!…سه نقطه های دل لیمو...!

عجله نکن ! زندگی همین روزاست !

8. در خلوت این لحظه ها می ترسم از هر ماجرا من مانده ام اینجا با پرسش فردا!

صبح بهش میگم مامان سال دیگه یا سال بعدترش(!) برات یه هدیه خوب میخرم :))

یهو از خنده منفجر شد _:دختر دیوونه :|

خب اینطوری که نمیشه من برم از خودش پول بگیرم واسش هدیه تولد بگیرم :) میشه؟!منطقیه؟! (نه)

+علاوه بر تولد مامان,سالگرد ازدواجشون هم هست!


 مامان میگه نظرت چیه برای استراحت اخر تابستونت بریم مسافرت؟ میگم نه بیشتر خسته میشم . میگه مهمونی چطور؟! گفتم مامان تو خونه هم میشه استراحت کرد :)

و از صبح که هیچی نخوندم  و مثلا میخوام استراحت کنم,الان ساعت پنج عصر افسردگی گرفتم,دپرس شدم :-\ من نمیتونم دیگه بدون کتاب بمونم,تیتر رو که میبینید؟! استراحت هم که بخوام داشته باشم همش فکرم پیش کتابهام جا میمونه.

بنابراین بعد از خوردن  این میوه ها میرم درس بخونم :)…چند روز دیگه هم بخونم بعدش استراحت مطلق تا سوم مهر!

از نشستن روی میز خسته شدم و از این به بعد روی این زمین میشینم و میخونم!

امسال اصلا حس نمیکنم که قراره برم مدرسه :| تو این سه ما اینقدر خودمو از اون محیط دور کردم که حتی نرفتم کارنامه امو ببینم و عکسش رو از خونه دیدم! حتی نمیخوام برم لوازم التحریر بخرم , لیمویی که هرررسال بدون استثنا کلی خرید میکرد :) خیلی متحول شدما :)

با این تفاسیر پارسال,سال اخرم بود.اما میخوام از این ۶ماه پیش دانشگاهی لذت ببرم؛چون میدونم دیگه بعد از اون مدرسه  ای در کار نیست :(

انگار همین دیروز بود دبستانی بودم :))

راااستی!! اگه چند روز دیگه یه کیف تو خیابون دیدید که داره راه میره تعجب نکنید :)) کلاس اولیه :))  {نازی}

√تمام سعیمو کردم که این دوتا عکس پست رو هنری بگیرم:) ذوقم فعلا در همین حده :))

√به طور خیلی ظالمانه ای تو خونه تنها موندم! :| و الان دیگه از اینکه گفتم تو خونه هم میشه استراحت کرد پشیمونم :))

√طعم خوش لحظات تنهایی با موچاچا لوکا :))




((: کاش من نصف تو کتاب خون بودم
همچین ساعت مطالعه بالایی هم ندارم اما خب همون ساعات مطالعه رو با عشق زیادی میخونم :))
خواستن توانستن است بهارم:)
این پیش دانشگاهی که میگی همون سال چهارمه دیگه. نه؟ چطور شیش ماهه مدرسه تون؟ مدارس خاصی؟ من اونموقع مدارس خاص بودم تا قبل عید رفتیم. ولی دوستام تا اواخر اردیبهشت می رفتن. چه جوریاس؟؟؟
اره چهارم
نه
تا قبل از عیده دیگه! بعد دیگه هرکتابی تموم نشده باشه از بعد از عید حضور در کلاسها اختیاریه.
اسمش دولتیه ها ولی بیشتر از غیرانتفاعی پول میگیرن واسه دولت :))
پیش دانشگاهی اگه زیاد فشار کنکور روت سوار نشه سال خوبی میشه
با آرزوی موفقیت برای شما...
امیدوارم که فشار زیادی متحمل نشم
ممنونم 
مشاورم همیشه بهم توصیه میکرد شب قبل از ازمون قلمچی کتاب غیر درسی بخونم یا فیلم کمدی ببینم ذهنم ازاد شه ، واقعا هم تاثیر داشت، من جات بودم اگه واقعا احساس خستگی داشتم همینکارا رو میکردم یا یکم ورزش میکردم چون تو این دوره روح آدمه که خسته میشه ،اون جمله که در مورد کلاس اولیا نوشتی خیلیی بامزه بود :-))) 
در مورد آزمون رفتن تصمیم گرفتی ؟ حتما برو جودی ،قلق خوندن درسا قشنگ دستت میاد 
واقعا احساس خستگی ندارم! بعد از خوندن عشقه فکرم مشغول شد بنابراین اگه بخوام کتابی رو بخونم احتمالا کیمیاگر که چهارماهه تمومش نکردمو بخونم :-)) درگیری ذهنی نداره محرک هم هست
:)) واقعا همینطوری هستن!
اره عزیزم,حتما شرکت میکنم. ۹۹% قلم چی

:*))))
:))
از این جملت خیلی خوشم اومد 
"راااستی!! اگه چند روز دیگه یه کیف تو خیابون دیدید که داره راه میره تعجب نکنید :)) کلاس اولیه :)) "
:)))
نوش جان!
سلام
وب قشنگی داری.لیمو چه اسم مستعارقشنگیه:-)
سلام
ممنونم نظر لطف شماست
قدر زود میگذره واقعا
در ضمن شما دنبالیده شدید ما رو بدنبالید ممنون میشم 
دوم اینکه کد ارسال نظر رو بردارید 
سوم اینکه هیچی
چهارم هم هر چه خودتون خواستید اضافه کنید
والا من که نفهمیدم چی شد! اما دنبال میکنم!
خیلی حس بدیه قشننننگ میفهممت
اینکه میخوای استراحت کنی همش فکرت پیش کتاباست:/
وای مرررسی که میفهمی :)
این نیز بگذرد!
عزیزم از پیش دانشگاهی لذت ببر. بهترین سال تحصیلیه. یه حس قشنگی توشه که نگو. دلم خواست برگردم به ۱۸ سال قبل.
چشم :)
الهی...!خاطره های خوبی موندن واستون
این موچاچا لوکا کیه؟! چیه؟! خوردنیه؟!
نیازی نیست جواب بدید گوگل بهم گفت آهنگساز اسپانیاییه:-)
درباره درس هم من خودم جوری بودم وقتی وقت وقت تلف میکردم یا استراحت میکردم بیشتر به هم میریختم و وقتایی که بیشتر درس میخوندم بیشترم سرزنده بودم...شما هم احیانا اینجوری باشید.
یه اهنگ فووق العاده انرژی زاست :)) فقط برای لحظات تنهایی که ابروتون نره یه وخ :))
اره دقییییقا همینه! کم کاری باعث میشه دپرس شم :-\ بنابراین کلی تلاش میکنم که شاد باشم!
باآرزوی موفقیت برای شما
ممنون:-)
سلام 
درک میکنم 
اما خداییش جالبه چون اکثرا از الان شروع میکنن به خوندن برای کنکور 
سلام . ممنون که درک میکنید 
:)) دکتر جالبترش اینه که بدونید کنکور طوری شده که خیلیها از همون دوم دبیرستان شروع کردن به خوندن!!
منم از معدود کسانی ام که از تابستون شروع کردم
اسم "لیمو"منو به چند سال پیش پرت کرد،،، برای معرفی خودم به بعضی دوستام تو مسیج که اولین بار شماره ام دستشون می افتاد می نوشتم:فلانی(اسم واقعیم)با طعم لیمو هستم،،،
از لحظاتت نهایت استفاده رو بکن ،مدرسه، معلم ها، دوستان،بابای مدرسه،مسیر مدرسه، پاییز و زمستون مدرسه،،،،اصلا همه اینا در مدرسه حال و هوای دیگه داره
:))) پس طعممون یکیه !
اره وااااقعااااا همینه.هیچ وقت تابستون رو با طعم مدرسه نچشیدم واسه همین علاقه کمتری بهش دارم!
چه خوبه که اینقدر به مطالعه اونم از نوع درسیش علاقه داری :)
مطمئنم نتیجشو میبینی❤❤
انشالله :-)
ممنون عزیزم
سلام لیمو عزیز
مرسی برای آهنگ عزیزم ، اصلشو از کجا پیداکنم؟ آخه فقط ریمیکس آهنگ موچاچالوکا  رو پیداکردم🌹
همیشه شاد و موفق باشی عزیزم💐💟🌼

سلام عزیزم
همونه,اگه از dj mouse هست درسته
عزیزم هر وقت بیام پشت لب تاب کامنتا رو تایید میکنم ;)
Ok :)
سلام لیمو عزیز
آره همونه مرسی عزیزم ، کاکوبند هم آهنگهای خوبی دارند نزدیک به این سبک آهنگهاست💐🌹😘🌼🌸
سلام
خدا روشکر
یکی از اهنگاشو دارم:-)
سلام
اول چرا چایی تی بگ میخوری ؟ خوب نیستا :دی ما که خوابگاهی بودیم زورکی میخوردیم از اینا

بعد اینکه به نظرم دوران دبیرستان خیلی خیلی شیرین تر از دوران دانشگاهه اصن خاطراتی که از اون موقع دارم خیلی بهتر از دوران دانشگاهن 

سلام بر مهندس :)
چای نیست,دمنوش بابونه ست :) بفرمایید
اره خیلی خوش میگذره :)) سعی میکنم بدون فکر به کنکور ازش لذت ببرم
ممنووونم
عهههههههه پیش شده 6 ماه؟! 7-8 سال پیش که من پیش دانشگاهی بودم کل سال رو رفتیم با این تفاوت که توی هفته بجز جمعه یه روزشم تعطیل بودیم که بعدا نگیم پیش با اون یکی سالها هیچ فرقی نداشت!! خخخخخخخخخخخ
ای داد چقدر تغییر کرده :)))
الانم همینطوریه فقط از بعد از عید دیگه مدرسه اختیاریه,همین
سلام دخترم.. پس امسال به امید خدا سال موفقیتهای پی در پی ات خواهد بود. 
خوشحالم از آشنایی باهات.
رشته ات چیه؟

از اینکه میبینم اهل کتابی خیلی بیشتر دوستترت دارم:)
سلام
انشالله که همینطور باشه
ممنونم , اشنایی با شما هم برای بنده سعادت بود
علوم تجربی.
:) دل به دل راه داره :-*
کتاب :-/
خسته شدم بس که خوندم این کتابارو...
الهی
دقیقا چه کتابهایی؟!
انگورا خیلی غیر طبیعی شدن تو این عکس هنری:) 
از غیر طبیعی گذشته,کثیف هم شدن :-\
:-)))

باسلا.لطفا وبلاگ من رادنبال کنید.

amin2004.blog.ir

باتشکر

سلام!
چشم
خیلی خوبه که پیشت 6ماهست.قرار بودمدرسه ما همینطور باشه که نشد :(
کتاب دوستی ،خیلی میپسندیم :) 
موفق باشی :)
انشالله که شش ماهه تموم شه
:))
ممنون همچنین
خیلی خوبه که پیشت 6ماهست.قرار بودمدرسه ما همینطور باشه که نشد :(
کتاب دوستی ،خیلی میپسندیم :) 
موفق باشی :)
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آرشیو مطالب
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan