!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

16.حق با شماست...!

بعضی وقتها که یکی یه رفتاری,کاری,حرکتی,عکس العملی....خلاصه یک سری فعل و انفعالاتی انجام میده و خوشم نمیاد,میگم کار اشتباهی بود یا هرچیزی از این دست(اینطوری نوشتم که شمولیتش خیلی گسترده باشه!) 
این اتفاق برای "هرکسی" پیش میاد و بعضی ها ادامه اش میدن تا به قضاوت,توهین,تهمت و غیبت تبدیل شه...
گاهی اوقات خودم رو واااقعا توی شرایط طرف مقابلم قرار میدم,از دید اون, مثل منطق و احساس اون که به قضیه نگاه میکنم ته ماجرا فقط به یک موضوع میرسم "حق داشته"
من نه خوشم میاد,نه وجدانم راضی میشه و نه وقتشو دارم که روی زندگی و کارهای دیگران متمرکز شم و بعد قضاوتشون کنم اما حتی واسه ظاهری ترین و کوچکترین کارها هم میخوام از این به بعد حق رو بهشون بدم!
اینطوری خیلی ساده فقط میگذرم!
√یه نکته مهم رو بگم که این صحبت فقط برای زندگی دیگران بود,نه مسایل مهم!
زود قضاوت کردن خیلی به اعتماد ضربه میزنه..
من خودم خیلی چوبشو خوردم.
خیلی بده.
دقیقا همینه

یادم میاد با دیدن چهره یه دختر خیلی ازش خوشم اومد و به مرور بهش نزدیک شدم و بعد از همون ضربه خوردم
البته اینها مربوط سالها پیش وقتی بچه بودم هست :)))
یه جمله از دکتر شریعتی هست که :
ای خدای بزرگ به من کمک کن تا وقتی می خواهم درباره ی راه رفتن کسی قضاوت کنم, کمی با کفش های او راه بروم

الهی امین

بسیار زیبا
گاهی بعضی هاکارایی روعمداانجام میدن که مابهشون حق بدیم.این طورموقع ها خودمونو بزاریم جای اونا حالشونودرک می کنیم.
اوهوم
ممنون از نظر شما
سلام
یاد این جمله افتادم:
"تا با کفش های کسی راه نرفته ای درباره اش قضاوت نکن!"
ممنون از پست خوبت

سلام
اره جمله قشنگیه
خواهش میکنم ...ممنون از نظر شما
من نمیگم قضاوت کردن آدما کار درستیه یا نه، حرف من اینه که چرا باید آدما خودشونو با کارها و رفتار و حرفا و به قول تو فعل و انفعالاتشون در معرض قضاوت شدن قرار بدن؟!
من خودم خیلی قضاوت میکنم و درآخر هم اونی که شاکیه منم! به طرف میگم چرا تو باید فلان کار رو میکردی که من مجبور شم از ظاهر قضاوت کنم، خب خودش مسبب این شده بوده که من درست یا نادرست قضاوتش کنم، پس گناه از من برداشته میشه!
نههه:))) 
همه که نمیتونن طبق اصول ما رفتار کنن.شاید اون کار از نظر اونا درست باشه
قضاوت نکن خواهرخوشگلم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan