!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

18.تلاشی برای پرواز

رفتم موسسه برای ثبت نام,مدیر اصلی نبود...یه دختر جوون اونجا بود که هرررر سوالی میپرسیدم جوابم "نمیدونم" بود. بعضی ها رو هم اینطوری جواب میداد؛ 
گفتم میشه تا اقای مدیر بیان بودجه بندی ازمونها رو من ببینم؟! رفت لیست تخفیف های ازمون رو واسم اورد :||| دیگه هم حرفی ندارم
چند بار خانومه با اقای مدیر تماس گرفت جواب نداد,گفت احتمالا کلاس دارن(اقای مدیر استاد دانشگاه هستن)خیلی اعصابم خورد شد که الکی یه روز رو که میتونستم ۶ساعت درس بخونم از دست دادم با این رفت و امد و خستگیه...فرم ثبت نام رو تکمیل کردم و هزینه رو پرداخت کردم و اومدم بیرون که با مادر و خواهر و برادر برگردیم!
پیام دادم اقای مدیر که من اومدم شما نبودید(رسمی!)به محض دلیور شدن زنگ زد!!!! خب چرا تلفن اون بنده خدا که منشیش بود رو جواب نداد؟!!!
هیچی دیگه گفت باید برگردی,حالا من نیم ساعت راه رفته رو دوباره برگشتم.
کلی مشاوره و توضیح و تفسیر و صحبت داشتیم تا رسید به زیست! گفت کتاب x رو کار کن. گفتم تستهاشو زدم اسون بود حالا برم y رو کار کنم؟!
وقتی داشتم این جمله رو میگفتم به میز نگاه میکردم یهو داداشم از زیر میز زد به پای من...خلاصه اگاه شدم!! دیدم با چشمای بااااززز و پر از تعجب منو نگاه میکنه اقای مدیر.گفت اسون بووود؟!! گفتم اره :||
الان دارم فکر میکنم اسون بوده یا من دارم اشتباه میکنم:)))
این اقای استاد محترم قبلا استاد داداشم هم بودن منتها در حد دو واحد(اگر اشتباه نکنم)...همینطوری خیره نگاه کرد و گفت شما خیلی اشنایی! پس از معارفه فرمودن داداش ها همیشه عبد عبید(؟) خواهرها بودن که موفق شن,حالا ببینم چیکار میکنی:|
بعد از این کار با مامانم رفتیم عیادت دوستم عین,خییییلیییییی از دیدنم خوشحال شد..مامانش و خواهرهاش همش درحال رفت و امد و پذیرایی بودن,من دیگه معذب بودم بس اونها پذیرایی کردن,خیلی خوبن:) خیال عین رو هم راحت کردم که وقتی اومد همه درسها رو باهاش کار میکنم

معلم زیست پایه امون فووووق العاده بود,حالا امسال اقای جوان مجرد حدودا ۲۳_۲۴ ساله اوردن دبیرستان دخترانه اونم این دبیرستان:|| 
جلسه اول که امروز بود همش با صحبتهای حاشیه ای گذشت.بدم میاد از اونهایی که لوسن و بعضی حدودها رو رعایت نمیکنن
در طول کلاس من همش اینطوری بودم :| یهو به اونی که پشت سر من میشینه گفت صاف بشین!! شانس اوردم اون زود جواب داد وگرنه فکر میکردم با خودمه :|

+این پست خیلی طولانی شد ببخشید,الان ساعت هشت شبه و باید برم درحالی که یکم خوابم میاد درس بخونم:)

فلک در دفتر عشقم قلم زد 
چه اوقات خوشی داشتم به هم زد 
الهی ای فلک چرخت نچرخد 
که چرخ آرزوهایم به هم زد 
هعییییی

ممنون
همیشه به این فک میکنم مثلا چرا به ما معلم خانوم ندادن
:))
توی فضای مدرسه این که معلم جنس مخالف باشه خیییلیییی بده , چون یه سریها هستن بلد نیستن چطوری رفتار کنن شما هم خجالت میکشی!!!!
منتظریم اون بالا بالاها ببینیمت خانوم دکتر
انشالله...
ممنون
عجب روزی بود
امیدوارم موفق بشین
یادش بخیر کنکور
ممنون
سلام ابجی خوشگلم
خوبی
وای چقدر عجیب بوده منشیه
کاشکی منم تو رو کنارم داشتم که مثل عین باهام کار میکردی.من اصلا خجالت نمیکشم که بگم تجربم کمتر از ابجی لیمو گلمه اخه شما الان خیلی اطلاعاتت بیشتره و به روزتره ایشالا که موفق باشی عزیزدل ابجی.
منم دارم میخونم ولی تو فیزیک مشکل دارم اصلا نمیتونم بخونمش.زیست هم اصلا نمیدونم چطور و با چ کتابی شروع کنم.خیلی ناراحتم:(
سلام عزیزم
میام وبت منابع رو بهت معرفی میکنم
ممنونم لطف داری,شکست نفسی هم میکنی البته
عزیزم:)
الان دارم فیزیک میخونم!! :)) زیست با خوندن حل میشه نگران نباش..حالا شاید فیزیک رو کلاس لازم داشته باشی ولی زیست اصلا!
ممنون عزیزدلم خیلی کمکم کردی فدات
کاری نکردم عزیزم,خواهش میکنم
سلام.
خوبی؟!
من لینکت کردم ولی ثبت نمی کنه !!
چهارمی هستی مگه نه؟!یادم رفته.
فصل اول شیمی پیش مباحث حفظی داره که اکثرا مورد  چند تا غلط وچند تا درسته میاد پس یادت نره مباحث حفظیشو خوب بخونی مخوصا شکل های صفحه 2و حاشیه صفحه 3 و از صفحه 10 به بعد مباحث حفظی بیشتر که مهم هستن.
برای مسایل سینتیک سوالات تالیفی از همین حالا شروع بکن بزن سوالا مبتکران مندلیفش سطحش خیلی خوبه  بالا هست و هم چنین سوالات خیلی سبز هم  من می پسندم.
 زیست فصل یک مباحثی که خیلی مهم تره بخش ترجمه و رو نویسی مخصوصا شکلاش  و مراحلش رو باید حفظ باشی.
فیزیک فصل اول رو  که داری میخونی فیزیک دوم که مرتبط با هم هست رو بخونو تست بزن!
ریاضی اگه تونستی در کنار احتمال که سوم هم فصل اول  داره کار کن و هم چنین در کنارش ترکیبات وجایگشت رو کار بکن.
هر کسی توانایی خاص خودشو داره مهم اینکه چه جوری ازش کار بکشی و به کارش ببری!!
اگه بخوای وحرکت بکنی طرفش حتما میشه//
موفق و پر انرژی باشی.
سلام عزیزم ممنون شما خوبی؟
بله چهارم هستم.
مشکلی نیست:)
شیمی پیش خیلی سبز دارم اونو کار میکنم حتما...
زیست رو در کنار تستهای فصل یک پیش ژنتیک هم کار میکنم
و ریاضی! ریاضی رو توی این هفته هممممه تستهای انالیز و احتمال سوم رو زدم الان هم درحال کار کردن احتمال شرطی پیش هستم
و فیزیک...دارم دومو میخونم,همون حرکت شناسی,و توی تستها با فیزیک پیش ترکیبی میزنم
به جز ریاضی,اون سه تا درس تخصصی رو هنوز به جای خاصی نرسوندن معلمها که بتونم بهتر کار کنم,اما همراه با کلاس پیش میرم که عقب نیفتم..روزهای تعطیلی هم پایه رو میخونم


خیلی خیلی خیلی کمک خوبی بود ممنوووونم :)
سلام.
منم خوبم!
خوبه برنامه عالی داری انشالله که به هدفت برسی.
امیدوارم همیشه لبت خندون باشه آبجی!!
سلام
خداروشکر
مرسی عزیزم
یه تشکر حسااابی واسه این که هستی :-*
سلام. 
موفق باشید 
میشه بپرسمxو y چ کتابایی هستن؟
سلام.ممنون
بله , گاج نقره ای و خیلی سبز xهستن
Yپیشنهادی هم iq هست که من هنوز تهیه نکردم
شما ادرس ندارید؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan