!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

9. هر جا که هستی حاضری از دور در ما ناظری / شب خانه روشن می شود چون یاد نامت می کنم

عصر جمعه می تونست دلگیر باشه! اما با یک دلخوشی ساده خیلی شیرین شد برام!
مادربزرگم تماس گرفت و بعد از صحبت با مادرم خواست که با من صحبت کنه
ابراز دلتنگی کرد و گفت وضو گرفتم نماز بخونم یادت افتادم!واست دعا میکنم.... :) 
ته قلبم حس خیلی خوبی بود,گفتم مامان جون میدونم همیشه دعام میکنی,اما بیشتر دعام کن :)
خیلی دوستش دارم,امیدوارم سالهای طولانی دیگه کنارم باشه تا موفقیتهامو یکی یکی بهش نشون بدم و بگم دعاهات کمکم کرد :) (الهی امین)
زندگی یعنی همین دلخوشی های ساده :)
+امروز تولد دوست عزیزم مریم هست.مریم عزیز برات بهترینها رو ارزو میکنم و امیدوارم عمر با عزت داشته باشی :)
+برای استراحتم دوتا کتاب انتخاب کردم که فوق العاده هستن,حالمو بهتر از این میکنن! (البته همچنان درس هم میخونم! :) )

آخی ،مثل مامانبزرگ من ،ایشالا که سایه اشون همیشه بالای سرت باشه و شاهد تک تک موفقیت هات باشن :-)
عزیزمممم :-* مرسیییییی بابت تبریک 
انشالله
ممنون
خواهش میکنم عزیزم :)) قابلی نداشت :-*
سعی خودتو بکن ان شاءالله خدا هم کمکت می کنه.
مادربزرگا عشق خاصی تو دلاشون موج می زنه. فکر کن. مادربزرگ من اینقده شوهر منو دوست داره. با اینکه همش سه چهار بار همو دیدن.
خدا حفظشون کنه واست.
انشالله
اره واقعا,گلن :)
ممنون عزیزم,همچنین مادربزرگ مهربون شما
مادربزرگا ماهن ماه 
خداحفظشون کنه
اره
انشالله
ممنون
سایت شما عالیهههههههههههههههههههههههههههه........لطفا مرا دنبال کنید 
ممنووون!
چشم
سلام
خدا حفظ کنه مادر بزرگتون رو
سلام
انشالله,ممنون
ایشالله سایشون همیشه رو سرت باشه
ممنون
دعای مامان بزرگ :))
فالو شدین..
خخخ :))
تشکر
سلام 
بعضی از دعاها هستند که اثرشون تا آخر عمر با آدم هست
پیروز باشید 
سلام
بله واقعا خداروشکر
ممنون
مادر بزرگا شدیدا دوست داشتنین..
خدا بهشون عمر با عزت بده که شاهد همه موفقیتهات باشن....
چه خوبه که کتاب میخونی!
میگم لیمو؛
ساعت مطالعت چقدره در روز!!!!؟؟؟
اره,انشالله
ممنون
:)
والا ۲۴ساعت درحال مطالعه ام این روزها!ولی غیردرسی,برای استراحت
مطالعه درسیم توی اوج روزی ۷_۸ ساعت بود,روزهای معمولی ۴_۵/۵ ساعت
تازه دوساعته یا یک ساعته هم داشتم!
اصل موضوع مهمتره,ن؟ ;-)
سلام
خدا به مامان بزرگتون سلامتی بده. امیدوارم زندگیتون سرشار از حس شادی و خوشبختی باشه. تولد مریم جان رو هم تبریک می گم و امیدوارم بازم کتابهای خوب رو بهمون معرفی کنید.
موفق باشید
سلام
الهی امین
ممنونم از لطفتون
چشم حتما.
مرسی همچنین
نه عزیزم!
شما که کلی با معرفتی چرا حذف شی؟
ولی نمدونستم با تبادل لینک موافقی یا نه برا همین نکرده بودم!
لینکی خانومی
ممنون سمانه جان لطف داری
شما جز bookmark های گوشیم هستی بهت سرمیزنم:-)
چقد این دلخوشیاخوبن(((:
اره :)
خدا مامان لزرگتو برات حفظ کنه. موجودات نازنینی هستند مادربزرگها.
اره
ممنون عزیزم :-)
انشالله
خدا برات حفظش کنه... مامان بزرگتو میگم، من که ندارم :(
دوستتم تولدش مبارک :)
انشالله
ممنون عزیزم
الهی..منم پدربزرگ ندارم :-\
خدا حفظشون کنه:-)
ممنون :))
دعای مادربزرگها رو عشفه
تولد دوستتون هم مبارک
اوهوم :)
ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan