!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

30.زنده که عاشق نبود زنده نیست...

حالم خوبه...خدا با منه... :)
دارم میخونم,تلاش میکنم,لذت میبرم,زندگی در جریانه...
اولین آزمونم رو جمعه دادم,ترازم ۶۰۰۰ شد(میدونم خیلی کمه!ولی این اولین ازمون کنکوری بود که در طول تحصیلم دادم,پس یکم به لیموکوچولوی درونم حق میدم!!)
دیروز مشاورم تماس گرفت گفت برای ازمون اول خوب بوده,باید برنامه هاتو ببینم یه روز بیا نمایندگی! امیدوارم یک روز ازاد بیاد و من برم!
وقتی برای ثبت نام رفتم منابعم رو پرسید,گفتم تستهای این کتاب زیستو زدم خیلی اسون بود حالا برم سراغ اون کتابه؟!گفت خیلی اعتماد به نفس داری ها!!!! (قبلا هم گفتم اینو!)
دیروز داشت میگفت سوالهای این ازمون خیلی سخت بود ولی درصدت بالاست,اون کتابو تهیه کن!! من ساکت بودم ریز ریز میخندیدم تا موضوعو یادش اومد :))


  

مهندسی ژنتیک یکی از جالبترین شغلهاست به نظر من :)
سلام لیموی من،،،
چطوری دختر??
واقعیتش بهت سر میزنم اما کم لطفی میکنم و کامنت نمیذارم،،،
مرررررسی که بیادم بودی و هستی،،،
مواظب خودت باش دختر تلاشگر
سلام عزیزم.ممنون 
این چه حرفیه,زحمت میکشید 
دلم برات تنگ شده بود :-*

سلام از طریق دندون باهات آشنا شدم. خیلی قشنگ و صمیمی مینویسی. خیلی به نتیجه فکر نکن ایشالا هرچی که صلاحه همون برات اتفاق میفته مهم اینه تلاشتو میکنی.

سعدی میگه :

مرا مگوی که سعدی، طریق عشق رها کن/
سخن چه فایده گفتن چو پند می ننیوشم؟/
به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل/
وگر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم

سلام
خوش امدید :) مرسی شما لطف دارید
اره واقعا تلاش مهمتره  ... منم چون تلاش کرده بودم نتیجه ناراحتم نکردا وگرنه طاقتشو نداشتم :)))
سعدی بسیار زیبا سرودن...ممنون
ایشاا... آزمونای بعدی!! :)
هوووم :||
مرسی:-*
واسهراولین ازمونت خیلی خوبه عزیزم:)
امیدوارم هر ازمون نسبت ب قبل کلی پیشرفترکنی:)
جدا؟مرررسی صفرفاکتوریل جانم :-)
انشالله...زیاد به برنامه ازمون نمیرسم,بخاطر مدرسه رفتنم.اما تلاشمو میکنم به هرحال
شمام مووفق باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan