم وگرنه هیچ نقشی تو ماجرا ندارم :-\
چشم چشم
ممنووووون,منم بهترینها رو واست ارزو دارم
سلام 😊
نصف و نیمه فهمیدم  و منم اینجور افراد دیدم فقط بهش توجه نکن  و حساسیت نشون نده سخته ولی هدفت و آینده مهم هست نه فکر کردن به این موضوعات!!
امیدوارم که موفق بشی😘
سلام فرانک جان
یه تشکر حسابی بخاطر نکاتی که واسم میفرستی
چشم,فقط یه طنز لحظه ای بود و تمون شد! دارم درس میخونم همش :)

به معنی واقعی کلمه...
نفهمیدم داستان چیه😐
پوزش میطلبم :-)
چی شده دختر؟! چقد مبهم نوشتی!!
هیچی نشده :)) فقط یه طنز لحظه ای بود همه فکر میکنن حاشیه ساختم :)))
من وبلاگ ندارم.ک ادرس داشته باشم.
آقا قبول بابا حاشیه نداری.من اینقدر بدم میاد وقتی ی کاری نمی کنی بقیه اصرار دارن بگن اون کار رو کردی و خودت میدونی ک نکردیش.مث اینکه از نظر چند نفر وارد حاشیه شدی در صورتی که میدونی و مطمئنی ک نشدی.شرمنده به خاطر حس بدی که بهت دادم.امیدوارم ناراحت نشده باشی.امیدوارم متوجه شده باشی حرفامو.قشنگ  یک عدد انشای نابود نوشتم
اها
خب دیگه الان متو درک میکنی پس :)
نه بابا این چه حرفیه,اصلا ناراحت نشدم.من انتقاد میپذیرم بخصوص وقتی که سازنده باشه
عالی بود ;-) مرسی عزیزم :-*
يكشنبه ۲۳ آبان ۹۵ , ۱۸:۴۷ مکاترونیک خودرو
موفق شوی؟؟
به امید خدا 100%
سلام.
فک کنم یه چیزایی ازش فهمیدم با اینکه مرموز نوشته بودیش...
موفق باشی
سلام 
بالاخره امیدوار شدم :) اخه من فقط اسمهارو ننوشتم همه چیز واضحه!
مرموز یا مبهم ؟ :)) 
مرسی سایه جان همچنین
سلام لیمو عزیز
چه خوب میتونم برات نظر بذارم عزیزم ، موفق باشی ان شاء الله لیمو جانم ، از ته دلم برات بهترینهارو میخوام عزیزم ، تو تمرکز داشته باش روی هدف و پیش برو به خدا توکل کن عزیزم ان شاء الله موفق میشی عزیزم🌹🙏💐💛🌺😘🌸
سلام اروشا جانم خوبی
مرسی عزیزم لطف داری
چندبار اومدم وبت نبودی 
انشالله که نتیجه بگیرم
واسم دعا کن :-*
سلام لیمو عزیز
ممنونم عزیزم خداروشکر ، تو خوبی عزیزم؟
خواهش میکنم عزیزم
من به وبلاگم سر میزنم و هستم و اگر نظری باشد پاسخ میدهم و تایید میکنم عزیزم ، فقط به دلیل نزدیک شدن به امتحانات میان ترم و بعدشم ترم فعلا پست جدید قرار نمیدهم و امروز یک پست کامل قرار دادم که برای دوماه جبران میشه فکر کنم و دوستداشتم با انرژی مثبت این دوماه رو شروع کنم ان شاء الله و این انرژی رو به دوستام هم انتقال بدم🌹☺💐
ان شاء الله عزیزم نتیجه تلاشهایت رو خداوند به بهترین شکل خواهند داد و موفق میشی ان شاء الله عزیزم🌹🙏💐
چشم حتما عزیزم ، محتاجیم به دعا ، من همیشه برای همه دوستانم دعا میکنم و ازخداوند براشون بهترینهارو میخوام ان شاء الله🌹🌷💐
التماس دعا عزیزم🌹❤💐
سلام عزیزدلم
ممنونم خیلی لطف داری اروشای مهربون
انشالله که با بهترین نتیجه میگذرونی.منم برات ارزوی موفقیت و شادی دارم
پنجشنبه ۲۷ آبان ۹۵ , ۱۸:۲۱ منتظر اتفاقات خوب
:)))
زندگی جریان داره..
بی مکث :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan