!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

15.در دل و جان خانه کردی عاقبت,هر دو را دیوانه کردی عاقبت!

یک هفته ست ارامش نداریم از دست پارتی های همسایه ها :| عروسی یک شبه نه یک هفته! از بس با صدای این اهنگها درس خوندم دیگه اگه یه جایی ساکت باشه سخت تمرکز میکنم!! :|| 

دارم به کتابخونه فکر میکنم!حتی اون کتابخونه پر سر و صدای مدرسه :|


دیشب ساعت ۱ چشمامو وا کردم,تمام بدنم به شدت میلرزید,دستام و فکم قفل شده بود,توی سرم کرخت شده بود :| هرچقدر تلاش کردم گوشیمو بردارم به یکی توی خونه زنگ بزنم تواناییشو نداشتم,انگار خواب رفتم.دوباره چند ساعت بعدش این اتفاق تکرار شد و صبح با سردرد از خواب بیدار شدم,ینی داشتم می مردم؟!!! شاید هم سکته خفیف بوده :))

خدایا ممنون که گذاشتی زنده بمونم ...!

+کم مینویسم؛ساده از کنار سوژه هایی که میشه ازشون نوشت میگذرم!


کتابخونه خییلی خوبه
خصوصا اگه مهمون اومد دیگه مزاحم درست نیستن ، البته باید درگیر حاشیه هاش نشی ..
منم یه چتدباری اینجوری شدم ... اه خیلی بده :-(
اگه شد این چهار روزی که تو خونه ام رو حتما میرم کتابخونه...همش اتفاق غیرمنتظره از جمله عروسی :|
کلا درحال خوندنما ولی اینا رو اعصابن
خیلی بیشتر از بد,هنوز سرم درد میکنه
عزیزم اینا همش فشار عصبیه. مراقب خودت باش و زیاد حرص و جوش نخور. شبا عرق بهارنارنج بخور یا گل گاوزبون با لیمو عمانی دم کن. مراقب خودت باش.
اره واقعا هم فشار عصبیه :|
چشم...ممنون عزیزم
من هیچ وقت نتونستم تو کتابخونه درس بخونم.
میدونی....
اره دیدم بعضیا فقط تنهایی میتونن درس بخونن
؟!!
یادمه با هدفون آهنگ گوش میداددم برا کنکور میخوندم.
خسته نباشید :|
من اهنگ بی کلام گاهی گوش میدم.ولی دیگه نه تا این حد :))

+کم مینویسم؛ساده از کنار سوژه هایی که میشه ازشون نوشت میگذرم!

میشه بهم بگی چطور این کارو میکنی :( ذهنمو درگیر کرده واقعا انقدر که میخوام راجع به همه چی بنویسم خسته میشم :(

خیلی سادست,مشغول کارهای مهمتری شو
مثلا من همش در حال درس خوندن و فکر کردن به برنامه هام هستم
وقتی سوژه ای میبینم باز فکرمو میبرم سمت درسم
لطف کن یکم بیشتر به خودت استراحت بده!! ندیدی چه اتفاقی برا من افتاد؟!
وای اره!!! فکر کنم همچین حالتی داشتم :-\
چی کار به مردم داری؟  بزار شاد باشن :-)
والا دست من نیست که معلوم,شادن خودشون
:))
سلاااام خووووبی 
چه خبراااا 
فک کنم گرفتار همون بختک خودمون شدی :)) من بچه بودم خیلی میشدم...
سلااام دلژین عزیز...فکر کنم اولین کامنت این وبه :))
ممنووون من خوبم.شما چطوری؟
درحال خوندن...همین!
جدا؟!!! خب حالا این بختک چی هست؟!نمیذاره تکون بخوری؟!! چقدر عجیبه
سلام نازنینم
بچه های درسخون خودشون بهترین راه حل رو پیدا می کنن. ارزش درس خوندن و دنبال علم بودن از خیلی کارای دیگه بیشتره. پس خدا هم همیشه هواشونو داره. این فشارها کاملا طبیعیه. تو کار خودتو بکن مطمئنم بهترین نتیجه رو می گیری. نذار این احساسات منفی بهت غلبه کنه. تو همون لیموی ممتازی همیشه خواهی بود.
بهترین ها رو برات آرزو می کنم



سلام فرناز عزیز
مررررسی شما خیلی به من لطف دارید.ممنون
چشم همینکارو میکنم.انشالله که نتیجه مطلوب باشه

آخی عزیزم الان خوبی؟؟؟
من چیکار کنم از دست تو باز به خودت فشار اوردی زیاد مطالعه کردی حتما
چرا مواظب خودت نیستی:(
سرم درد میکنه بعد از دو روز :-\
ببخشید!
امان از دست آدمای بی ملاحظه

شاد باشید




سربزنید
اوهوم
ممنون
چشم
لیمو جونم میگم این ازمون دانشگاه ازاد با سراسری مگه یکی نبود؟؟؟
پس چرا برای رشته های پزشکی دانشگاه آزاد  اوایل مهر گفتن آزمون ثبت نام کنن 
ازمون ازاد فکر کنم دو سالی هست که که دیگه حذف شده و با همون کنکور سراسری  یکیه,همون که روز کنکور برگزار میشه
اما اعلام نتایج و ثبت نامشون جداست
مگه میشه؟!
جمعه ۹ مهر ۹۵ , ۱۸:۳۱ منتظر اتفاقات خوب
کتابخونه خیلی گزینه خوبیه. ساعات مطالعه مفیدتون هم زیاد میشه.
فردا امتحان میکنم
ممنون:-)
عامیانه بهش میگن بختک 
علمیش فلجِ خواب میگن... خیلی ها براشون اتفاق میفته برای یه مدت کوتاهی تو خواب هشیار میشه طرف ولی یه حالت فلجی داره حتی صداش در نمیاد در حالی که هشیاره و ترسیده... چیز خاصی نیست... سرچ کنی مطالب علمیش و دلیلش  رو مفصل توضیح داده... 
وااای اره مریم رفتم خوندم :|| خیییلییی بده فاجعه ست:-\
سلام
نکنه سرما خوردی دکتر ؟
شایدم به قول دلژین بختک بوده!

سلام
نه سرماخوردگی اینطوری نمیشه,کلا خیلی عجیب بود,با توجه به تحقیقات(!)م همون بختک بود احتمالا:-\

خدایا دور بگردان بلاهای ناگهانی رو:)
مراقب خودت باش لدفا!!! وگرنه مجبورم به زور متوسل بشم!!
چشم:))
من تو کتابخونه درسم میگرفت اتفاقن زمان دانشگاه
دیدن ادمای در حال درس خوندن بهم استرس میده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan